زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

HBD 20 سالگی

1401/4/5 12:22
نویسنده : زهرا‌بانو
707 بازدید
اشتراک گذاری

باز یک سال گذشت و دوباره به نقطه ی آغاز رسیدم !

خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیم !

دلم میخواد مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرم !

دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو

میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن !

365 روز گذشت روز هایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم ؛ و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست …. و فریاد زدم

خدایا از تو میخواهم که بهترینها را در این سال برایم رقم بزنی زیرا تو تنها گواه و شاهد اشکهای من هستی ” .

---

میگن امروز تولدمه

اما من هیچوقت دلم نمیخواد خودمو به اعداد و ارقام محدود کنم

و به نظرم تاریخ تولد یک انسان صرفا روزی نیست که از شکم مادر متولد شده

به نظرم یه آدم توی عمرش بارها و بارها متولد میشه

مثلا هر بار که از ته دلش احساس خوشحالی میکنه

هر بار که بعد از یک زمین خوردن اساسی پا میشه و ادامه میده

اولین باری که عشق رو لمس می کنه

اولین باری که احساس ناب دوست داشتن پاشو به زندگیش میزاره

هر وقت از یک مسیر اشتباه برمیگرده

یا زمانی که با خاطرات تلخش خداحافظی

می کنه انگار تازه متولد شده

لحظه ای که با محبتش باعث شادی دلی میشه

یا جلوی شکستن قلبی و ریختن اشکی رو میگیره

یا هر وقت کسی رو با تمام وجودش

می بخشه

هر روزی که سعی می کنه خوب باشه و هر شبی که با احساس رضایت از خودش

می خوابه انگار تولد دوباره ست

و من هر بار در زندگی هر کدوم از این حس ها رو تجربه کردم به خودم گفتم

تولدت مبارک رفیق

***

20 سال پیش، چنین روزی، به دنیا اومدم.

20 سالگی یه حس عجیبی داره. دیگه دوران کودکی و نوجوانیم به کل تموم شد. امیدوارم از این به بعد اتفاقات خوبی بیفته.

پ.ن 1: من دقیقا ساعت 11:45 دقیقه صبح به دنیا اومدم.

پ.ن 2: عکس استاتوس خودم و استاتوس های مامان و بابام.

پ.ن 3: بعد از یه غیبت سه ماهه، الان وسط امتحانا دارم خیلی سریع این پست رو مینویسم. تو این مدت کلی اتفاق افتاده و کلی حرف برای گفتن دارم. انشاءالله 12 تیر که امتحانام تموم شد بر میگردم.

پسندها (19)

نظرات (23)

سایهسایه
5 تیر 01 12:33
چقدر شما زیبایید ! چقدر لبخند دلنشین و مهربانی زدید ، هرکسی به عکس شما نگاه کند مطمئنا ته دلش مثل من یه حس خوب پیدا میکنه از لبخند شیرین شما!
۲۰ روز دیگه تولد منه ولی متاسفانه همچین نتیجه ای مثل شما نگرفتم !
کاش بتونم یه روز شیرین از دفترم پیداکنم که بالاخره به آرزوم رسیدم!
تولدت مبارک
کاش با هرسال بهتر از سال گذشته بدرخشی و اونقدر موفق بشی که یک روز خودتو نشناسی!
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام سایه جون عزیزم
خیلی خیلی ممنونم
شما لطف دارین به من
همیشه شاد و موفق باشین
تولدتونم پیشاپیش مبارک
خوشحالم که یه تیرماهی دیگه هم میون دوستام هست
آبجی مهناآبجی مهنا
5 تیر 01 13:01
سلام زهرا جون
چه خوب دوباره پست گذاشتی
تولدت مبارککککککک
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام مهنا جونم
مرسی عزیزم
مرسی از تبریکت
مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
5 تیر 01 13:06
تولدتون مبارک 🎁🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
متشکرم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 تیر 01 17:59
سلام زهرااا تولدت مبارک امیدوارم جاودانه شی )
و همیشه سلامت و خوشحال درکنار خانواده باشی مهربون❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
وااااییی سلام آنا
چطوری عزیزممم؟
خیلی خیلی خیلی دلم برات تنگ شده بوووود
اینقده ذوق کردم نظرتو دیدم
مرسی از تبریکت گلممم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 تیر 01 18:16
راستی زهرا پست جدید گذاشتم خوشحال میشم ببینیش)
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما عزیزم باعث افتخاره

5 تیر 01 20:00
چه زود میگذره، همین دیروز بود که تازه وبلاگ زده بودم و تولد هیجده سالگیتون گرفته بودی زهرا🥺
تولدت مبارک 💜
زهرا‌بانو
پاسخ
آره عزیزم واقعا گذر زمان پر شتابه
مرسی مهربونم با تبریکت خیلی شادم کردی
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 تیر 01 20:03
منم همینطوررر منم خیلی دلم برات تنگ شده بود
بوس بهتتت 
راستی نمیدونم چرا یادم رفت بگم که خیلی خوشگلی
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزمی
بوووووس
مرسی چشمات قشنگ میبینه
بابای ریحانه و حلمابابای ریحانه و حلما
6 تیر 01 7:18
تولدت مبارک چه خوب شد اومدی
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون

6 تیر 01 7:19
تولدتون مبارک 🌹
ان شاء الله که همیشه سلامت باشید 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون داداش حسین
HelenHelen
6 تیر 01 23:32
تولدتون مباااااااااارک زهرا جونم
امیدوارم همه امتحاناتونو خیلییی خوب بدین
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 تیر 01 9:42
تولدت کلی مبارک زهرای دوست داشتنی😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربون🙂
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
7 تیر 01 13:37
تولدت مبارک زهرای عزیزم انشالله ۱۲۰ سالگیت رو در کنار عزیز ترین هات جشن بگیری 😍&hearts️&hearts️&hearts️
همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه زیبارو🌹&hearts️
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم نوشین جونم🙂
امیدوارم شماهم همیشه شاد باشی
راستی چند وقت نبودی دلم برات تنگ شده بود نوشین
Raha:)Raha:)
7 تیر 01 16:44
زهرا جونم تولدت کلیییییییییی مبارکککککککککک
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی رها جونی
مامان فاطمهمامان فاطمه
11 تیر 01 8:14
تولدت مبارک زهرای عزیزم...با ارزوی بهترینهابرای شما بانوی زیبا و خستگی ناپذیر  ❤🧡💛💚💜💙
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم از تبریکتون عزیزم. سلامت و شاد باشید

12 تیر 01 22:37
تولدت مبارک
با کلی قلب قرمز
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم
خوبی؟
خیلیییی ممنونم از تبریکت
دلم برات تنگ شده بود
mahsamahsa
23 مرداد 01 19:22
زهرا بانو سلام
تولدت هزاران بار مبارک باشه عزیزم
همیشه شاد و موفق باشی مهربان🌷
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله مهسای عزیزم
خیلی ممنونم از مهربونیتون
با دیدن نظرتون کلی ذوق کردم، انشاالله همیشه شاد و سلامت باشین
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
24 مرداد 01 18:41
سلام زهرا جان  به پستام سر بزن
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام. سر زدم
مامان مریممامان مریم
25 مرداد 01 13:44
چقدر زیبا ! تولدت مبارک مهربون 🥰🎈💐❤
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفتون
سایهسایه
25 مرداد 01 16:57
زهرا خانم اومدم وبتون یهو یه صدایی اومد قلبم رفت😂😂❤️❤️❤️❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم خوبی شما؟
چه صدایی؟
سایهسایه
25 مرداد 01 16:57
چه خبرا 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلامتی. درگیر کلاسای دانشگاهم. ترم تابستونی گرفتم. از شما چه خبر؟ چه میکنی؟
سایهسایه
25 مرداد 01 16:57
یه سوال؟
زهرا‌بانو
پاسخ
جان.
سایهسایه
25 مرداد 01 16:58
British accent is easierAmerican؟
زهرا‌بانو
پاسخ
British accent is easier but I love american.
میگن لهجه British آسون تر و در عین حال اصیل تره. ولی به نظر من American جذاب تره.
سایهسایه
25 مرداد 01 23:52
آهنگی که تو پست خوش آمد گویی بود 😂
زهرا‌بانو
پاسخ
آهااان تازه فهمیدم. بعضی از سایت ها یه جوری کد آهنگ رو میسازن که تا یکی وارد وبلاگ بشه آهنگ براش پخش میشه. ببخشید که ترسوندمتون.