زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

روز دانش آموز مبارک

1398/8/13 19:08
نویسنده : زهرا‌بانو
201 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز سال نو، با شادی و سرور

هم‌دوش و هم‌زبان، حرکت به سوی نور

آغاز مدرسه، فصل شکفتن است

در زنگ مدرسه، بیداری من است

در دل دارم امید، بر لب دارم پیام

هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام

مهر از افق دمید، فصلی دگر رسید

فصل کلاس و درس، ما را دهد نوید

شد فصل کسب علم، فصل تلاش و کار

دانش به نسل ما، می‌بخشد اعتبار

در دل دارم امید، بر لب دارم پیام

هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام

ای در کنار ما، آموزگار ما

چون شمع روشنی، در روزگار ما

روشن ز نور توست، کاشانه دلم

در کار من تویی، حلال مشکلم

در دل دارم امید، بر لب دارم پیام

هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام

فردا از آن توست، ای نسل چاره‌ساز

با یاری خدا، آینده را بساز

فردای روشن است، با وحدت کلام

از ما تو را درود، از ما تو را سلام

در دل دارم امید، بر لب دارم پیام

هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام

*****

Happy students day.

***

سلام.

روز هممون مبارک.

البته من امسال دیگه آخرین سالیه که دانش آموزم.

انشاالله سال دیگه میشم دانشجو.

اینم عکس هدیه روز دانش آموز، از طرف مدیر مدرسه ام.

نظر فراموش نشه ها.

ممنون.

شاد باشید.

پسندها (14)

نظرات (9)

mahsamahsa
13 آبان 98 19:26
روزت مبارک باشه آرام جان❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جونم
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
13 آبان 98 20:23
اين روز واسه همه ما دانش آموزان پرتلاش مبارک😘😘😘😉😉😉
راستي گلت خيلي دوست داشتني هست😍💮💮
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی فاطمه جون
لطف داری
نازینازی
13 آبان 98 20:41
روزت مبارک عزیزمم😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
روز توام مبارک گلم
فاطمه
13 آبان 98 21:02
سلام عزیزم.
به به چه سبز و قشنگ
ان شاءالله سال بعد تو دانشگاهی که می خوای رشته ای که می خوای به عنوان یه دانشجو کیف کنی.
موفق باشی عزیزم.
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام
ممنونم از شما
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
13 آبان 98 21:51
موفق باشید
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون
مامان فاطیمامان فاطی
13 آبان 98 22:42
روزتون مبارک عزیزانم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 آبان 98 1:11
روزت مبارک آرام جون⚘⚘
ان شاءالله همیشه موفق باشی
کادوی خوشگلت هم مبارک باشه عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون مبینا جون
توام موفق باشی دختر خوب
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
14 آبان 98 11:13
روزمون مباررکک🌹🌹🌹🌹
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
14 آبان 98 22:09
روز دانش آموز مبارک☺
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنووون