زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شعر

1401/5/26 0:23
نویسنده : زهرا‌بانو
347 بازدید
اشتراک گذاری

چشمها را بايد شست

جور ديگر بايد ديد

چترها را بايد بست

زير باران بايد رفت

فکر را، خاطره را زير باران بايد برد‌

با همه مردم شهر زير باران بايد رفت

دوست را زير باران بايد ديد‌

عشق را زير باران بايد جست

هر کجا هستم٬باشم‌

آسمان مال من است

پنجره، فکر، هوا، عشق‌

زمين مال من است

چشمها را بايد شست

جور ديگر بايد ديد

چترها را بايد بست

زير باران بايد رفت

پ.ن: من این شعر رو خیلی دوست دارم. کلی امید میده بهم.

پسندها (11)

نظرات (8)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
26 مرداد 01 15:26
سلام به پستم سر بزن زهرا جان 
وکامنت بده
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام باشه حتما
مامان مریممامان مریم
27 مرداد 01 3:17
منم خیلی این شعر رو دوست دارم 🥰❤
زهرا‌بانو
پاسخ
بله خیلی دلنشینه
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
27 مرداد 01 23:48
خیلی قشنگن
زهرا جون شاعرش کیه؟
زهرا‌بانو
پاسخ
آره واقعا قشنگه
شاعرش سهراب سپهری هست
mahsamahsa
9 شهریور 01 12:36
منم همیشه این شعر رو با خودم زمزمه میکنم خیلی عالیه💜💜💜
زهرا‌بانو
پاسخ
بله خاله جون به نظر منم خیلی قشنگه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
20 شهریور 01 1:14
زهرا تو هیچکدوم از رنگ ها رو حتی با اون چشمت که یک کوچولو تو نور شدید میبینه نمیبینی؟
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟
نه آناهید جون. من هیچ تصوری از رنگا ندارم. از بچگیم هیچ رنگی رو ندیدم.
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
23 شهریور 01 22:55
ممکنه یه روز بتونی ببینی؟ بعد پس چطور تم وبلاگت رو میسازی؟
زهرا‌بانو
پاسخ
خدا کنه واقعا.
اونو یه بار دادم مامانم برام انتخاب کرده
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
24 شهریور 01 1:16
به نظر من که میتونی. هیچ چیز بعید نیست. حتی این که فردا صبح پاشی و ببینی میتونی. برای خدا کاری نداره
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم بابت حرفای قشنگت
سایهسایه
28 آذر 01 23:26
من کتاب راز گل سرخ سهراب رو دادم خواهر ۷ سالم 
نشسته بود میخوند بابام اومد گفت 
(شعر کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ
کار ما شاید این است

که در افسون گل سرخ شناور باشیم

پشت دانایی اردو بزنیم

دست در جذبه یک برگ بشوییم و سر خوان برویم

صبح ها وقتی خورشید در میاید متولد بشویم

هیجان ها را پرواز دهیم

روی ادرک؛ فضا؛ رنگ؛ صدا؛ پنجره؛ گل؛ نم بزنیم

آسمان را بنشانیم میان دو هجای هستی)
رو برداشت برا خودش تغییر داد
کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ 
خنده ها یی که دگر با غریب است 
بمان پیشم😐😐😐😐
بابام گفت برو کتابه رو بهش بده بگو این خیلی سنگینه😂😂😂😂
 
زهرا‌بانو
پاسخ
چه شعر قشنگی! واقعا خیلی قشنگ بود