زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

روز نوجوان مبارک

1398/8/8 15:10
نویسنده : زهرا‌بانو
180 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز نوجوانه. روز ماست.

روزمون مبارک بچه ها.

در ضمن امروز یه تاریخ رند و تکرار نشدنیه.

08/8/1398

هشته هشته نود و هشت

30 اکتبر

روز نوجوان

پسندها (10)

نظرات (20)

千.𝓏千.𝓏
8 آبان 98 15:18
مبارک باشه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی، بر شما هم مبارک

8 آبان 98 15:32
واقعاااااا😍پس
happy teenage day to me and to you and to every teenagers 
چون تاریخشو میلادی گفتین منم انگلیسی نوشتم به هر حال روزمون مبارک
تاریخ رند هم مبارک خوش به حال هرکی امروز به دنیا میاد😭
زهرا‌بانو
پاسخ
بله درسته
ممنون
روز هممون مبارک

8 آبان 98 15:39
۹۸/۹/۸روند تره چیه هر سال میگن وای بچه ها امروز۹۲/۲/۲روند ترینش سال دیگس۹۹/۹/۹
زهرا‌بانو
پاسخ
آره عزیزم سال دیگه 9 آذر میشه یه تاریخ رند 9/9/1399 میشه
نازینازی
8 آبان 98 16:37
روزت مبارک عزیزدلمم😍😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
روز توام مبارک خوشگل خانوم
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
8 آبان 98 17:40
روزمون مبارک 🌹🌸💛🌹🌸💛
ممنون که این جور مناسبت هارو یادآوری میکنی عزیزم😘😘😉
مرسی💜🌸💙
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش می کنم
کاری نیست که، عزیزم

8 آبان 98 22:07
مبارک باشه آرام 😘
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون پرنیا جون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 آبان 98 23:20
روزت مبارک
زهرا‌بانو
پاسخ
روز توام مبارک

9 آبان 98 12:13
ظرف هاتو شستی؟
جوجه ی پرو نوجوان؟
زهرا‌بانو
پاسخ
وا! من ظرف بشورم؟ چه حرفا! من اگه ظرف بشورم دستام خراب میشن

9 آبان 98 12:13
کجا نوجوانی؟
جوجه پرو ۱۷۰سالته ها!
پیر جوجه
زهرا‌بانو
پاسخ
من بالاخره نفهمیدم جوجه پررو ام یا پیر جوجه؟
بابا جان یه اسم ثابت واسه من بذار آخههه
بیذار تکلیف خودمو بدونم دیگه

9 آبان 98 12:25
نام:جوجه
نام خانوادگی:پرو
تاریخ تولد:جوجه/جوجه ماه/هزار و سیصد و جوج
خواهران و برادران:هجده نفر
جنسیت:از جنس پرو ها
شناسنامت
زهرا‌بانو
پاسخ
اوووه چقدر کامل بود این شناسنامه
ازت انتظار نداشتم بابا جااان


9 آبان 98 12:25
اووو؟دستات خراب میشن؟
اشکال نداره تو بشور
زهرا‌بانو
پاسخ
خب اگه دستم خراب شد چی؟ اون وقت پول میدی برم دکتر پوست؟ یا بازم میگی ندارم حتی یه بیسکویت مادر بخرم؟


9 آبان 98 12:28
تو سطل اشغال پیداش کردم
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون دیگه
(شکلک وارفته شدن)

9 آبان 98 12:34
ترمیم چی؟
خیلی بچه خوبی باشی،بهت بیسکوییت مادر میدم
زهرا‌بانو
پاسخ
نه بابااا!
آخه بابا جون، آخه عزیزم، من که این همه گلم، بیسکوییت مادر چرا می خوای بدی بهم؟ من بیسکوئیت مادر دوست ندارم خب

9 آبان 98 12:35
از خدات باشه!
بعضی از جوجه ها یک شناسنامه رو سه تایی استفاده میکنن
زهرا‌بانو
پاسخ
آخه می دونی اشکالش چیه بابا جون؟ اینه که من با بقیه جوجه هات فرق دارم، من یک جوجه استثنایی هستم، بعلههه

9 آبان 98 12:36
راستی جوجه پرو،نگفته بودی معروفی ها!
واقعا یازده سالت بود کتاب نوشتی؟
زهرا‌بانو
پاسخ
بله بابا جان

9 آبان 98 12:39
همه ی انسان ها با یکدیگر برابرند
زهرا‌بانو
پاسخ
دقیقا، دقیقا، دقیقا
این است یک سخن حکیمانه از پدر گرامی بنده، نیلوفر جااان

9 آبان 98 12:39
ا، واقعا؟اوو جوجه نویسنده پرو
زهرا‌بانو
پاسخ
yes
خب ما اینیم دیجه بابا جان

9 آبان 98 12:47
بعله من خروس بزرگ هستم
زهرا‌بانو
پاسخ
اختیار دارین، خروس چیه؟ شما پدر جان جان جان ما هستین
سارابانوسارابانو
9 آبان 98 13:52
روزت با یه روز تاخیر مبارکت باشه عزیزم😍
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم، لطف کردی
mahsamahsa
13 آبان 98 19:19
مبارکت باشه آرام جان❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جان❤️❤️❤️