زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

یلدای 1399: آخرین یلدای قرن

1399/10/1 17:53
نویسنده : زهرا‌بانو
442 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه وقتی بچه بودیم، چقدر لحظه شماری میکردیم تا شب یلدا برسه!

چون اون شبا میتونستیم بشینیم زیر کرسی و یه دل سیر از قصه های مادر بزرگ لذت ببریم.

واقعا مادر بزرگ چه قصه های شیرینی بلد بود! قصه دخترک کبریت فروش، عمو نوروز، حاجی فیروز، ننه سرما.

اما افسوس که چه زود بزرگ شدیم!

با خودمون غصه هامون بزرگ شدن و شادی هامون کوچیک.

آه که چقدر دلم میخواد به اون زمان برگردم!

(اینو خودم نوشتم ها از هیچ جا کپی نکردم. خب ما اینیم دیگه.)

-----

سلام دوستان خوبم.

چطورین؟

منم الان خوبم. اما تا دو ساعت پیش حالم خیلی بد بود.

گویا دیشب به سرم باد خورده بود.

وقتی صبح پا شدم چنان سر درد وحشتناکی داشتم که نگو و نپرس. یعنیا. از درد حتی نمیتونستم بشینم. جوری سرم تیر میکشید که گفتم الانه که جونم در بیاد. فکر کنین توی اون اوضاع کلاس گرامر هم داشتم که خیلیییی مهمه.

بچه ها واقعا میگم. قدر سلامتیتون رو بدونین.

بگذریم.

همونطور که میدونین دیشب شب یلدا یا به قول ما ترک ها شب چله بود.

چیلله گئجه اوز مبارک اولسون. یعنی شب یلداتون مبارک.

البته من باید دیشب پست شب یلدام رو میذاشتم. اما منتظر عکسای این پست بودم که خدا رو شکر خاله رویا تازه به دستم رسوند.

این کیک های کوچولو کیک یخچالی هنر دست خاله رویا. البته به خاطر من که دوست دارم درست کرد.

ژله هم همینطور. کلا خاله رویا دیروز ما رو شرمنده کرد.

چیدن میز هم کار خاله لیلا بود.

دوستای مهربونم واقعا جای همتون خالی بود.

عکس استاتوس من برای شب یلدا.

اون یکی هم نمیدونم عکس چیه. ولی انگار مال پست های قبله که یادم رفته بود بذارمش.

و اما... یک چیز فان.

یلدا با طعم ماه تولدتون . 

هر ماهی هستین بزنین رو اون ماه ببینین چی براتون میاره 

فروردین 

http://goo.gl/HW9v7d 

اردیبهشت 

http://goo.gl/1VqEtB 

خرداد 

http://goo.gl/w5MTox 

تیر 

http://goo.gl/yLHSXU 

مرداد 

http://goo.gl/eLaQBF 

شهریور 

http://goo.gl/AfZkgf 

مهر 

http://goo.gl/dnuSTC 

آبان 

http://goo.gl/PqroFn 

آذر 

http://goo.gl/QYxyWA 

دی 

http://goo.gl/yRt1bK 

بهمن 

http://goo.gl/nQ67eZ 

اسفند 

http://goo.gl/tFrjNU 

ببخشید باید لینکش رو کپی کنین و توی گوگل بزنین تا براتون بیاره.

حالا کمی از اوضاع درسیم بگم.

خوبه خدا رو شکر. هر هفته امتحان داریم که من تا حالا فقط از یکیش راضی نبودم. بقیه اوکی بود.

دو روز پیش یه داستان به انگلیسی نوشتم که خیلی مورد استقبال استادم قرار گرفت.

هفته پیش هم همینطور.

بعدش استادم کلی ازم تعریف کرد و این جانب بسی ذوق نمودم. خخخ.

همین دیگه.

شاااد باشین.

پسندها (14)

نظرات (40)

✿•selva•✿✿•selva•✿
1 دی 99 18:07
زهرا جون یلدات مبارک.
پستت خیلی زیبا بود به خصوص ماله لینکی که برا اذر گذاشته بودی😘
زهرا‌بانو
پاسخ
یلدای تو هم مبارک گلی
خواهش میکنم. خدا رو شکر که خوشت اومد
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
1 دی 99 18:11
یلدای شما هم مبارک 🍉
خوشحال میشم به پست جدیدم سربزنی😇
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی سارا جان
حتما چرا که نه؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 دی 99 18:27
وااااییی عزیزدلمممم یلدات مبارک باشهههه مباااارک باشه آجی مهربوووونم
پستت هم خیلییییی خیلییییییی خیلییییییی قشنگ و جالب بود عشقمممم
زهرا‌بانو
پاسخ
یلدای تو هم مبارک جیاریم
مرسی عزیزم خوشحالم که خوشت اومد ازش 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 دی 99 18:30
متن اولت خیلی قشنگ بود!
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 دی 99 18:31
آخیییی اجی جووونم مراقب خودت باش خیلی ناراحت شدم امیدوارم آخرین باری باشه که سر درد میگیری
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی جانیم
آخه تو چقده مهربونی!
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 دی 99 18:33
سنونده چیله گجون موبارک اولسون بیدنم
زهرا‌بانو
پاسخ
چوخ چوخ ساقول باجی
مرسی که با کامنتات پستمو کلی قشنگ تر کردی عشقم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 دی 99 18:34
به به چه خاله هنرمند و مهربونی
دستش درد نکنه چقدر هم خوشگلن!!
زهرا‌بانو
پاسخ
فدات عزیزم جات حسابی خالی بود
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 دی 99 18:38
آخر پستت که لینک متولد ماه ها رو گذاشتی هم خیلییییی خیلییییی جالب بود
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عشقیم. سن منیم بیدنه باجیم سان بیلیسن کی جیار؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 دی 99 18:40
تو درساتم موفق باشی آجی جووون
چه خوب که راضی هستی از درسات عزیزم امیدوارم تا آخر همینطور پیش بره...
اگه دوست داشتی داستانت رو اینجا هم بزار
واااااییی کلی خوووشحااالللل شدممم که استادت ازت تعریف کرده عشقمممم
زهرا‌بانو
پاسخ
فدامدات عزیزمممم همچنین تو
واقعا مثل اسمت گلی نسرین جونم
مهربوووون جاااانم
RayaRaya
1 دی 99 18:44
یلدات مبارک زهرا جون💕💕🍉
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم یلدای شماهم مبارک
✿•selva•✿✿•selva•✿
1 دی 99 18:51
دسر لرده  چوخ خوشمزه نظره جلیلر😍
زهرا‌بانو
پاسخ
ساقول سلوا جان
✿•selva•✿✿•selva•✿
1 دی 99 18:52
تزیین چیله ده چوخ قشه اولوپده😍
زهرا‌بانو
پاسخ
چوخ ممنون
سنین یرین بوش
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 دی 99 18:59
عشققققق منییییی
زهرا‌بانو
پاسخ
تو بیشترررر

1 دی 99 19:06
یلدات مبارک باشه عزیز دلم
عجب کارت تبریک باحالی بود مرداد😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
یلدای تو هم مبارک گلم
آره مال تیر هم خیلی قشنگ بود

1 دی 99 19:09
خدا این خاله های خوبو برای هممون نگه داره.منم دوتاشونو دارم خیلی دوستشون دارم.خدا همشونو حفظ کنه.خاله فوری و خاله موژی نازم و خاله رویای تو رو گلم😗😙😘
زهرا‌بانو
پاسخ
فدات. آره واقعا خاله ی خوب داشتن نعمته. البته من چهار تا خاله دارم خخخ. اما با خاله رویا و خاله لیلام صمیمی ترم. چه اسم های قشنگی دارن خاله هات. فروزان و مژگان درسته؟

1 دی 99 19:13
آره عزیزم.من خلاصه میکنم.اونا هم منو نازی صدا میزنن😅
ماشاا... ۴تا خاله😍خدا حفظشون کنه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم
خدا خاله های تو رو هم حفظ کنه
راستی نازنین به نظرت اسم دریا به من میاد؟ آخه من از وقتی یادمه دلم میخواست اسممو عوض کنم. اما هر بار یه اسم به نظرم قشنگ میاد ولی باز مطمئن نیستم. حالا به نظر تو دریا قشنگ تره یا نیلوفر؟ بین این دوتا موندم فعلا))

1 دی 99 19:14
😍

1 دی 99 19:17
آخه چرا میحوای اسمتو عوض کنی عزیزم؟؟!آخه اسم زهرا که خیلی خوشگل تر از نیلوفر و دریاست😍
زهرا‌بانو
پاسخ
آره میدونم گلم. اما یه مشکلی که هست اینه که اسم من و خاله ام یکیه. وقتی دیگرون میگن زهرا هردو برمیگردیم و جواب میدیم و این واقعا مسخره است از نظر من.)

1 دی 99 19:17
زهرا جونم با اینکه تا حالا از نزدیک ندیدمت ولی واقعا دلم برات تنگ شده😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربونم باورت میشه منم همینطور؟ اگه دوست داشته باشی توی تلگرام بهت پیام میدم

1 دی 99 19:19
عه! اینکه خیلی با مزه است!میتونید زهرای۱ و زهرای۲ بزارید😂
زهرا‌بانو
پاسخ

چی بگم والا؟ 
از نظر دیگرون بامزه است ولی خب خودمون اذیت میشیم
البته خودمم خیلی اسم زهرا رو دوست دارما ولی بازم

1 دی 99 19:21
شرمنده .تلگرام مامانمه.اگه بخوای شماره واتساپ خودمو بدم بهت؟
زهرا‌بانو
پاسخ
آره من که خوشحال میشم. ولی اگه خودت دوست داری بده. یعنی میگم هر جور تو راحتی گلم
مامان فاطمهمامان فاطمه
1 دی 99 19:40
یلداتون مبارک زهرا جانم...چ خوراکیهای خوشمزه ای زحمت کشیده ان...🤗😘کاش یه زحمت میکشیدی دستور کیک یخچالی رو برام از خاله رویا میگرفتی😊❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله مهربونم. شما همیشه به من لطف دارین
جاتون حسابی خالی 
چشم همین الان میپرسم براتون تلگراف میکنم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 دی 99 20:55
یلداتون مبارک عزیزم خوش باشین در کنار هم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم. یلدای شماهم مبارک
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 دی 99 21:03
فداتم قشنگم
زهرا‌بانو
پاسخ
خدا نکنه مبینا جان زنده باشی عزیز
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
1 دی 99 21:37
دوباره یلدات مبارک آجی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍(کلی ذوق زده)

 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی جون
RayaRaya
2 دی 99 14:00
چیلله گئجه اوز مبارک اولسون!
خیلی خوراکی هاش دل آدمو آب میکرد!😋
نوش جونتون😘
خیلی متن خوبی نوشته بودی،البته شما همیشه عالی هستی😍
(ببخشید من تازه یه بار دیگه این پستو خوندم و  لذت بردم و حالا دارم دوباره کامنت میدم)
لینک ها هم خیلی جذاب بودن😊
تولد قمریت هم مبارک عزیزم🤩
و باز هم چیلله گئجه اوز مبارک اولسون 🤗
زهرا‌بانو
پاسخ
چوخ چوخ ساقول عزیزم
جات خالی گلم 
ممنونم که افتخار دادی و پستم رو خوندی خیلی خوشحال شدم 
مرسی از تعریفت و تبریکت عزیزم 
خدا رو شکر که لینک هاش خوب بوده
سنین چیلله گجون دا مبارک فاطمه جان
راستی عزیزم شما هم ترکی؟
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
2 دی 99 19:37
یلدات مبارک زهرا جون😍😍🥰🥰🥰
موفق باشی عزیزم&hearts️&hearts️&hearts️
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نوشین جونم&hearts&hearts&
تو هم همینطور
✿•selva•✿✿•selva•✿
2 دی 99 21:14
زهرا جان.
هدر وبلاگت خیلی خوشمل شده😍
زهرا‌بانو
پاسخ
واقعا؟ مرسی عزیزم
مگه چه شکلی شده؟
✿•selva•✿✿•selva•✿
2 دی 99 21:24
یه ادمی هستش که تو دسش گل هستش و انگار کنار کتاب قران هستش🌸
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی پس قشنگه مرسی که بهم گفتی سلوا جون
✿•selva•✿✿•selva•✿
2 دی 99 21:36
خواهش میکنم عزیز😘
RayaRaya
3 دی 99 9:33
من ترک حساب میشم...
ولی کاملا ترک نیستم
زهرا‌بانو
پاسخ
عه مثل من
من مامان و بابام ترکن ولی خودم توی تهران به دنیا اومدم. البته ترکی رو کامل میفهمم و راحت میتونم صحبت کنم
RayaRaya
3 دی 99 9:35
سلوا جون راست میگه خیلی هدرت خوشگل شده😍😍
خودت سفارش دادی؟
آخه من همچین چیزی توی هدر های خود نی نی وبلاگ ندیدم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی فاطمه جون
نه والا
من اصلا به هدرش دست نزدم
نمیدونم چه جوری اومده توی وبلاگم))
RayaRaya
3 دی 99 10:45
😍😘😊
RayaRaya
3 دی 99 10:46
عه چه بامزه😅😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
mahsamahsa
3 دی 99 17:27
عزیزم ایشالله همیشه دلت شاد و تنت سالم باشه❤️💙💜
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله مهربونم همچنین شما
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
5 دی 99 19:41
یلدات مبارک زهرا بانو😍😍
کنار خانواده خوش باشی قشنگم❤️❤️❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم
همچنین شما

6 دی 99 8:33
یلدات مبارک دختر دوست داشتنی در کنار خانواده ی عزیزت شاد باشی همیشه😘❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از محبت شما عزیزم

10 دی 99 11:16
به به چه چیزای خوشمزه ای زهرا جان😋 نوش جونت گل خانوم😘 
 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم. جای شما خالی

10 دی 99 11:17
عجب خاله های با سلیقه ای داریاااا🍉 حسودیم شد خخخ😍
 
زهرا‌بانو
پاسخ
وای مرسی! خوبی از خودتونه
شیوا
12 دی 99 23:17
من ۱۱ خاله دارم
زهرا‌بانو
پاسخ
چه خوب