زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

پنجمین سالگرد وبلاگم

1399/10/5 16:43
نویسنده : زهرا‌بانو
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمممم.

چطورین؟

من که عالیم. خدا رو شکر.

اما از اول دی ماه تا صبح روز چهارم دی ماه یعنی چهارشنبه خیلی مریض احوال بودم.

جریانش اینطور بود که شهر ما یهو هوا خیلی آلوده و سرد شد. بعد منم به خاطر آلودگی هوا قلبم درد گرفته بود و موقع نفس کشیدن قفسه سینه ام تیر میکشید.

اما این دو روز هوا بهتره یه کم. مدام بارون میزنه، خدا رو هزاران مرتبه شکر.

و اما موضوع اصلی پستم اینه که...

امروز 5 سال شد که من این وبلاگ خوشگل رو دارم. از سازنده نی نی وبلاگ متشکرم.

میخوام داستان وبلاگ ساختنم رو تعریف کنم.

راستش اون موقع که من تازه نی نی وبلاگ رو پیدا کرده بودم، چند تا دختر خانم هم سن خودمون اینجا وبلاگ داشتن که فکر کنم دیگه فعالیت نداشته باشن.

دو سه تاشون برای خواهر و برادرشون مینوشتن.

منم از وبلاگشون خیلی خوشم اومد و ایده گرفتم واسه خودم.

فکر کردم چقدر خوب میشه که منم وبلاگ داشته باشم! اینجوری میتونم با هم سن های خود حرف بزنم و دوست بشم.

البته چون من خواهر و برادر نداشتم، تصمیم گرفتم فقط داستان هایی که خودم دوست داشتم رو بذارم اینجا که همون آن نظرم عوض شد و در مورد خودم نوشتم دیگه.

خلاصه عصر پنجم دی ماه سال 94 وبلاگم رو ساختم.

البته از اون موقع تا تیر ماه پارسال فعالیت زیادی نداشتم.

همین دیگه.

راستی میخوام یه تشکر صمیمانه از آبجی های گل نی نی وبلاگی خودم بکنم که پست قبلم رو اون همه با نظراتشون پر بار و زیبا کردن. دمتون گرم.

اینم عکس کیک تولد امسال خودم.

5 سالگیت مبارک وبلاگ جااان. بمونی برام.

آخی بچه ام 5 سالش شد. دیگه باید بذارمش مدرسه. خخخ. دارم وبلاگمو میگما. یه خورده دیوونه شدم نه؟

پس الان باید بگیم: خداوندا تمام افراد دارای مشکل مغزی یا همانا خل را شِفا بده. آمین. خخخ.

این چند خط آخر همش شوخی بود.

شاااد باشید.

اینم آدرس اولین پست وبلاگ من.

اگر دوست داشتید برید ببینید. http://zahra81.niniweblog.com/post/1/%D8%B3%D8%B1-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2.html

پسندها (21)

نظرات (23)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
5 دی 99 17:30
پنج سالگیت مبارک وبلاگ زهرا جون🥰😍😂
انشالله همیشه توی وبلاگت خاطرات خوب و موفقیت هاتو ثبت کنی زهرای عزیزم🥰😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از تبریکت نوشین جونم
همچنین شما
RayaRaya
5 دی 99 18:03
آخی ایشالا که همیشه سر حال باشی زهرا جونم😘
پنجمین سالگرد وبت هم مبارکککککک!❤❤❤❤😍😍😍😍❤🌹🌹🌺🌺
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی فاطمه جون
سلامت باشی

5 دی 99 18:52
آخی عزیزم،نبینم حالت بد باشه،خداروشکر که دو روزه همه جا بارون میاد حالت بهتر میشه
خب خب خب!پنج سالگی وبت مبارک باشه عزیزم،انشاا... 60 سالگیشو جشن بگیری خخخ!
همیشه موفق و پیروز باشی عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت عزیزم. آره خدا رو شکر این دو روز حالم خیلی بهتر شده. انشاالله باز بارون بیاد بارون خیلی نعمت بزرگیه
وااای مرسی از تبریکت. ولی خودمونیما. وقتی وبلاگم شصت ساله بشه خودم چقدر پیر و پاتال میشم!
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
5 دی 99 19:39
وای خدای من چقدر زمان زود می گذره🥺
خیلی خوشحالم که هستی زهرایی😍بمونی واسه ی همه ی نی نی وبلاگی ها😍🤗😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربون جان خیلی لطف داری 
آره خدایی این روزا انگار زمان میدوئه 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 دی 99 19:52
پنجمین سالگرد وبلاگت مبارکککککککککککککککک😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎈🎈🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎁🎁🎀🎀🎀🎀🎁🎂🎈🎈🎆(کلیییی شکلک از انواع مختلف گذاشتم)
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آنا خوشگله
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 دی 99 19:53
وااااییی چرا مرییییضیییییی!!!!!!!
زهرا‌بانو
پاسخ
نمیدونم چراااا
آخه مراقب خودم نبودممم اون روز
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 دی 99 19:54
ایشالا هرگز مریضی نبینی((
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیییی تو هم همینطور
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 دی 99 19:55
چه کیکییییی
نوش جوووونتون
زهرا‌بانو
پاسخ
مررررسی گلییی
جات خالی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 دی 99 0:37
مبارک باشه عزیزم ... ان شاءالله ۱۲۵ سالگیش)
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم. لطف کردی

6 دی 99 8:31
پنجمین سالگرد وبلاگت مبارک باشه خانمی😘🎂🎁
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم خانوم مهربون
mahsamahsa
6 دی 99 9:58
عزیزم تولد وبلاگت روتبریک میگم
چه خوب که تو رو تو نی نی وبلاگ داریم واقعا وبلاگت و پست هات نمونه هستن و خودت هم گلی عزیز دلم🌷💜
زهرا‌بانو
پاسخ
وای خیلی ممنونم خاله جون
شما خودتونم خیلی مهربونین و همیشه به من لطف دارین
مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
6 دی 99 10:40
سلام، نی نی وبلاگ به حضور شما افتخار میکنه، امیدواریم همیشه وبلاگتون پر باشه از خاطرات شیرین و خوب ❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام. بسیار متشکرم
RayaRaya
6 دی 99 10:46
سحریز خیر اولسون!
درسته؟
آخه من ترکی کم بلدم
زهرا‌بانو
پاسخ
آره عزیزم درسته
البته ما بیشتر میگیم صاباحین خیر 
RayaRaya
6 دی 99 13:12
صاباحین خیر😊
زهرا‌بانو
پاسخ
چوخ ممنون فاطمه جون
RayaRaya
6 دی 99 13:41
عزیزم نمیتونم به کامنتی که دادی جواب بدم😔
توی وبلاگ خودم پست لینک های باحال
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه عیب نداره
🚓🚓
6 دی 99 18:50
ایشالا که همیشه سر حال باشین😊
دنبالتون کردم،خوشحال میشم دنبالم کنین
پنجمین سالگرد وبتونم مبارک باشه.
اللهی صد و بیست سالگیش رو ببینیم با 10000248948785645648574985069048992718فالوور🤭
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام دوست عزیز
خیلی ممنون از لطفتون و تبریکتون
حتما دنبال میکنم وبلاگتونو
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 دی 99 21:11
واااااای ۵ سالگی وبت مباااااارک آجی جووووووووونم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
امیدوارم همیشه قشنگترین اتفاقات تو زندگیت بیوفتن و اینجا ثبتشون کنی و ماهم بخونیم و لذت ببریم❤❤❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عشق جونم
بووووس بوووس 
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
7 دی 99 21:00
سالگرد وبلاگتون مبارکه
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون مادر بزرگ جان

10 دی 99 11:11
5 سالگی وبلاگت مبارک زهرای خوشگلم😘 (البته با تاخیر)
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربونه دوست داشتنی

10 دی 99 11:13
کیک تولدت چه خوشگل بود دخترگلم🥰😍😂 نوش جونت باشه مهربون ترین😘
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله ی عزیز
فاطمهفاطمه
11 دی 99 12:42
تولد وبلاگت مبارک زهرا جان😘🎂🎁
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم
مینومینو
11 دی 99 14:10
تولدت مبارک🎁🎂
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی دوست خوبم
طاهرهطاهره
16 دی 99 10:55
همیشه خاطرات خوشی تووبلاگت ثبت کنی زهرای مهربونم😘😘
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جونم