زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

عکس اولین ژله ای که من درست کردم به همراه عکس سفره ناهار خاله زهرام

1398/7/5 13:06
نویسنده : زهرا‌بانو
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان.

گفتم تا وقت دارم بیام اینا رو بذارم.

چند وقت پیش به یکی از بچه ها گفتم خودم واسه اولین بار ژله درست کردم. اونم گفت بذار ببینیم چی کار کردی.

منم عکسشو گرفتم.

حالا ببینیدش.

اون یکی هم عکس سفره که خاله کوچیکه ی مهربونم زحمتشو کشید. خاله ی گلم یک دنیا مرسی ازت.

خیلی روز خوبی بود اون روز.

راستی استثناً فقط امروز میگم:

زهرا تا این لحظه 17 سال و 3 ماه سن دارد.

ای بابا! چقدر زود گذشت این سه ماه. انگار همین دیروز بود که 17 سالم شد. عمر آدمه ها. خیلییی زود می گذره.

پسندها (21)

نظرات (18)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
5 مهر 98 13:11
چه خوشمزه🙃🙃🙃🙃😌🙂😍😄
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 مهر 98 13:57
وااااای خدا چه کرده زهراطلا
خیلی قشنگن عزیزمممم💖
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلممم.
چشمات قشنگ میبینه
مامان اریل واجیشمامان اریل واجیش
5 مهر 98 14:19
هنرمند💜💜💜
زهرا‌بانو
پاسخ
عه نیلا تویی؟ این یکی وبلاگتو ندیده بودم یه لحظه فکر کردم یکی دیگست
مرسی از نظر لطفت

5 مهر 98 15:19
نکن با ما این کارو 😣😣😣😣
دلم خواست😜😜😜
زهرا‌بانو
پاسخ
الهی عزیزم
ببخشید دیگه

5 مهر 98 16:44
ماشاالله با سلیقه ای دختر گلم
زهرا‌بانو
پاسخ
لطف دارین
مامان اریل واجیشمامان اریل واجیش
5 مهر 98 16:57
من نمیدونم چرا  نی نی وبلاگ با من مشکل داره،هی وبلاگم رو حذف میکنه۰
این وبم  حذف نشه صلوات...
زهرا‌بانو
پاسخ

خب چرا حذفش می کنه؟ عجیبه!
مامان اریل واجیشمامان اریل واجیش
5 مهر 98 17:21
هی مینویسه من رباتم بابا مردم آزار من ادمم 
زهرا‌بانو
پاسخ
آها آها فهمیدم
می دونی چی کار کن؟
اون قسمت که نوشته من ربات نیستم رو بزن روش درست میشه
یعنی روش کلیک کن
مامان اریل واجیشمامان اریل واجیش
5 مهر 98 17:22
با من نمیسازه😂😂😂
زهرا‌بانو
پاسخ
چی بگم؟

راستی نیلا جون تو نی نی گپ به اون یکی وبلاگت درخواست دادم دوست داشتی قبول کن
مامان اریل واجیشمامان اریل واجیش
5 مهر 98 17:27
اون یکی وبم حذفه وگرنه وب جدید نمیساختم 😂درخواست یعنی چی؟ درخواست چی؟همینجا در خدمتم😁
زهرا‌بانو
پاسخ
نیلا! اشتباه نمی کنی؟ این وبلاگت که هست.
nilla88
من دارم تو لیست دنبال کنندگان خودم می بینمش
مامان اریل واجیشمامان اریل واجیش
5 مهر 98 17:46
من دوتام یکی nilla88یکی sistersببخشید من خیلی  گیج کننده ام😂
زهرا‌بانو
پاسخ
نه عزیزم خوبه
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
5 مهر 98 18:31
وایییییییی😱😱😍
چه خوشششمززززززززززه به نظر میان  زهرا جونی😘😋😋💞
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز خوشگلم

5 مهر 98 22:33
عالی شده
خیلی آفرین😉
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
لطف داری

6 مهر 98 7:39
چ باسلیقه افرین ❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون حلما جان
مامانیمامانی
9 مهر 98 9:32
چه خوشمزه و زیبا😊 دهنم اب افتاد😊
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان صدرامامان صدرا
9 مهر 98 11:56
به به خوشمزه هاتون گوارای وجودتون😋😋😋😙
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم
بابای ریحانه و حلمابابای ریحانه و حلما
9 مهر 98 14:36
آفرین
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
8 آذر 98 13:02
عالی چه کردی زهرا جان😍
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم خاله جان