زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

حال و هوای بهمن ماهی

1398/11/18 18:50
نویسنده : زهرا‌بانو
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام.

چطورین دوستای خوبم؟

من دوباره اومدم با کلییی تعریف.

اول اینکه...

شما که اینقدر خوبین و لایک می فرستین واسه بنده، اگه نظرم بدین دیگه میشه نور علی نور و خیلی عالی.

می بینم که پرسپولیس بعد از سه ساااال قهرمان شدن، این دفعه مساوی کرد و... بعله دیگههه.

فقط شانس آوردین که مساوی شدینا.

وای وای! ولش کنین.

فقط بگین بیبینم فرزندانم، شما استقلالی تشریف دارین یا پرسپولیسی؟

من که خودم استقلالی تیررر و مردادم. خخخ.

خب. حالا بریم سر تعریف هفته ای که گذشت.

آخرای هفته پیش بود که به مامانم گفتم مامان جون من دلم پیتزای مامان پز می خواد. ولی مامانم گفت فعلا نمیشه و شرایطشو نداریم. منم گفتم هر چی شما بگی مامانم، سرورم. خخخ.

این گذشت و من به کل پیتزا رو فراموش کرده بودم.

تا اینکه عصر جمعه یهویی دیدم...

بلههه. مامانم داره توی آشپزخونه غذا می پزه.

رفتم گفتم مامان برای شام چی درست می کنین؟

مامانمم گفت

.

.

.

پیتزاااا.

وووااای! نمی دونین چقدر ذوقیدم بچه ها! اصلا انتظارشو نداشتم. چقدرم پیتزاش خوشمزه بود و بهم چسبید. جای همگی سبز.

اینم عکسشه.

قربون مامان گلم برم که اینقدررر به فکرمه. دستت درد نکنه بانو.

یکشنبه امتحانام بالاخره به سلامتی و مبارکی تموم شد. یعنی راحت شدما.

از چهارشنبه شبم همش رفتیم مهمونی. دست مامان و بابا درد نکنه که منو می برن اینور اونور و قصد شاد کردنمو دارن همیشه.

چهارشنبه بعد از نزدیک یک ماه، داییمو دیدم. قربون تنها داییم بشم من. خیلی دوستش دارم آخه.

دیروزم رفته بودیم خونه همسایه خالم که ماشاءالله خیلی هنرمنده خانمه. به خالم قالی بافی و به مامان اینا ژله تزریقی یاد داد. به نظر من که جفتشون کارای سختین و حوصله می خوان.

امروزم آبگوشت خورون بود و حسابی خوش گذشت بهمون.

خدایا به خاطر همه نعمتات شکر.

ماشاءالله لاحول ولاقوت الا بالله العلی العظیم

امروز نشسته بودیم که آریا پسر خالم که 3 سال و نیمشه یهویی داااد زد: ماماااان بیا. اینا پیشوشی دارن. بیا ببین.

حالا من مونده بودم پیشوشی اصلا چی هست.

بعد کاشف به عمل اومد که پیچ گوشتی رو میگه.

خخخ.

به پیچ گوشتی میگه پیشوشی.

آخه پیچای تخت خالم باز شده بود و فکر کنم داشتن با پیچ گوشتی اونو درست می کردن.

آریا به مامانش می گفت: مامان اینا دارن تخت می سازن.

ماشاءالله بالاما. خیلی بامزه بود.

همین دیگه.

آهان راستی بچه ها، خیلی مواظب باشینا. میگن کرونا به ایرانم رسیده. تند تند دستاتونو بشورین.

من نمی دونم، آشغال اوشغال هاشو چینی مینی ها می خورن، بعد مریضیش باید دامن بقیه ملت رو بگیره. عجبااا!

خب دیگه.

حرفی نمونده.

شاد باشین.

پسندها (12)

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 بهمن 98 19:00
نوش جان زهرا بانو
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون خواهری
راستی نگفتی؟ تو استقلالی یا پرسپولیسی؟
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 بهمن 98 19:09
هیچکدوم
زهرا‌بانو
پاسخ
من خودم استقلالیم بابام پرسپولیسی


دیگه فکر کن چه شود

18 بهمن 98 19:35
اومدی خوش اومدی
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون
niki jonniki jon
18 بهمن 98 20:43
سلام زهرا جون خیلی خوب بود .پیتزا هم نوش جانت . بنده پرسپولیسی تشریف دارم.
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون

18 بهمن 98 21:11
ان شاء الله همیشه خوش باشین
 من پرسپولیسی
برین خداتون شکر کنین شجاع نبود و گرنه یکدونه گل هم نمیزدین
 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون
ای بابا
طاهرهطاهره
19 بهمن 98 1:16
نوش جونت زهرای گلم.انشاالله  همیشه سایه پدرومادرت مستدام باشه
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون
انشاالله سایه شمام همیشه بالا سر آقا آرمان و آرمین کوچولو باشه
مامان پریمامان پری
19 بهمن 98 9:29
زهرا بانو جان اول اینکه خوش اومدی
دوم پیتزای مامان پز نوش جانتون از عکسش هم معلومه چقدر خوشمزه است😋
سوم هم اینکه من خیلی اهل فوتبال نیستم ولی اگه تفننی ببینم میشه گفت طرفدار استقلالم..فاطمه و باباش هم استقلالی...خلاصه خونه ما آبیته...
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون جاتون خالی
خیلییی عالیه. بزنین قدش.

برعکس خونواده ما که تقریبا همشون پرسپولیسین

19 بهمن 98 15:19
من هر دو رودوست دارم،بنفشم😂😂
ابی+قرمز=بنفش
ولی استقلال بازیش بهتره😂😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
بله دیگه
سرور سرور ها، استقلاله
مامان فاطمهمامان فاطمه
19 بهمن 98 15:28
نوش جاااان
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلییی ممنون عزیزم
مامان سلوی بانومامان سلوی بانو
22 بهمن 98 12:52
نوش جان عزیزم😍
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون