زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

کیک و کادوی من به مناسبت روز عصای سفید 1398

1398/7/24 20:51
نویسنده : زهرا‌بانو
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

این عکس کیکمه که خاله هام زحمت کشیدن واسم گرفتن.

اینم عکس کیف پول که مدرسه داده.

ولی گلی که بهم داده بودن خراب شده بود دیگه نشد عکس بذارم ازش.

پسندها (14)

نظرات (14)


24 مهر 98 20:54
ابنبات خروسیم کوفتت بشه پس بده ابنباتو...ای ولش کن دیگه تا ته لیسیدیش
زهرا‌بانو
پاسخ


آخه من چی بگم به تووو؟
یه آبنبات کوچولو که این حرفا رو نداره همش یه آبنبات فسقلی بود دیجه

24 مهر 98 20:58
ای ناشکر😶
سالدیگه همینم ده تومنه😟
شکر نعمت نعمتت افزون کند شکر کن بیشتر بهت ابنبات بدم
زهرا‌بانو
پاسخ
اوه بله
شما درست میگی مادر جان

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 مهر 98 21:01
چه خوشگله کیکت😍😍روزت مبارک ارام جوون دخمل گل💖💖
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خوشگل خانوما، چشمات خوشگله، چقدر خوشگل خوشگل کردم نه؟

24 مهر 98 21:03
بله دیگه...میگن بزرگترا حرف راستو میگن باور نکن
زهرا‌بانو
پاسخ
بله باید حرف راستو از بچه ها (یعنی کوچیکترا) بشنویم یعنی از شما
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 مهر 98 21:09
ببخشید ارام
زهرا‌بانو
پاسخ
چرا عزیزم؟ مگه چی شده؟

24 مهر 98 21:12
بچه پرو من ازت بزرگترمبه جای این حرفا برو ظرف هارو بشور ..جلوی تلویزیون هم یه کم کثیفه اونجاهم دستمال بکش..دیگه....اهان غذا هم درست کن افرین سیندرلا
زهرا‌بانو
پاسخ
بهبه! چشم و دلم روشن! حرفای جدید ازت می شنوم ضعیفه!


امر دیگه؟ مگه من کوزت هستم؟


از دست تو نیلوفر، همش دارم می خندم اخه چقدر نمکی تووو

24 مهر 98 21:19
ضعیفه عممه و امواتش بچه پرو!مقام بزرگ بهت دادم تو دمپایی سیندرلا هم نیستی تو همون گربه ی نامادریهی اهان امر دیگه مچم درد میکنه بیا ماساژش بده
زهرا‌بانو
پاسخ
اممم... نمیشه. وقتم پره، حالا برو، شاااید فردا یه نگاهی هم به شما بندازم

24 مهر 98 21:29
بعد اگه کاری نداری  بابا حاندرستاتو خوندی به پانته ا توظیح بده قظیه بابا مامان چیه سه ساعته میگه چی میگی بابا کیه
زهرا‌بانو
پاسخ
اممم... باااشه.
چون دختر خوبی هستی قبول میکنم

24 مهر 98 21:30
آرام جون هرچیبه نیلا پیام میدم میگه برو مسواکت رو بزن بخواب و میز تلویزیون رو جا بهجا کنآرام کمک کن قضیه چیه گفت برو از آرام بپرس
زهرا‌بانو
پاسخ
منظورت نیلوفره؟
هیچی بابا من و اون یه سری با هم شوخی داریم

24 مهر 98 21:39
ارامم که از من بدتره😒پانته ا من پدر جدیدتان هستم😒به من احترام بگذارید
زهرا‌بانو
پاسخ
بله
احتراممم

24 مهر 98 21:43
آها نیلوفر
زهرا‌بانو
پاسخ
yes
نازینازی
24 مهر 98 22:56
عزیزمم بازم روزت مبارکک کیکت خیلی دلبرهه😍🤩🎂
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 مهر 98 11:37
روزت مبارک باشه عزیزم😚😚😚😚
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم خاله جون
mahsamahsa
28 مهر 98 10:26
عزیزم هر دوتاشون خیلی قشنگند مبارکت باشه❤️❤️❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم