زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

من اومدممم

1398/10/20 12:15
نویسنده : زهرا‌بانو
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز.

امیدوارم حالتون خوب باشه.

قرار بود این پستو دیروز بذارم. ولی وقت نشد.

امروز کلی حرف دارم برای گفتن. پس اگه یه تومار شده و زیاده ببخشید.

نمی دونم از کجا شروع کنم.

برعکس تصورم دی ماه پر بود از اتفاقات عجیب. هم خوب و هم خیلی بد.

مثل همیشه اول بدا رو میگم تا بعد با خبرای خوب حالتون رو خوش کنم.

شهادت سردار سلیمانی بزرگ مرد غیور، هممونو تکان داد.

ولی این تنها چیز نیست.

مرگ عده ای از هموطن های کرمانی که زیر دست و پا موندن، سقوط هواپیمایی که چند روز پیش اتفاق افتاد و حدود 150 هموطنمون رو از دست دادیم و...

دیشب با خودم فکر می کردم دیگه حتی اگه خبر مرگ خودمم بشنوم تعجب نمی کنم. والله دیگه.

این دو سال از سال 96 خیلی مصیبت به سرمون اومد.

زلزله، سیل و همه و همه.

این همه کم چیزی نیستا.

بگذریم که این چیزا همه گیره. همه جا هست. اون روزی شنیدم توی اندونزی هم نمی دونم سیل اومده یا طوفان.

ولش کنین.

دیگه خیلی زدم به کانال غم.

ادامه اش رو بخونین که می خوام خبرای خوب و بدم.

فکر می کردم با این اوضاع نگرانی توی امتحاناتم دچار مشکل بشم. اما الحمد لله یکی بعد از دیگری دارم عالی میدمشون. خیلی امیدوار شدم بچه ها. البته بگم، برای شما هام دعا کردم که برام دعا کردین امتحانامو خوب بدم. دستتون مرسی.

دوشنبه شب مهمون خالم بودیم. دختر داییم اینام بودن که یه پسر گوگولی مگولی دارن که یک سال و نیم بیشتر داره. ماشاءالله بهش. خیلی شیرین و با محبته جیگملی. من خیلی دوستش دارم.

خدا همه کوچولو ها رو در پناه خودش حفظ کنه که امید های فردای مان.

چهارشنبه هم تولد امیرحسین پسر داییمو گرفتیم. جاتون خالی، خیلی خوش گذشت. دست داییم اینا درد نکنه که حسابی سنگ تموم گذاشته بودن.

آخ آخ! اینقدر حرف زدم یادم رفت در مورد عکس هایی که گذاشتم بگم.

بسیار خب. این عکس هایی که مشاهده می کنین، عکس کیکیه که من و دوست جونیم مهدیه به مناسبت سه ساله شدن دوستیمون صرف کردیم و یه شام خیلییی خوشمزه که با هم خوردیم. جاتون سبز. خیلی عالی بود دیروز.

گفتیم چون این چند روزه حالمون گرفته بود یه کم پیش هم باشیم روحیه مون عوض بشه.

یاد کلاس نهم به خیر! از همون موقع با هم آشنا شدیم. چه روزایی با هم داشتیما! چقدر با هم تفریح می کردیم و می خندیدیم. یادش به خیر!

نمی دونم چرا با اینکه من نمی بینم، ولی عشق عکس گذاشتنم. همیشه فکر می کنم دیدن تصاویر می تونه حس خیلی خوبی به آدم بده. مگه نه؟

راستی بچه ها مامانم میگه هر کی کتاب منو می خواد بخره باید از انتشارات صحرایی بگیره. حالا هر کی آدرسشو می خواد بهم بگه، فردا براش تلگراف می کنم.

خب دیگه نوشته ام زیاد شد.

امیدوارم این روزای تلخ هر چه زودتر تموم بشن و بازم به شادی برسیم.

و در آخر...

می خوام تولد دوستمون پانته آ رو بهش تبریک بگم. تولدت مبارک خوشمل بانو. انشاالله تولد 120 سالگیتو با دلخوشی و سلامتی بگیری.

پسندها (21)

نظرات (17)

ZAHRAZAHRA
20 دی 98 12:19
تولدت مبارک پانته آ جان

20 دی 98 13:13
دوستی تون پایدار😗😗
نگو نمیبینی!بگو واضح نیست برای دیدن.اینجوری اگه بگی نمی بینم انرژی منفی به خودت وارد میکنی😗
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عشقم

20 دی 98 13:14
راستی معلمم داستانمو نخوندی😉 
زهرا‌بانو
پاسخ
به خدا دیروز هر چی رمزشو زدم باز نشد
ولی فردا قول میدم حتما حتمااا بخونم. فردا امتحان دینی دارم باید بخونم امروز، وگرنه بیچاره میشم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
20 دی 98 13:21
خوش باشی زهراجونم😙😚
عجب کیکییی😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی قربونت

20 دی 98 13:23
ای وای ببخشید😞هر وقت وقت شد بخون😗😗
 
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما عزیزم

20 دی 98 14:04
خوش باشی زهرا جون
میرسییییییییی ممنونمممممممممم :× 
زهرا‌بانو
پاسخ
فداتشم مهربونم، عزیزم، ناز ترین دختر

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 دی 98 21:34
همیشه به خوشی وشادی،خوشمزه هاتون نوش جان
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون مبینا جان
جات خالی
مامان پریمامان پری
20 دی 98 21:52
خوش باشی همیشه عزیزم 
دوستیتون هم مستدام😍
خوشمزه هاتون هم نوش جان گلم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزدلم
ببخشید نظر ندادم براتون، خیلی سرم شلوغه، فردا امتحان دارم خیلی سخته
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
21 دی 98 0:23
روزگار به کام زهرا جون چه کیکی 😋 چه پذیرایی 😋 هووووووم 😋 جای من خالی 😀 خوش بگذره گلم
راستی جریان کتاب چیه خانوم نویسنده؟🤔 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم مامان نرجس جون
هیچ چی. بعضی از بچه ها گفته بودن ما کتابتو می خواهیم، منم گفتم هر کی می خوادش بگه من آدرس بدم بره از اونجا تهیه کنه.
❤️Maman juni❤️Maman juni
21 دی 98 4:14
اي جانم هميشه شاد باشين❤️🌺
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون مامان آنیساجون
همچنین
نازینازی
21 دی 98 12:25
ای جونمم ایشالله که دوستیتون همیشه پایدار باشه🙏😍
خوشمزه ها هم نوش جونتون😋🤩
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون نازی جان
جات خالی بود
مامانیمامانی
21 دی 98 18:19
چه کیک خوشگل و خوشمزه ای.
دوستیهاتون پایدار باشه عزیزم😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جان
مامان فاطیمامان فاطی
21 دی 98 22:40
دیگه طاقت شنیدن خبرای بد نداریم😢الهی ازین ب بعد همش خبرای خوب تو راه باشه...اوووومم دهنم آب افتاد🤗
زهرا‌بانو
پاسخ
واقعا راست میگین این روزا دیگه خیلی خبر بد شنیدیم
مرسی عزیزم جاتون خالی

22 دی 98 18:45
👑👑👑👑👑👑
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
23 دی 98 12:22
چه کیک خوشمزه ای 😍😋😋😋😋
همیشه بهتون خوش بگذره💖💚😘💖💚😘💖💚😘💖💚😘
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون گلم، جات خالی
mahsamahsa
24 دی 98 12:43
واقعا که حوادث تلخ روزهای اخیر آدم رو مایوس و مضطرب میکنه انشالله که روزهای خوبی پیش روی همه باشه تا تلخی این ایام از یادها بره همیشه به شادی عزیزم💕
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم
بله. این روزا گرفتاری ها زیاد شده.
ان شاءالله اوضاع بهتر بشه
меliкамеliка
13 بهمن 98 20:29
میشه اسم کتابت روبگی
زهرا‌بانو
پاسخ
بله
من می توانم
عکسشم گذاشتم همینجا