زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

آخرین پست تیر 1398

1398/4/31 9:52
نویسنده : زهرا‌بانو
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان.

خوبید؟

ما هم خوبیم خدا رو شکر.

امااا... من از یه چیزی یه مقدار ناراحتم.

امروز تیر تموم میشههه.

آخه من این ماهو با وجود گرمای هوا خیلی دوست دارم.

خب ماه تولدمه.

تیر ماهیای زیادی هم دور و برم هستن که عاشقشونم.

به تموم تیر ماهیای مهربون و با احساس میگم ایشالا همیشه دلتون شاد، لبتون خندون و تنتون سالم باشه.

همینطور بقیه دوستان.

راستییی، چرا دیگه نظر نمیذارییین؟ میاین مطالبمو می خونین، نظرم نمی دین! بابا خب نظر بذارین دیگههه.

یه چیز دیگه. قول میدم فردا با یه پست جالب و جذاب در مورد یکی دیگه از خاطرات بچگیم مهمون دلاتون بشم.

پس تا اون موقع.

و اینکه...

امیدوارم این آخرین روز ماه تیر برای همه روز خوب و پر از اتفاقات قشنگ باشه.

پسندها (3)

نظرات (2)


31 تیر 98 10:55
تیر ماهی ها خاص خوشتیپ و دوستداشتنی تولدتون مبااارک💜💜
زهراجون خواهری من هم تیر ماهی هستن بیست و نه تیر تولدش بود مبارکتون باشه انشالله همراه با عمر با عزت و سلامتی و شادی باشه براتون
💛💛💛💜💜💜
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم. شما هم به آبجیتون تولدشون رو تبریک بگو
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 مرداد 98 1:42
وای منم تیرماهی هستم مرسی خانوم خوشحال شدم ازحرفات😍😍
تیرماه عشق💪🏻😋
زهرا‌بانو
پاسخ
بله دیگه. تیر ماهیا تکن