زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

مختصری تعریف از هفته دوم مدرسه

1398/7/19 19:45
نویسنده : زهرا‌بانو
279 بازدید
اشتراک گذاری

خوشبختی احساسی است که شاید بشود خیلی راحت به دستش آورد. به شرط اینکه آسانگیر باشی و به همه چیز و همه کَس با عینک خوشبینی نگاه کنی.

سلام دوستان.

این روزها، حال خوشی دارم و بسیار شادم خدا رو شکر. شرایط تحصیلیم بر وفق مراده.

البته راه دور مدرسه از خونمون و زمان طولانیشم هستا.

ولی خب اینا به داشتن دوستای خوبم، معلم های مهربونم و درس هامون که همه بجز آمادگی دفاعی آسون و خوبن می ارزه.

روز دوشنبه امتحان هویت اجتماعی داشتم. ولی متأسفانه یادم رفت.

حالا پیش خودتون میگین: وای! زهرا حتماً امتحانشو خراب کرده چون نمی دونسته!

نه بابااا.

بنده زبل تر از این حرفام. البته تعریف از خود نباشه.

اون روز هیشکی درس رو نخونده بود و هر چی گفتن خانوم تو رو خدا امتحان نگیرین معلممون قبول نکرد.

در نتیجه من از دوستم خواستم از رو سؤالات و جوابا برای من بخونه و با بار دوم همه رو حفظ شدم.

بعد هی مثل این ببخشید خرخونا می گفتم: -خانوم من داوطلبم. خانوم من می خوام درس جواب بدم. خانوم من بیام؟ و...

کلا حسابی خودشیرینی کردم. خخخ.

البته من تا حالا معدلم کمتر از 18 و نیم نبوده.

خب با وجودی که برای ما دبیرستانی های نابینا، کتابامون رو به خط بریل (خط مخصوص نابینایان) چاپ نمی کنن معدل 18 و نیم هم خوبه دیگه نه؟

خلاصه.

معلممون فوری قبول کرد و گفت باشه، باشه، پس زهرا بیا ببینم. 

آقا ما رفتیم پای تخته.

دستام یه کم یخ کرده بود.

خب برای اولین بار بود که به این معلمه می خواستم درس جواب بدم.

ولی از ظاهر بیرونیم هیچی از استرسم نشون نمی دادمااا. قشنگ خونسرده خونسرد بودم.

آقا این هر سؤالی که پرسید من لاب لاب لاب، تند و تند جواب دادم. اما نه غلط غلوط. دقیقا عین کتاب.

یعنیااا.

دوستم می گفت خانوم همینجور مونده بود که تو چطوری بدون کتاب درسو یاد گرفتی زهرا؟

البته بازم میگم. قصدم این نیست که خودنمایی کنم.

خلاصه که... بعله.

این بود خاطره بامزه ای از هفته دوم مدرسه.

بقیش توی خاطرم نیست.

الانم می خواهم بروم جزوه طراحی صفحات وب پیشرفته ام را با دقت فراوان مطالعه بنمایم تا فردا اگر دبیر گرامی قصد آزمایش ما را داشتند، در نزدشان سربلند و سر افراز گردم.

خخخ.

راستی 23 مهر بسیار روز مهمیه واسه من.

دوست دارید بدونید چرا؟

عه؟ نمیشه که. باید صبر داشته باشید دوستان عزیز و گرامی.

هر چیزی زمانی داره دیجه.

همون روز 23 ام میام خدمتتون میگم.

پس تا 23 مهر ماه زیبا، خدا یار و نگه دار همه ی شمااا.

پسندها (13)

نظرات (10)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
19 مهر 98 19:51
به خوشی آرام جونی❤💖
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی بهاره جونممم

19 مهر 98 20:03
موفق باشی عزیزززززززم😘
زهرا‌بانو
پاسخ
همچنین گلممم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 مهر 98 21:20
واییی دختر هزار ماشاءالله به هوشت😍😍
بگووو دیجه از فضولی ملدم😄😄
زهرا‌بانو
پاسخ
میسی عشقولی
عزیزم اون روز یه مناسبت مهم تو زندگی منه
حالا همون روز کامل میگم براتون انشاالله
نازینازی
21 مهر 98 15:02
اراممم عزیزمم ایشالله همیشهه موفق باشی😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزدلممم
همچنین

22 مهر 98 18:28
موفق باشی گلم
دختر مهربونم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم آینوش جون

22 مهر 98 21:15
خاله شدم 💗
زهرا‌بانو
پاسخ
اوخییی!

خوج به حالت من هیچوقت نمیشممم

نه خاله نه عمه

22 مهر 98 21:51
ممنون😘😘شما خیلی مهربونید🌸🌸🌸نظر هاتون و جواب هاتون خیلی خوشگله💙💙💙💙💙اشکالی نداره خاله حتما این نیست که خواهرت بچهش خواهر زادهته هر بچه ای  میتونه خواهر زاده باشه این فقط اسمه💗💗💗💗💗و مطمینم اگه خاله بودید حتما خواهر زاده هاتون خیلی خوشبه حالشون بود❤❤❤❤کاش خاله من بودید💗💗💗💗
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت گل خانوم
خیلی قشنگ گفتی
آخه تفاوت سنیمون اونقدر نیست که

ولی اگه دوست داری بهم بگو خاله
عزیزممم

22 مهر 98 22:29
من عادت دارم به بزرگتر از خودم بگم شما اخه بزرگتره باید احترام گذاشت💗💙💗💙
حتما اگه اشکالی نداره خاله ارام خانوم😘اتفاقا تک فرزند ها یک ویژگی خوب دارند اینیه خاله منحصرد به فرده 💗🌸💗🌸تفاوت سنیمون پنج ساله💙چه جوونید
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزدلممم
شما خیلی با احساسی خدا واسه خونوادت حفظت کنه

22 مهر 98 22:30
البته منظورم این نیست که جوونید انتظارم چهل سال بودا!
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جانم نیلو تو چقدر با نمکی

راستی نیلو جان دوست داشتی به پست جدیدمم نظر بده

23 مهر 98 14:40
بامزگی از خودتونه 🌸🌸🌸🌸حتما
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزمم