زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شهادت حضرت رقیه (س) 1398

1398/7/11 14:20
نویسنده : زهرا‌بانو
246 بازدید
اشتراک گذاری

حال من از این خراب ترم بشه

کسی نیست که سایه‌ی سرم بشه
بدون عمه سفر نمیره که
یه چیزی بگید که باورم بشه

دیگه از کسی سوال نمی‌کنم
خودمو دیگه وبال نمی‌کنم
بد جوری موی سرم کشیده شد
عمه من زجر و حلال نمی‌کنم

زخمامو به عمه هام نشون دادم
گوشواره هامو به ساربون دادم
من باید بابامو امشب ببینم‌
نمی‌خوام بیاد ببینه جون دادم

دخترت از عمه شرمنده میشه
روزی صد بار میمیره زنده میشه
بسکه هر کسی رسیده کشیده
دست به موهام میزنم کنده میشه

دردای بی دوامو چیکار کنم
من نماز شبامو چیکار کنم
هی به من میگن بدو نمیتونم
آبله‌های پامو چیکار کنم

تو ندیدی آخه پژمردنمو
سر به زیر بال و پر بردنمو
وقتی از شتر می‌افتادم بابا
عمه هم ندید زمین خوردنمو
«حامد خاکی»

*****

فردا شهادت حضرت رقیه (س)، آن دختر سه ساله ی مظلوم و زجر کشیده و داغ دیده است.

این سوگ بزرگ را بر همه مسلمانان جهان تسلیت می گویم

پسندها (7)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 مهر 98 14:21
تسلیت عزیزم🖤😔🖤
زهرا‌بانو
پاسخ
برشمام عزیزم
نازینازی
11 مهر 98 14:51
تسلیت ارام جون 🖤🖤
زهرا‌بانو
پاسخ
منم تسلیت میگم نازی جون
مامان فاطیمامان فاطی
11 مهر 98 16:18
یا رقیه خاتون 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
11 مهر 98 22:06
تسلیت😔😔
زهرا‌بانو
پاسخ
بر شمام عزیزم
❤️Maman juni❤️Maman juni
12 مهر 98 1:53
ب هممون تسليت 🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
تسلیت عزیزم
مامانمامان
12 مهر 98 9:32
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی.
خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون
من که دنبالتون کردم