زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شهادت امام رضا (ع)

1398/8/7 11:25
نویسنده : زهرا‌بانو
166 بازدید
اشتراک گذاری

گفتند به من نزد تو از غم خبری نیست

بیگانه صفت در حرمت را اثری نیست

خواهم که غریبانه به سوی تو بیایم

یا حضرت موسی بن رضا جز تو دری نیست

یا حضرت موسی بن رضا جز تو دری نیست

همیشه از حرمت بوی سیب می آید

صدای بال ملائک عجیب می آید

سلام ضامن آهو

دل شکسته ی من به پابوس نگاهت غریب می آید

طلای گنبد تو وعده گاه کفتر هاست

کبوتر دل من چه بی شکیب می آید

کبوتر دل من چه بی شکیب می آید

سلام ضامن آهو، سلام ضامن آهو، سلام ضامن آهو

*****

سلام آقای من، مولای من، پیشوای تمام شیعیان.

آقا، آقا، آقا!

بازم نتونستم بیام حرمت.

آقا دلم گرفته.

نه توی ولادتت تونستم بیام نه توی شهادتت.

آقا منو نمی طلبی؟

آقا قلبم شکسته. پناهم بده.

نمی دونی از پارسال تا حالا چقدر دلم می خواد بیام پابوست.

آقا خودت با اون دستای کریمت شفاعتم کن.

آقا حاجت دلمو بده.

آقا به خدا بگو از سر تقصیرات همه بگذره، ما هم توشون.

آقا این روزا زندگیا سخت می گذره.

غصه زیاده. دلمو آروم کن.

شهادت امام رضا (ع) رو به همه تسلیت میگم.

پسندها (6)

نظرات (4)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
7 آبان 98 11:45
تسلیت😔😢
زهرا‌بانو
پاسخ
همچنین
mahsamahsa
7 آبان 98 12:28
انشالله که خیلی زود به خواسته ی دلت برسی آرام جانم❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون خاله جون
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 آبان 98 15:30
تسلیت میگم😥🖤😥🖤
زهرا‌بانو
پاسخ
منم همینطور
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 آبان 98 23:21
برشماهم تسلیت🖤⚘
زهرا‌بانو
پاسخ
تسلیت متقابل