زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

به دنیا اومدن دو کوچولو

1399/5/28 18:43
نویسنده : زهرا‌بانو
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام.

خوبین بچه هااا؟

من که خیلی خوبم.

چون دیروز پست گذاشته بودم نمیخواستم دیگه امروزم بذارم.

امااا...

یه خبر خوووب و داغ دارم که فکر کردم اگه نگم سرد میشه و از دهن میفته. خخخ.

خب.

و اما خبر اینه...

من الان داشتم دعا میخوندم. دعای زیارت عاشورا و توسل. همه اونایی که منو دعا کردن، یاد شماهم بودم و براتون از خدا بهترینا رو خواستم.

خلاصه در این حال بودم که یهو شنیدم...

دو قلو های عمه ام به دنیا اومدننن. تنها دو قلو های خانوادمون.

دوتا گل دختر ناز.

آرام و باران، خوشگلای کوچولو، قدمتون مبارک. انشاالله همیشه زیر سایه مامان و باباتون سلامت و شاد باشین.

ماشاءالله لاحول ولاقوت الا بالله العلی العظیم

پسندها (8)

نظرات (7)

سلوا
28 مرداد 99 18:45
مبارکهـ😘😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی سلوا جون

28 مرداد 99 18:47
واییییی هوراااا❤️❤️❤️💜💜💜
تولد تولد تولدشون مبارک مبارک مبارک تولدشون مبارک باشههههه💜💜💖💖
خیلی خوشحال شدم این خبر عالیو شنیدم زهرا جون تولدشون مبارک باشه💖انشاالله که همیشه سلامت باشن💖
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون از محبتت گلم
سلامت باشی همیشه

28 مرداد 99 19:05
چقدر دوقلو زیاده منم میخواام 😭😭
قدم نورسیده که قدم های نورسیده مبارک باشه انشالله چهارصد پونصد سال با خوشبختی و شادی زندگی کنند💐
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون داداش حسین
سلامت باشین
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 مرداد 99 21:51
قدمشون مبارک باشه... چه اسم های قشنگی
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مبینا جون
مامان فاطمهمامان فاطمه
28 مرداد 99 22:07
مبلرکههه...دوقلوووو اونم دخملللل چ لذت بخششش🤗...روزی همه منتظرا ان شاءالله 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلامت باشین
بله انشاالله قسمت هر کی آرزوشو داره بشه

29 مرداد 99 1:03
ماشاا... مبارکه،خدا قسمت کنه.
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم
انشاءالله
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
29 مرداد 99 13:54
هميشه روزهايت خوش و روزگارت خوش تر باد❤️
قدم نورسيده ها فرخنده💛
عمرشون دراز باشه و تنشون درست و جانشون خرم💚
ميخندن گل از لباشون بريزه💙
راه ميرن زير قدماشون سبز بشه💜
از راهشان آسمان ابري شود و گريه كند💗
باران ببارد بر كوه و دشت و دَمَن💖
چه اِسماي قشنگي😍
مباركه😘
زهرا‌بانو
پاسخ
به به چه جملات شاعرانه و قشنگی!
ممنون از محبتت نسرین جونم.