زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

نوروز 1401 (اولین عید قرن) مبارک

1401/1/5 18:48
نویسنده : زهرا‌بانو
668 بازدید
اشتراک گذاری

آدمهـــاے خوب خوشه هاي "مُرواریدند" كه داشتنشان ثِــــروت است...

و دیدنشان لِذّت...

عيــــد را بهانه نميكنم تا "يادتان" كُنـــم.. چون بيادتان هَســــتم،

"خوبيهايتان" را بَهانه ميكنــم

تا عيد را به شُـــما تبریک بگويـــم...

سال نو میمون باد🌸🌸🌸

***

🍃چون ابر به نوروز رخ لاله بشست

🤍🌸برخیز و به جام باده کن عزم درست

💚🌱کاین سبزه که امروز تماشاگه توست

💐✨فردا همه از خاک تو برخواهد رست

🦚•- وصال آواى اقدام و نغمه خوش الحان و روى مه نشانِ بهارِ سرو قدِ گل اندام و شكوفه ى صده ى پانزدهم بر وجود سبز و خرّم تان مبارک و مهنا باد.

***

هفت سین براتون آماده کردم ، اونو تو سفره دلتون میذارم .

1- سایه خدا بر سرتون

2- سلامتی بر پیکرتون

3- سرسبزی در خانه تون

4- سخاوت خدا در مال تون

5-سرنوشت نیکو در عمرتون

6- سبد سنبل در دست تون

7-سیب خنده رو لباتون

سال نو مبارک

***

🌹🌹🌹🌹🌹همه به شما می گویند:

سال خوبی داشته باشید

ولی من به شما می گویم :

سال خوبی را برای خودتان خلق کنید•••

به فکر آمدن روزهای خوب نباشید!

آنها نخواهند آمد*

به فکر ساختن باشید###

روزهای خوب را باید ساخت

آرزو می کنم

بهترین معمار سال جدید باشید

نوروز مبارك 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

***

دعايی زیبا از بابا طاهر :

ابرها به اسمان تكيه ميكنند، درختان به زمين و انسانها به مهرباني يكديگر.........

گاهي دلگرمي يك دوست چنان معجزه ميكند كه انگار خدا در زمين كنار توست.

جاودان باد سايه دوستانيكه شادي را علتند نه شريك،

و غم را شريكند نه دليل.

امیدوارم سال جدید براتون سرشار از شادی، آرامش، سلامتی و برکت باشه و با دلی خوش به استقبال بهار بروید.

نوروز مبارك🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

***

آرزو میکنم سالی که در پیش رو دارید

آغاز روزهای باشد که آرزو دارید

نوروزتون مبارک 🌺🌷🌺

***

🍃🌿🌸 در آستانه سرور طبیعت از پروردگار بهارآفرین، چکامه شادمانی را زیور همیشگی لب‌هایتان و سینِ سلامتی را مهمان مستمر خوان هفت‌سین دل‌تان آرزومندم🍃🌿🌸

🌹🌹 نوروز ۱۴۰۱ بر شما و خانواده عزیزتان خجسته باد🌹🌹

عید همگی مبارک دوستان.

بین عکسها عکس هفت سین خودمونم هست.

من تا این لحظه 19 سال و 9 ماه سن دارم.

پسندها (10)

نظرات (4)


6 فروردین 01 14:22
عیدتون مبارک زهرا جون 
چه سفره هفت سین خوشگلی دارین❤🌹
کلی بوس بوس
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شما هم مبارک گلم
مرسی چشمات قشنگ میبینه
(قلب)
مامان آنیلمامان آنیل
19 فروردین 01 15:52
🌹🌹🌹🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
🌹🌹
HelenHelen
11 خرداد 01 17:10
سلام زهرا بانو 
روزت مبارک زهرا مهربونمممم 
کلییی بوس 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیز دلم 
مرسی که به یادم بودی
خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم
بووووس
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
17 خرداد 01 16:25
سلام زهرا جونم خوبی 
چطوری عزیزم
خیلی وقته با هم حرف نزدیم 
روزگار چطور میگذره انشالله که خوش میگذره فدات بشم خیلی عزیزی خاطرتو خیلی میخوام 
خواستم حالتو بپرسم میبوسمت مواظب خودتت باش ❤❤❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله نوزیتا
شما خوبین؟
منم خیلی دلم براتون تنگ شده
شرمنده تو رو خدا، این روزا اینقدر درگیر درس و امتحاناتم که وقت نمیکنم. تازه همین الان کمی وقت کردم بیام و یه سری به وبلاگم بزنم.
خیلی ممنون از محبتتون. از اینکه به یادم بودین.
خیلی عزیزین برام.