زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تمام اتفاقات مهر ۱۴۰۰

1400/7/29 21:29
نویسنده : زهرا‌بانو
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام.

چطورین دوستان؟

من بالاخره بعد از تقریبا یک ماه با یه پست جدید و کلی عکس اومدم.

میخوام تمام اتفاقات مهر رو تو همین پست ثبت کنم. پس اگه طولانی شده ببخشید. ظاهرا از این به بعد هر ماه همینجوری فقط وقت میکنم یه پست بذارم.

البته انتظار کامنت دارمااا. چون آپلود کردن این همه عکس بسی سخته.

خب بریم که داشته باشیم دونه دونه اتفاقات رو به ترتیب.

فکر میکنم توی پست قبلیم گفتم که از 28 شهریور کلاسای دانشگاهم یکی در میون تشکیل شد. یعنی بعضی از استادا هفته اول هنوز حتی لینک کلاسو نساخته بودن، یا فقط خودشونو معرفی کردن و روش تدریسشون رو توضیح دادن. یعنی تقریبا جلسه اول، جلسه معارفه بود. اما بودن استادایی که از همون جلسه اول درسو شروع کردن.

از 4 مهر استادا رسما استارت کلاسا رو زدن و من مجبورم بکوب درس بخونم.

سه روز هفته یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 9 شب کلاس دارم. تا همین هفته این روند کلاسا برام مثل یه فاجعه بود و فکر میکردم با یه دست چند تا هندونه برداشتم. تازه کمی دارم به این شرایط عادت میکنم.

5 مهر اربعین بود و دقیقا همون روز فالوور های من 200 تا شد. دو سه روز بعد یه دفعه شد 195 تا و الانم که شده 193 تا. نمیدونم چرا.

اما میخواستم از فالوور های گرامیم تشکر کنم که این مدت در کنارم بودن.

13 مهر تولد نفسم، مامانم بود.

من باید پست تولد جداگونه براش میذاشتم یا مثل پارسال براش کلیپ درست میکردم. ولی واقعا سرم شلوغ بود و شرمندش شدم.

البته تولد مامانم ماجرا ها داشت واسه خودش.

یعنی مامان روز قبلش رفته بود واکسن آسترازنکا زده بود و روز تولدش حال ندار بود. من و بابامم بی حوصله شدیم و نشد که توی روز تولدش براش جشن بگیریم.

ولی خدا رو شکر فردای اون روز حال مامانم بهتر شد و تصمیم گرفتیم بریم شمال.

از 14 مهر تا 16 مهر شمال بودیم. انصافا خیلی هم خوش گذشت و من طبق معمول حسابی بخور بخور راه انداختم. چون 28 صفر بود مامان بزرگم اونجا آش رشته نذری پخت. جاتون سبز.

16 مهر که مصادف شده بود با تموم شدن محرم و اول ماه ربیع، بالاخره توی شمال یه تولد کوچیک برای مامانم گرفتیم. اینم عکس کیکش.

19 مهر سالگرد عقد مامان و بابام بود. عکس پیتزای بابا پز رو به این مناسبت توی این پست داریم. همینطور عکس کتلت خاله زهرام و مرغ پلوی خوشمزه خاله محبوبه. جاتون خالی.

و امااا در مورد 23 مهر:

اگه گفتین مناسبتش چی بود؟

.

.

.

یه ذرههه بیاین پایین تر.

.

.

.

بلههه. روز جهانی عصای سفید (روز نابینایان)

طبق معمول هر سال خاله های عزیزم سورپرایزم کردن. امسالم خاله رویا لطف کرده بود و بهم عطر هدیه داد.

اینم عکس تبریک عمه فرشته که اولین تبریک بود و بسیار متن قشنگی داشت.

با وجود برنامه سنگین درسیم دلم میخواد برای خودم یکم سرگرمی ایجاد کنم و برم کلاسای مختلف. راستش دوست دارم یادگیری پیانو رو ادامه بدم. نمیدونم تا حالا گفتم یا نه، من قبلا پیانو میزدم ولی به خاطر مشغله زیاد یه مدته رهاش کردم. حالا تا خدا برام چی بخواد دیگه.

فکر میکنم... آره. دیگه چیزی برای گفتن نمونده.

پاییزتون خوش.

پ.ن: الان که این پست رو تموم کردم دقیقا ساعت 11:45 دقیقه روز 28 مهره. دقت کردین این دفعه از تکیه کلام خودم: (همین دیگه. شاااد باشید.) استفاده نکردم؟ خخخ.

پسندها (17)

نظرات (55)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
29 مهر 00 21:34
سلاااام
زهرا‌بانو
پاسخ
☺سلااام مهربون
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
29 مهر 00 21:38
آره زهرا جون نی نی وبلاگ وب های قدیمی رو پاک کرده...
از فالوور های همه کم شده💕
زهرا‌بانو
پاسخ
آره متاسفانه 😔
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
29 مهر 00 21:40
تولد مامانت مبارکککک
مسافرت شمال هم به سلامتییی

سالگرد عقد مامان و بابات هم باز مبارککک
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنووووون آنا جونم😚
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
29 مهر 00 22:08
روزت پساپس مبارکککک(منظورم روز عصای سفیده...)
زهرا‌بانو
پاسخ
وااای مرسی😙
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
29 مهر 00 22:33
😍😘❤️
زهرا‌بانو
پاسخ

آنا جونم کلی خوشحال شدم بابت کامنتات

29 مهر 00 22:43
ا زهرا جون من وقتی خوندم از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب کلاس داری دهنم تا ۱۰۰۰ متر باز موند😳
زهرا‌بانو
پاسخ
آره به خدا عزیزم دیگه بعضی روزا از خستگی هلاک میشم

30 مهر 00 0:38
سلااام عشق دلممممم
زهرا‌بانو
پاسخ
به به سلاااام به عشق جان خودم

30 مهر 00 0:39
تولد مامانت و سالگرد عروسی مامان و بابا و روز عصای سفید همگی با هم مبارککککککککککککک باشهههه
زهرا‌بانو
پاسخ
یه دنیا مرسییی

30 مهر 00 0:40
زهرا جون پر تلاشمممم،استاد دانشگاه آینده(لاو یووو)
زهرا‌بانو
پاسخ
منم لاو یوووووووووو❤❤❤

30 مهر 00 0:40
عزززیییززززمممم خداروشکر که شمال بهت خوش گذشته
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت برم عزیزم. جات خالی 

30 مهر 00 0:41
نه بابا!نمیدونستم پیانو هم کار کردی،بابا ایول، کارت درستههه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عشقم. اگه بخوای میتونم یه آهنگ با پیانو بزنم و برات بفرستم. البته اونقدرام تعریفی نیستما

30 مهر 00 0:41
به به چه عکسای قشنگیی
زهرا‌بانو
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه

30 مهر 00 0:42
آخ آره بیشتر معلمای ما هم از همون روز اول درس دادن خخ
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی! بیچاره ما! تازه نازلی میگن قراره از 15 آبان مدرسه و دانشگاه باز بشه. یعنی دیگه باید بگیم امان از دل ما

30 مهر 00 0:42
دوستت دارم همیشه لبت خندونن
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم منم خیلی تو رو دوست دارم

30 مهر 00 0:43
من برم شکر گزاری کنم کلاس هامون ۲ ساعته😂🙃🚶🏻&zwj♀️💕
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزممم❤❤
البته چند سال دیگه که بری کلاس پنجم و ششم درساتون سخت میشه

30 مهر 00 0:47
این حرفا چیه شما تو هنرمندی
بفرس برام قشنگم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی ازت❤
چشم انشالله بی حرف پیش، تا چند روز دیگه برات میفرستم

30 مهر 00 0:49
آره دیگه قراره مدرسه و دانشگاه باز بشه ولی من از طرفی خوشحالم چون بهتر یاد میگیرم سر کلاس
زهرا‌بانو
پاسخ
آره میدونم ولی من از یه جهت دیگه با این قضیه مشکل دارم خخخ

30 مهر 00 0:53
فدات،اگر وقت نداری واجب نیستا،به دانشگاه بِرِس عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
نه بابا این چه حرفیه؟ کی از تو بهتر؟ حتمااا یه قطعه میزنم برات میفرستم هیچ زحمتی هم نداره

30 مهر 00 0:53
خیلی خوشحال شدم پستت رو خوندم❤😍
زهرا‌بانو
پاسخ
منم خیلی خوشحال شدم که کامنت های قشنگ تو رو دیدم مرسی ازت گلم

30 مهر 00 0:55
یا ابوالفضل 😐 امسال که ما فعلا ۱۰۰ برابر دانشگاه رو تکلیف داریم😑 نمیگن تازه ۳ ساله داریم درس می خونیم😐😑 
زهرا‌بانو
پاسخ
واااای عزیزم یعنی کلاس سومی؟ 
من عاااشق کلاس سومم بودم یادش بخیر بهترین سال مدرسه ام بود. اون سال بهمون جدول ضرب یاد دادن. 
حالا انشالله از ماه دیگه کلاسا حضوری میشه و امسال برای شماهم سال خیلی خوبی میشه

30 مهر 00 0:57
عجیبه مدارس که باز بود همه خنگ بودن ولی وقتی مجازی شد همه شدن دانشمند بزرگ کشور😐
زهرا‌بانو
پاسخ
میدونی چرا عزیزم آخه بعضیا تقلب میکنن به خاطر اونه

30 مهر 00 0:58
آره دیگه. ولی امسال ما بد ترین سال و داریم چون معلممون معلم خوبی نیست
زهرا‌بانو
پاسخ
الهییی خیلی ناراحت شدم

30 مهر 00 1:01
نمی گن ما ۳ سال دیگه کنکور داریم اونوقت اینجوری معلم که ویسو گوش نمیده استیکر صد آفرین میفرسته😐😑
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی
یعنی منظورت اینه که خوب یاد نمیدن بهتون؟

30 مهر 00 1:02
پست جدیدم رو بخونید متوجه میشید که مدرسه ما که بهترین مدرسه شهر هست چه وضعیتی رو داره
زهرا‌بانو
پاسخ
خوندم عزیزم 

30 مهر 00 1:03
نه
زهرا‌بانو
پاسخ
تازه متوجه شدم ولی خیلی بده که
 

30 مهر 00 1:07
ممنون که خوندین🥰😘
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش میکنم گلم
مرسی بابت کامنت هایی که فرستادی برام

30 مهر 00 9:47
سلام بر عشق خودم😍💜
الان هیچکی تو وبلاگ نیست فقط منم....🙂
بسی بسیااررر خوشحال شدم پست گذاشتییی💖
زهرا‌بانو
پاسخ
سلاااام سانا جون عزیزم
واییی مرسی از کامنت هایی که برام فرستادی عشق

30 مهر 00 9:47
وااااییییی چه عکسای قشنگیییی😍❤
همیشه خوش باشی عشق من^^
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی عزیزم. جات خالی بود

30 مهر 00 9:50
تولد مامانت و سالگرد عقد مامان و بابات مبااارکاااااا باشههه کیوتییییی💖😇

روز عصای سفیدم هپی مپی عشق دلم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
وووووی مرسی عزیز دلم از تبریکت و این همه ایموجی خوشگل
💜💜💜💜💜💜
💙💙💙💙💙💙
راستی سانا جونی من منتظر ادامه رمانت هستما 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
30 مهر 00 10:21
منم خیلی خوشحال میشم وقتی تو جواب کامنتامو میدی))
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی گلم💙
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
30 مهر 00 10:22
راستییییی
دمت گرم پیانو عالیهههه
زهرا‌بانو
پاسخ
فدایت
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
30 مهر 00 10:23
راجب کلاسات هم من باورم نمیشد فکر میکردم اولش منظورت ساعت ۸ تا ۹ صبحه...
کاش اینجوری بوووووووووود
زهرا‌بانو
پاسخ
وا مگه میشهههه فقط یک ساعت باشه؟😀💜
ولی واقعا کاش میشد برنامه کلاسیمون اینقدر سنگین نباشه
نرگسنرگس
30 مهر 00 13:02
انشالله همیشه خوش باشی زهرا جان .
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله جون خوبین؟
دلمون براتون تنگ شده بود
خیلی ممنون از محبتتون. همچنین شما
HelenHelen
30 مهر 00 13:30
سلام زهرا جون💕
😍 مرسی که هستی بمونی برامون
موفق و شاد باشی زهرا جونم و انشالله به هرچی که میخوای برسی💚
تولد مامانتون مبارک ✨
روز عصای سفید  مبارک⚡
سالگرد عقد مامان و باباتون مبارک

خوشمزه جات نوش جان💞
ببخشید زهرا جون کامنتم طولانی شد😅💞
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم
مرسی از محبتت و تبریکت و دعای قشنگت
خیلی عزیزی
ممنونم از کامنتت

30 مهر 00 15:55
واییی انقد درس داریم یادم رفت اصلا😐
ولی قول میدم برای دوشنبه ۳ پارت رو توی ۱ پست آپ کنم💜😇
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جانم مرسییی
عیب نداره هر وقت تونستی بذارش درست واجب تره
سایهسایه
30 مهر 00 17:06
ما تکلیف زیادی نمیدن ولی آنقدر امتحان میگیرن که خسته شدیم
خانم روشندل روزتون مبارک باشه🧡🧡🧡❤❤❤❤
خیلی حالتون خوب باشه 
زهرا‌بانو
پاسخ
بله منم تکلیف رو به امتحان داشتن هر روزه ترجیح میدم
مرسی از تبریکتون
سلامت باشید
سایهسایه
30 مهر 00 18:17
تولد مادتون هم مبارک و سایشون مستدام❤🧡
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
30 مهر 00 18:59
آره نمیشه خدایی😞
من تصوری از ساعت های دانشگاه نداشتم...
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزممم
راستی آنا تو واکسن زدی؟
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
30 مهر 00 23:21
آره زهرا جونممم!!
به قولا هنوز زنده ام...
دو هفته پیش زدم تقریییبا
زهرا‌بانو
پاسخ
وای خدااا چی زدی؟ سینوفارم؟ 
یه واقعیتی رو بگم؟ من هنوز نزدم میترسم. یه سر برم تو افق محو شم ببینم چه خبره اونجا
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
30 مهر 00 23:22
اشکال نداره بپرسم مارک گوشیت چیه...؟!!!
همینجوری الکی!
برای من شیائومی هست
زهرا‌بانو
پاسخ
برای من galaxy a51
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
1 آبان 00 16:01
عیب نداره زهرا
حتما دلیل یا چیزی یا حسی بوده که نزدی هنوز😘❤️❤️❤️
زود بزنیااا
زهرا‌بانو
پاسخ
نه من از علائم بعدش میترسم
ولی مامانم اینا احتمالا فردا میبرنم که بزنم
وااای میخوام گریه کنم (شوخی)
آبجی مهناآبجی مهنا
1 آبان 00 16:50
وایی چه خوشمزه هایی 😋
وای چه سخت ، آره منم امسال درسام سنگین شده و تازه قدر جمعه ها رو میدونم 😅
البته ما پنجشنبه ها هم تست زنی داریم 🥴😱
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم جات خالی بود
آره واقعا درسا خیلی سخت شدن
وای تست زنی رو که دیگه نگو. ما هم کلاس هفتم و هشتم پنجشنبه ها مجبور بودیم بریم مدرسه واسه کلاس فوق برنامه و تست زنی. خیلی بد بود
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 آبان 00 8:45
نه باباااا
میخوای آسترا بزنی؟
من سینوفارم زدم تب هم نکردم..&zwnj.
فقط دستم یکوچولو درد گرفت بعدش که شنیده بودم دوستام هم میگفتن طبیعیه.
فوقش اگه علائم داشتی میبرنت دکتر یه خرت و پرتی میدن بخوری!
زهرا‌بانو
پاسخ
نه بابا عزیزم من عمراً از این اشتباها کنم که آسترازنکا بزنم. مامانم زد اونقدر حالش بد شد که منم چشمم ترسید. البته فکر کنم اصلا به زیر 21 ساله ها آسترازنکا نمیزنن. باید همون سینوفارم رو بزنم دیگه. دیگه توکل به خدا

2 آبان 00 11:18
همیشه به خوشی❤️❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون
ᴍɪᴀ_ɴᴢʜᴍɪᴀ_ɴᴢʜ
3 آبان 00 10:15
موفق باشی داخل درس هایت❤

​​​​​​من که مدرسم ساعت 8 شروع میشه تا 11،12🙁
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون
چقدر خوب
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
3 آبان 00 16:23
آها پس واسه اینه^^
سینوفارم هیچی نیست نترس برو بزن
زهرا‌بانو
پاسخ
اوهوم
باشه عزیزم حتما میرم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
3 آبان 00 19:56
❤️❤️❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
بوووووس
راستی آنا میشه یه چیز بپرسم؟ چرا پست جدید نمیذاری؟ یادمه یه مدت پیش میگفتی میخوای یه پست خیلی طولانی بذاری منم هی منتظرش بودم خخخ
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
4 آبان 00 8:24
زهراااا
هی هر روز دارم مینویسمش...
خدایی خیلی طولانیه🥲
کلیش هم مونده

منتظر بمون😍😘❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
عهههه
باشه
✿•selva•✿✿•selva•✿
5 آبان 00 10:21
سلام زهرا جون.
تولد مامانتون مبارک😘
موفق باشین😍
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام سلوا جون خوبی؟ 
مرسی از تبریکت 
انشالله شماهم موفق باشی گلم
سایهسایه
11 آبان 00 19:31
سلام 🍁🍁🍁🍁
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام
سایهسایه
11 آبان 00 19:32
جدا از سوزن میترسی
زهرا‌بانو
پاسخ
اگه منظورتون واکسنه.
نه.
من به خاطر علائمش نگرانم
سایهسایه
12 آبان 00 13:09
انشالله که هیچی نیست
زهرا‌بانو
پاسخ
انشاالله

27 آبان 00 17:02
پست جدید گذاشتم 
اگه دوست داشتید سر بزنید
 
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما

27 آبان 00 22:33
زهرا جون میشه بگی چه شکلی آهنگ آپلود می کنی؟ 
ببخشید من بلد نیستم
زهرا‌بانو
پاسخ
آره عزیزم
ببین اول توی گوگل اسم آهنگی که میخوای رو بنویس. مثلا: آهنگ کاش از رضا بهرام. 
بعد چند تا سایت برات میاره. اونا رو باز کن ببین توی هر کدومشون که نوشته بود کد آهنگ برای پخش در وبلاگ یا سایت. هر کدومش اینو داشت اون کد رو کپی کن و بیا توی وبلاگت.
توی وبلاگ یه قسمت هست که نوشته وبلاگت رو خوشگل کن. اونجا رو بزن. آخرین گزینه اسمش هست پست خوش آمد گویی. اونو بزن و توی قسمت متن پست خوش آمد گویی کد آهنگی که کپی کرده بودی رو بذار اونجا. بعدشم ذخیره تغییرات رو بزن. اینجوری آهنگ تو وبلاگت آپلود میشه.

28 آبان 00 13:03
مرسی مرسی ممنونم
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش میکنم