زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تولد ❤مامان جونم❤

1401/7/13 20:13
نویسنده : زهرا‌بانو
233 بازدید
اشتراک گذاری

تو مثل بوی بارونی که حالم با بودنت همیشه بهتر شده

با مهربونیات هوای خونه پر شده از عشق و معطر شده

وقتی که آشوبه درون قلبم، آروم میشه دلم با لالایی هات

واسه روزای خوب بچگیم هنوز دلم تنگ میشه گاهی اوقات

جوونیتو گذاشتی به پای من

همدم و دلواپس فردای من

دستای تو بوی بهشت رو میدن

سنگ صبور همه غم های من

فرشته ای هستی به نام مادر که از بهشت برای من اومدی

از اولین قدم توی زندگیم تو بودی، پا به پای من اومدی

مهربونیت به وسعت آسمون، یه حس خوبه که نصیبم شده

جونمو میدم که نبینم یه روز قامت سرو خونمون خم شده

جوونیتو گذاشتی به پای من

همدم و دلواپس فردای من

دستای تو بوی بهشت رو میدن

سنگ صبور همه غم های من

مامانم، فرشته عشق، مظهر استقامت و محبت، آرامش قلبم، تولدت مبارک. تو بهترین و با ارزش ترین هدیه خدایی به من.

پسندها (8)

نظرات (10)

HelenHelen
13 مهر 01 21:27
سلااام زهرا بانو
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیز دلم
HelenHelen
13 مهر 01 21:32
تولد مامان مهربونتون کلیییی مبارک 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی هلن جونم
HelenHelen
13 مهر 01 21:33
چه متن زیبایی نوشتین زهرا جونم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون گلم چشمات قشنگ میبینه 

13 مهر 01 21:50
تولد مادرتون مبارک باشه ان شاء الله سایشون 120 سال بالای سرتون باشه 🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون داداش حسین
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
14 مهر 01 10:46
سلام خواهریس زهرا جان 
تولد مامانت مبارک
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام دوست خوبم
خیلی ممنونم
Ari:>Ari:>
11 آبان 01 19:38
تولدش مبارک عزیزم ☺️😘
میگم ببخشید که دارم این سوال رو ازتون می پرسم اگر دوست ندارید نیازی نیست جواب بدید گلم مترجمی که شما استفاده می کنید به چه صورت است و از کجا میشه دانلودش کرد برای یکی از دوستام می خواهم
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم
والا نمیدونم چه مترجمی منظورتونه عزیز. من همیشه از مترجم گوگل استفاده میکنم. چون رشته ام مترجمی نیست نرم افزار خاصی برای مترجمی نمیشناسم و استفاده نمیکنم.
mahsamahsa
14 آبان 01 17:52
سلام زهرا بانو
عزیزم تولدشون مبارک باشه💜💜💜
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله مهسای مهربونم
ممنونم از محبتتون
سایهسایه
28 آذر 01 23:23
سلام آبجی زهرا دوست قدیمی من
چه خبرا
دلم براتون اینقدر شده 
ظاهرا همه درگیر درسیم😅
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم حالت چطوره؟
منم خیلی دلم تنگ شده.
بلههه درگیر درس و دانشگاهم. یه هفته هم هست که دور از جونت آنفولانزا گرفتم و حالم خوب نبود.
شما چه میکنی؟
madeline
30 دی 01 15:26
سلام آبجی زهرا 
خوبی؟؟ 
​​​​دلم خیلی خیلی برات تنگ شده 
یه عالمه قلب قرمز
​​​​​​
 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیز دلم
ممنونم تو چطوری؟
منم خیییییلی دلم تنگ شده
سایهسایه
11 فروردین 02 22:53
سلام زهرا خانوم...
چه خبرا 
دلم تنگه 
شاید باورت نشه ولی انگار تو این ۲ سال (وبم داره ۲ ساله میشه)
انگار بعضی ها خصوصا شما ..جزوی از وجود ادم میشن که حتی با غمشاون اشک در میاد و آشفته میشه و با شادی&zwnjها شون تا سر حد مرز شاد میشی
خواستم بگم یکی از اونا تویی
حتی میتونم بگم جوری شده که انگار خواهر بزرگم شدی (لبخند)
خیلی مراقب خودت باش❤️
سال نو هم مبارک
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیز دلم
وای ممنونم از محبتت چشمام قلبی شد از حرفات
منم شما رو خیلی دوست دارم
خیلی دلم میخواد مثل قبل بیام وبلاگ و بنویسم ولی راستش انگار اون حس نوشتن تو وجودم کشته شده اصلا نمیدونم دلیلش چیه
بازم ممنونم از کامنت قشنگت
عید شماهم مبارک انشالله سال خیلی خوبی در پیش داشته باشی