زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

اتفاقات آبان 1400

1400/8/30 15:18
نویسنده : زهرا‌بانو
340 بازدید
اشتراک گذاری

‌شاید امروز همان روزی که می خواستی نبود ،

و هیچ چیز ، به گونه ای که تو انتظار داشتی پیش نرفت ،

ولی روزهای خوب ، در راه اند

قوی باش و مصمم تر از قبل ، برای حالِ خوب و آرزوهایت تلاش کن

و فراموش نکن که خدا همیشه در اوجِ سختی و مشکلات ، از راه می رسد و برایت معجزه می کند .

کمی تحمل کن

همه چیز درست خواهد شد

***

سلام دوستان.

حالتون چطوره؟

توی ماه گذشته یعنی ماه آبان اتفاق خاصی نیفتاد.

این روزا مدام در حال درس خوندنم. حتی توی روزای تعطیل.

میدونم دیره. ولی تازه کمی وقت کردم بیام پست بذارم.

البته این روزا وبلاگ هم خیلی خلوت شده. فکر میکنم همتون درگیر درسین.

شنیدم از اول آذر مدرسه ها به صورت محدود حضوری شدن. یعنی بچه های داییم و عمه ام بهم گفتن که بعضی روزا به مدت یک ساعت میرن مدرسه.

حالا خدا کنه که امتحانای ما حضوری نشه. البته هنوز حضوری بودن یا نبودن دانشگاه ما مشخص نیست و تدریس آنلاین داریم. ولی دیروز یه پیام برام اومده بود که توی نظرشون هست که امتحانا رو حضوری کنن.

بگذریم.

28 آبان سالگرد ازدواج خاله محبوبه ام بود. ولی ما به خاطر یه اتفاق بد نتونستیم بریم پیششون.

حالا میگین اون اتفاق چی بود؟

راستش...

اصلا دلم نمیخواست این موضوع توی وبلاگم ثبت بشه. ولی...

صبح جمعه 20 آبان پیانوی منو دزدیدن.

ما ظهرش فهمیدیم و من اونقدر حالم بد شد که تا سه روز چشم درد داشتم. آخه من وقتی عصبی میشم چشمم چنان میخاره و میسوزه و به اشک میفته که نمیتونم باز نگهش دارم. با هر بار پلک زدن حس میکنم انگار یه تیغ فرو میکنن توی چشمم. هیچ قطره چشمی هم برام جواب نداده تا حالا.

آره داشتم میگفتم. اون موقع که دزد اومده خونه ما ساعت شش صبح بوده. فکرشو بکنین. صبح جمعه که میدونسته همه تو خونه هاشون خوابن اومده بود دزدی. از شانس من فقط پیانوی منو برداشته برده.

خلاصه که، همین دیگه.  پیانوی گرون قیمتم رو بردن.

بی خیال.

چند تا عکس قشنگ میذارم تو این پست که حالمون عوض شه.

در پناه خدا باشین.

پسندها (12)

نظرات (32)


5 آذر 00 15:34
سلام زهرا جوووووونمممم
زهرا‌بانو
پاسخ
سلااام ریحانه جون

5 آذر 00 15:34
خوبی؟ 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم شما خوبی؟
سایهسایه
5 آذر 00 15:34
سلام زهرا خانم 
خیلی خوشحال شدم دوباره پست گذاشتین 😍
من با اینکه مدرسه تیزهوشانم بازم مجازیه😑😑😑😑😑😑😑
خیلی بد شد که پیانوتون رو دزدیدن😔😔😔😔
آخه پیانو برای همه روح نوازه بخصوص روشندل های عزیزی مثل شما😍😍
ما هم مشغول درسیم و گاهی میام اینجا😁😁😁😁
در پناه خداوند باشید💋❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام سایه جون
به به! تیزهوشانی هستین؟ چقدر عالی! انشالله موفق باشین. 
آره دقیقا به خاطر پیانو خیلی ناراحتم چون مدام باهاش تمرین میکردم
مرسی از نظر مهربونتون
همیشه شاد باشین

5 آذر 00 15:34
سالگرد ازدواجشون مبارکککک
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم

5 آذر 00 15:35
ای وای چه اتفاق بدی
زهرا‌بانو
پاسخ
آره خیلی بد بود

5 آذر 00 15:40
زهرا جوووونممم ۱۹ سال و ۵ ماهگیت مبارکککک
زهرا‌بانو
پاسخ
واییی ممنونم گلم

5 آذر 00 15:40
۵ سال و ۱۱ ماهگی وبلاگت مبارککک
زهرا‌بانو
پاسخ
خیییلی مرسی
سایهسایه
5 آذر 00 15:47
آره ممنونم همچنین 😍
زهرا‌بانو
پاسخ
💙
سایهسایه
5 آذر 00 15:48
از وقتی فهمیدم لیسانس زبان دارید فقط آه میکشم که زبان من خوب نیست😔😔
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی🙂
هنوز که لیسانسم رو نگرفتم. حداقل دو سال مونده تا بگیرم. 
اونقدرا که شما میگین هم من تعریفی نیستم.

5 آذر 00 16:38
سلام عشق دلم😃
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیز دل خوبی؟

5 آذر 00 16:38
چه عجب پست گذاشتی!!!
زهرا‌بانو
پاسخ
آره عزیزم آخه خیلییی سرم شلوغه 

5 آذر 00 16:38
آره همه رفتن فقط من موندم😐💔
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جان

5 آذر 00 16:39
آخی سالگرد ازدواجشون مبارکککک 😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربووون

5 آذر 00 16:39
ای دزد بیشور😑
زهرا‌بانو
پاسخ
واقعا .

5 آذر 00 16:39
دیگه چیز نبود بدزده...اون پیانو به اون گروهی😐💔
زهرا‌بانو
پاسخ
ای بابا عزیزم! عیب نداره دیگه شده دیگه

5 آذر 00 16:39
واقعا که....
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتت

5 آذر 00 16:40
گیرش بیارم زنده نمیمونه😶
زهرا‌بانو
پاسخ
کاش گیر میومد. سرشو پوشونده بود و به صورتشم ماسک زده بود نا مروت. 

5 آذر 00 17:45
زهرا جوووونمممم یه سوال
زهرا‌بانو
پاسخ
بله گلم؟

5 آذر 00 17:45
شما که نابینا هستید چه شکلی توی وبلاگتون می نویسید؟؟ 
زهرا‌بانو
پاسخ
خب من توی کامپیوترم یه نرم افزار ریختم که همه چیو برام میخونه. مثلا همه نوشته ها و همه سایت ها رو برام میخونه.

5 آذر 00 18:50
خاکبرسرم کنن میخوام بنویسم گرونی می&zwnjنویسم گروهی😑💔
زهرا‌بانو
پاسخ
عه اینجوری نگو عزیزم. منم کلی غلط املایی دارم. پیش میاد دیگه

5 آذر 00 18:50
دیدینش مگه؟
زهرا‌بانو
پاسخ
آره دوربین تصویرشو گرفته بود ولی چه فایده؟
مامان آیسلمامان آیسل
5 آذر 00 23:44
تعحب کردم چطور تونستن بدزدنش...همیشه موفق باشین
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جون.
یه جوری بی سر و صدا دزدیدنش که خودمونم شوکه شدیم.
HelenHelen
6 آذر 00 17:56
سلام زهرا جون 🌼
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟
HelenHelen
6 آذر 00 17:58
🙏 امیدوارم زود پیانوتون پیدا بشه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم. خدا کنه واقعا
HelenHelen
6 آذر 00 17:59
😍تو امنتحاناتون موفق باشین زهرا جونم
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم. همچنین شما
HelenHelen
6 آذر 00 18:00
سالگرد ازدواج خالتون مبارک باشه 🙏
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربون
HelenHelen
6 آذر 00 18:01
متن اول هم خیلی عالی و خوب بود🙏 مرسی زهرا جون 🌼
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش میکنم. خدا رو شکر که خوشت اومد هلن جون
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
9 آذر 00 20:12
سلام زهرا جون خوبی عزیزم؟ 
خیلی ناراحت شدم بخاطر پیانو
معلومه که چشم دیدن موفقیت تورو ندارند احتمالا اشنا باشه دزد همیشه از طرف اشنا میاد 
فدای سرت عزیزم غصه نخور کاریه که شده
 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله جون
ممنونم شما خوبین؟
ببخشید ناراحتتون کردم.
اتفاقا خودمم به همین شک کردم. حالا خدا رو شکر که چیز بیشتری ندزدیدن.
مرسی بابت محبت شما خاله نوزیتا جون
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
9 آذر 00 20:15
زهرا جان در مورد چشمت فکر کنم از اعصاب هست اعصاب اینجوریه من هم از وقتی که شیمی درمانی شدم یه کوچلو ناراحت میشم فقط چند روز حالت تهوع میگیرم عزیزم تو هم سعی کن روزگارتو با خوشی های بگذرونی خیلی دوستت دارم میبوسمت &hearts&hearts&hearts&hearts&hearts
زهرا‌بانو
پاسخ
دقیقا درسته خاله جون. همش از اعصابه.
منم شما رو مثل خاله ی خودم دوست دارم
انشالله همیشه شاد و سلامت باشین

10 آذر 00 17:26
سلام زهرای قشنگم،این پستتو یادم رفته بود بخونم عزیزم.چقدر چند جمله ی اول پستت به دلم نشست♡
امتحانای میانترم ما هم حضوری شد،منم جلسه ی دوم برگشتنی سرماخوردگی گرفتم یعنی در حدی که الان سه روزه کلا خوابم خخخ یعنی کلا دراز کشیدم.
عرزززیییییززززمممم! فدای سرت،فدای سرت،فدای سرت.حرص نخور مادر! یکی بهترش میاد.البته خودمم خیلی پیانو دوست دارم، امیدوارم یه پیانوی خیلی بهتر جاشو بگیره برات.
راستی سالگرد ازدواج خاله ات مبارک باشههههه.
عزیزم اصلا حرص نخور بخاطر پیانوت بالاخره هر چیزی یه روزی اومده یروزی هم میره دیگه ایشالا یکی خیلی بهترش جاشو بگیره،امیدوارم تو گلوی اون دزده هم بمونه،خفش کنه...خخخ،خشن شدم یلحظه خخخ
موفق باشی عزیز دلمممممم بوس ماچ ماچ ماچ
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیز دلممم
اوخی چرا سرما خوردی؟ خیلی ناراحت شدم. مراقب خودت باش که زودتر خوب بشی. 
وای نازلی من خیلی نگران حضوری شدن امتحانام. 
آره دیگه در مورد پیانو خیلی اعصابم خورده. هنوزم با اینکه 20 روز ازش گذشته ولی از ذهنم نمیره. 
مرسی از محبتت عزیز دلم. 
انشالله تو امتحانات موفق بشی. 
برای منم دعا کن که امتحانای دانشگاهمون حضوری نشه.

10 آذر 00 18:46
محتاجیم به دعا مهربونم❤❤❤(قلب قرمز،قلب قرمز،قلب قرمز)
زهرا‌بانو
پاسخ
عشقی
مامان آنیلمامان آنیل
24 آذر 00 1:59
🌸🌸🌸🌸🌸🌸⚘⚘⚘⚘⚘
زهرا‌بانو
پاسخ
🌹🌹🌹