زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تولد فرحناز جونم

1398/11/28 17:10
نویسنده : زهرا‌بانو
252 بازدید
اشتراک گذاری

فرحناز نازنینم، بهترین خواهر دنیا، عزیز ترین و صمیمی ترین دوست من، امروز خورشید پر نور تر از هر روز دیگه ایه

چون روز تولد عزیزی مثل تو فرا رسیده

دوستت دارم، تولدت مبارک دوست نازنینم!

آرزو می کنم در سال جدید زندگی ات بهترین های دنیا را داشته باشی

و همه رویاهایت به حقیقت بپیوندد.

تولدت مبارک دوست عزیزم!

تو بهترین دوست من هستی

کسی که همیشه برای من مونده

کسی که به درد دل های من گوش می ده

از من حمایت می کنه

من رو تشویق می کنه

و خیلی کارهای دیگه که فقط دوستان خوب در حق هم انجام می دن

تولدت مبارک بهترین دوست من!

تولد خاص ترین روز زندگی هرکس هست

مثل تو که خاص ترین دوست من هستی!

تولدت مبارک خانم خاص!

مثل گاز زدن گوجه سبزِ نوبرانه،

شوقِ راه رفتن زیر باران اردیبهشت،

مثل ترد و تازه و داغ بودن نانِ سنگک

یا عطرِ چای دارچین با نبات

یا اصلا بوی عید

با رنگِ پول های تازه لای قرآن

دوست داشتنت را می‌گویم ..

که بی گمان اگر هزار سال هم بگذرد

در من تازه می‌ماند ...

---

سلام بچه هااااااااااا.

خوبیییییییین؟

منم عالیمممم. فوق العاده. توپ توپ. شااااااااد.

آخه امروز یکی از زیبا ترین روزامه.

می دونین چراااا؟ خب از عنوان پستم معلومه دیگهههه.

امروز تولد جیگر ترین دوست دنیاست. تفلد عشق منههه.

فرحناز خوشگلم، دوست آروم و مهربون و عاقل من، تولدت مبارک.

من عاااشق این دوستمم. بهترین دوست منه.

تا حالا هیچ کدوم از دوستام نتونستن مثل فرحناز باشن برام.

انگار قلب ما دوتا با رشته ای از محبت و صمیمیت به هم پیوند خورده.

فرحناز قدیمی ترین دوستمه که از سال 94 یعنی وقتی کلاس هشتم بودیم با هم رفیق شدیم.

کلی عاشقشم و محرم اسرارمه.

دوستت دارم فرحناز عزیزم.

میلادت رو صمیمانه و از ته ته ته قلب بهت تبریک میگم خانوووم.

با یک دنیا عشق از طرف دوست صمیمیت: زهرا.ش.

پ.ن: راستی امروز تولد دختر دایی مامانم یگانه هم هست که اونم همسن ماست.

پ.ن2: 24 بهمن هم تولد دوست جدیدم زهرای مهربونم بود.

به اون دوتام تبریک میگم. کلا ما خانم بهمن ماهی زیاد داریم.

پسندها (5)

نظرات (4)

mahsamahsa
28 بهمن 98 17:15
خیلی تبریک میگم عزیزم واقعا که داشتن دوست خوب نعمته❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون از لطفتون خاله ی گلم

بله دقیقا همینطوره
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 بهمن 98 17:32
تولدش مبارک باشه زهراجون
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مبینا جون

28 بهمن 98 21:00
تولدش مبارک،خوشی های زندگی تان بیشمار!
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون داداش آرش
❤️Maman juni❤️Maman juni
29 بهمن 98 15:46
تولدش مبارك ☺️💕
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم