زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

اولین برف امسال

1398/8/25 14:33
نویسنده : زهرا‌بانو
203 بازدید
اشتراک گذاری

برف برف برف می باره

خنده آدمک روی برفا روزای خوبمو زنده کرده

باز دوباره داره برف می باره

باز چه ساکت چه کم حرف می باره

سلاااام.

خوبید؟

منم توپ توپم. پر انرژییی. آخه برف اومده.

خداییش دیدید امروز چه برفییی اومد؟

یعنیا. من یه دقیقه زنگ تفریح رفتم تو حیاط یخیدم. (یعنی یخ کردم.)

اما خیلییی کیف داد.

البته سمت مدرسه ی ما برف ننشست. اما بعضی از نقاط شهر مثل شمال شهرمون نشست.

خدایااا شکرت.

یعنی امروز فقط فاز می داد کنار بخاری یا شومینه یا شوفاژ یا هر چی که هست، لم بدی و چایی یا شیر کاکائوی داغ بخوری و از پنجره اومدن برف رو نگاه کنی.

اما حیف شد واقعاً. این مدرسه ها باعث شدن از دست بدیم این موهبت رو.

خب بچه های درسخوان من، بیاین بگین بیبینم شهر شمام برف اومد؟

یعنی هر کی نظر نده ها. خودم پا میشم میام با گلوله برف می زنمش. دیجه شوخی هم ندارم. خخخ.

پسندها (7)

نظرات (8)


25 آبان 98 14:47
خوش به حالتون
ما که فقط سرما داریم😢😭
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون
اینجا هم زیاد نیومده، البته فعلا اینجوریه حالا انشاالله همه جا اونقدر بیاد که تعطیلمون کنن
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
25 آبان 98 14:55
خوش به حالتون
شهر ما که امسال هنوز برف نباریده 
زهرا‌بانو
پاسخ
می باره انشاالله
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
25 آبان 98 15:40
خوش بحالتون زهرا جون
واس ما فقط سرماشه
و
فقط رو کوه ها اومده 😭
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی عزیزم ایشالا اونجا هم بیاد
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
25 آبان 98 18:10
اینجا هم برف اومده زهراجوووون😍😍😍
خدارو هزار بار شکر
ان شاءالله همه شهرها برفی بشن وحسرت تو دل کوشولوها نمونه😍😘😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی خوبه که، پس حسابی رفتین برف بازی آره؟
راستی چه دعای قشنگی کردی مبینایی
انشاالله
فاطمهفاطمه
25 آبان 98 18:25
نه این جا برف اومد.
دقت کردی این سال کنکوری هر چیز قشنگی که تو دنیاست امسال اتفاق می افته.هر فیلم قشنگی رو امسال پخش می کنن.چقدر امسال هیجان هست.خلاصه واقعا داره عذابمون می ده.
زهرا‌بانو
پاسخ
آره دقیقا. خدا آخرشو به خیر کنه.
مامی و سارامامی و سارا
25 آبان 98 18:29
🌨🌨🌨🌨🌨❄❄❄❄
زهرا‌بانو
پاسخ

نگفتی؟ شهر شما برف اومد یا نه؟
مامی و سارامامی و سارا
25 آبان 98 19:20
نه.ولی تا حد برف سرد شده!
زهرا‌بانو
پاسخ
آخیی پس انشاالله اونجام برف بیاد
mahsamahsa
27 آبان 98 11:45
خوش به حالتون نه تو تبریز فقط هوا سرده برفی نمیباره فکر کنم وقتی برف جاهای دیگه آب شد تبریز تازه یادش بیوفته که ای داد همه جا برف اومد من نشستم تماشا کردم😂😍
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی

انشاالله اونجا هم میاد.
من تبریزیا رو خیلی دوست دارم خیلی با معرفت هستن اتفاقاً چند تا دوست تبریزی هم دارم