زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

رمضان مبارک 1399

1399/2/6 14:25
نویسنده : زهرا‌بانو
286 بازدید
اشتراک گذاری

یادش به خیر! ماه رمضونای سالای قبل عجب صفایی داشت!

نشستن پای سفره سحری و گوش دادن به دعا های قبل از اذان، قرآن خوندن و نماز خوندنای سر ظهر، چرت عصرگاهی که عجیب میچسبید، بعدشم نشستن پیش خونواده و در حال حرف و خنده افطار کردن.

من ماه رمضون رو خیلی دوست دارم. چون باعث میشه دلا به هم نزدیک تر و مهربون تر بشه. روزه گرفتن باعث میشه آدم صبور تر بشه. همزاد پنداری با دیگران زیاد میشه و...

یادمه سال های قبل با فامیل افطاری دورهم جمع میشدیم. معمولا مامانجون من که بزرگ فامیل بود اولین مهمونی افطاری رو میداد و همه همدیگرو میدیدیم.

اما امسال... همه چی به خاطر این کروناویروس لعنتی خراب شد.

خیلی دلم برای فامیلامون تنگ شده. آخه همشون خیلی خوبن و نسبت به من محبت دارن. واسه حرف زدن با دختر داییام، بغل کردن و بازی با کوچولو های فامیل، گوش دادن به نصیحت های مهربانانه بزرگترا و همه و همه.

ولی حیف که امسال باید رعایت کنیم و جایی نریم، بلکه شر این کرونا کنده بشه.

امسال قصد دارم روزه داری کنم. البته من کلیه ام مشکل داره. دکتر گفته نباید روزه بگیری ولی خب خودم دوست دارم بگیرم.

اما فکر میکنم مهمتر از اون، اینه که آدم با زبون روزه مرتکب دروغ و غیبت و گناه نشه. مخصوصا غیبت که به طرز وحشتناااک بده.

امروز براتون چند تا عکس قشنگ میذارم. ما که از خونه نمیریم بیرون، حداقل با دیدن این عکسا یه خورده روحیمون باز شه مگه نه؟

همین دیگه.

طاعات و عبادات همگی قبول درگاه حق باشه انشاءالله.

التماس دعا.

پسندها (11)

نظرات (6)

مامان فاطمهمامان فاطمه
6 اردیبهشت 99 15:50
آغاز ماه بندگی بر تو بنده ی پاک خدا مبارک...التماس دعا عزیزم..ان شاالله بتونی بی قضا روزه هات رو بگیری 
زهرا‌بانو
پاسخ
این ماه بر شما هم مبارک باشه خاله مهربونم.
انشاءالله
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 اردیبهشت 99 16:58
قبول باشه عزیزم....التماس دعای فراوان
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم

محتاجیم به دعا

6 اردیبهشت 99 19:34
زهرا بانو،شما دلتان پاکه برای ما هم دعا کنید!
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون از لطفتون
من همیشه برای موفقیت آقا آردین و آوینا جان دعا میکنم
نازینازی
7 اردیبهشت 99 16:03
مرسییی از عکسای قشنگت عزیزمم
نماز روزت هم قبول باشه زهرا جونم
کلی هم مراقب خودت باش
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم
نماز و روزه شماهم قبول باشه
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
8 اردیبهشت 99 11:53
التماس دعا زهراجونم😍😍😘😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
محتاجیم به دعا عزیزم
نســـــــnasrinـــــــريــننســـــــnasrinـــــــريــن
9 اردیبهشت 99 0:46
چه عكس هاي قشنگي 👌👍👌👍زهرا جون شما بخاطر خدا روزه ميگيري ديگه؟ميدونستي اگه مشكلي داشته باشي كه پزشك بگه روزه ضرر داره برات مرتكب گناه ميشي اگه روزه بگيري
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نسرین جان
آره میدونم ولی خب عاشق اینم که روزه بگیرم و خدا ازم راضی باشه
اما چون مشکل کلیه دارم خیلی احتیاط میکنم