زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

روز عصای سفید (روز نابینایان) 1398

1398/7/22 22:21
نویسنده : زهرا‌بانو
443 بازدید
اشتراک گذاری

روز عصای سفید، روز نابینایان مبارک

23 مهر ماه، مصادف با 15 اکتبر، روز نابینایان است.

***
سلااام.

خوبید بچه ها؟

منم خیلییی خوبم.

بلههه.

فردا روز نابینا هاست.

همون مناسبت مهمیه که تو پست قبلیم گفتم.

اما من صبر نداشتم پست بذارم.

گفتم فردا مدرسمون دیر تعطیل میشه و تا بیام خونه و ناهار بخورم و خستگی در کنم و... اوووه، بعدش باید پستمو بذارم.

منم که عجول.

گفتم خب چه کاریه؟

چرا بچه ها رو منتظر بذارم؟

خب همین الان پستمو میذارم دیجه.

به خدا لایک نکنین... دیگه هیچی دیگه.

اصلاً مدیونین لایک هم می کنین نظر ندین.

والا به خدااا.

خب اینم عکس کادو های مامان و بابای گلم به من.

قربونتون برم الهی، دورتون بگردم مننن. دستتون درد نکنه بابت تموم زحمتایی که واسه این دختر یکی یه دونه، خل دیوونه تون می کشین.

خخخ.

یعنیااا. تا مامانم اینا رو واسم آورد، اصن یه ذوقی کردم که نگووو. الهی قربونش برم، مامانمو میگم. ماشاالله آنام. همش بهش میگم مامان خدا برام حفظت کنه.

همین دیگه.

مرسی از اینکه دیدید، خواندید، پسندیدید.

باز شود دیده شود بلکه پسندیده شود.

ببین از فاز شعر و تبریک روز نابینا پریدم تو چه فازی! خخخ.

ولش کنید. اینقدر خوابم میاد و خَستَمه الان. انگار دارم هزیون میگم.

شاااد باشید.

پسندها (17)

نظرات (17)

مامان فاطیمامان فاطی
22 مهر 98 22:57
عزیزم روزت مبارک گل دختر....
قربون دل پاکت برم 
زهرا‌بانو
پاسخ
قربان شما خاله جان
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
22 مهر 98 23:24
 مبارکههه💛💛💛
آرام جونییی😆😆💖
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزممم
لیلا
22 مهر 98 23:38
روزت مبارک عشق خاله
خیلی کادوهات قشنگه 
دست مامان و بابات درد نکنه
 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون خاله جون
بله واقعا دستشون درد نکنه
خاله رویا
22 مهر 98 23:59
عشق خاله سلام
منم روزت رو تبریک میگم از خداوند بزرگ برات ارزوی بهترینها رو دارم، امیدوارم مادرت و ما روزی رو ببینیم که تو به همه ارزوهات برسی، خواهرزاده  قشنگم تو بامحبت ترین و مهربون ترین دختری هستی که من دیدم و باید بدونی که از ته دلم دوستت داریم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون خاله رویا جونم
شما خیلی مهربونی و به من لطف داری
حتماً تا جایی که بتونم برای موفق شدنم تلاش می کنم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 مهر 98 1:08
روزت مبارک زهرای قشنگم
باورکن من میدونستم وبه یادت بودما ولی می خواستم سورپرایزت کنم که خودت شیطون تر ازاین حرفابودی عشقم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
شما خیلی با ذوقی
مامان پریمامان پری
23 مهر 98 10:10
روزت مبارک گلم💐
هزار ماشاالله شما اینقدر دلت پاک و روشنه که جای همه این محدودیت ها را میگیره 
خدا همیشه مواظب حال دلت باشه عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون خاله جان
لطف دارین شما

23 مهر 98 15:57
خدا مامان وباباتون رو حفظ کنه💗💗💗روزتون مبارک روشن دل💙💙💙💙💙
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی جون

23 مهر 98 16:58
عکس خواهر زادمو الانشو گذاشتم دوست داشتید ببینید اما رمز داره اول تو تلگراف ازم بپرسید بعد ببینید
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه عزیزم

23 مهر 98 17:05
جوابتون رو دادم ۱۳تیر۹۸
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جان پس مثل من تیر ماهیه
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
23 مهر 98 17:13
روزتون مبارک زهرا جونم 😘😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
سپاس عزیزم

23 مهر 98 18:28
بیایید پست جدیدمو ببینید رمزشو بپرسید نظر بدید وگرنه خواهرزاده ام ناراحت میشه💙
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما میام

23 مهر 98 18:42
اول  رمزشو تو تلگراف بپرس ببخشید که گفتم بپرس نگفتم بپرسید
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه عزیزم امروز حتما میام

23 مهر 98 18:43
شماهم تیر ماهید؟چرا هرکی رو که من دوسش داره تیر ماهیه💙
زهرا‌بانو
پاسخ
خردادیا هم عزیز دلن

23 مهر 98 19:44
مثلا میخواستید نظر بدید😞😭نالاحت شودم😍
زهرا‌بانو
پاسخ
ببخشید عزیزم. اصلا ناراحت نشو.
دیروز درسام سنگین بود از دیشب تا حالا آنلاین نشدم
mahsamahsa
24 مهر 98 9:41
آرام جان روزت مبارک باشه عزیزم 💐
انشالله که زیر سایه ی پدر و مادر مهربانت به بهترینها در زندگیت برسی و همیشه دلت شاد و تنت سالم باشه❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون خاله مهسا جون
نازینازی
24 مهر 98 13:53
روزت خیلیی مبارک ارام عزیزممم😍🤩😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نازی جونم

24 مهر 98 15:01
ای وای ببخشید 😞اصلا به خاطر من از درساتون نزنید قشنگ خوب بخونید یک رشته خوب قبول شید حتتتممممااااااا خوب بخونید 🌸🌸🌸🌸نمیخواد به خاطر من از درساتون بزنید 💗💗💗💗💗💗
زهرا‌بانو
پاسخ
نه خوشگلم عذرخواهی نکن
من هر کاریو به جا و وقت خودش انجام میدم
خب ما اینیم دیجه