زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

آخرین پست شهریور 1398: (یه پست متفاوت، هم شاد هم غمگین

1398/6/31 14:10
نویسنده : زهرا‌بانو
222 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای فروردینی، رئیس خونه: بیاین

دوستای اردیبهشتی، دلسوز خونواده: بیاین

دوستای خردادی، بمب انرژی خونه: بیاین

دوستای تیر ماهی، گل و مهربون و خانوم و با احساس: بیاین

دوستای مردادی، سلطان خونه: بیاین

دوستای شهریوری پر عطوفت: بیاین

دوستای مهر ماهی اهل عدل و انصاف: بیاین

دوستای آبانی مغرور اما خوش قلب: بیاین

دوستای آذر ماهی شوخ و خندون: بیاین

دوستای دی ماهی جدی اما با محبت: بیاین

دوستای بهمن ماهی شیطون: بیاین

دوستای اسفندی پر احساس: بیاین

بیاین که می خوام یه کم صحبت کنم اینجا.

برای شما ها. شما هایی که 2 ماه دوستای خیلی خوب من بودین. و 2 ماه با لایک ها و نظرات خوبتون شادم کردین.

شاید من به خاطر محدودیت هایی که بالاخره داشتم تنها بودم، ولی این 2 ماه رو خیلی دوست داشتم که توی محیط دوستانه نی نی وبلاگ با دوستای همسن و سالم که شما ها هستین بودم.

به قول دوست خوبمون آریانا، هیچی جای دوست واقعی رو نمی گیره.

ولش کنین. دیگه خیلی دوست دوست کردم.

بوی پاییز خیلی خوب به مشام می رسه.

منم ناراحتم.

به قول یکی از دوستای دیگمون، تابستون آخه چرا رفتییی؟

حالا منم میگم تابستون

چرا رفتی؟ چرا؟ من بی قرارم

خخخ

ای بابا!

ولی خب من اونقدرا هم ناراحت نیستم.

فقط یه کم دپرسم.

بالاخره من امسال سال آخرمه. دیگه از مدرسه راحت میشم.

بعدش دانشگاهه که خیلی دوستش دارم و منتظرم که انشاالله زودتر برسه.

برای تک تک شما هم آرزوی موفقیت هم توی تحصیل، هم تو زندگی دارم.

انشاالله امسال برای هممون بهترین سال تحصیلی باشه.

راستی دوستای گلم من هنوز به خاطر این پستم ناراحتم.

http://zahra81.niniweblog.com/post/61/%D8%AF%D8%A7%D8%BA%D9%88%D9%86%D9%85.html

یعنی اون مشکله هنوز حل نشده.

خواهش می کنم دعام کنید.

ممنونم.

راستی دیگه نمی تونم زود به زود بیام.

این دفعه واقعاً اومدم خداحافظی کنم و بگم فقط میام پست های خیلییی مهم رو میذارم.

انشاالله بعد کنکور سال آینده ام دوباره فعال و آنلاین میشم.

ممنون از نظراتی که می فرستین برام.

پیشاپیش اول مهر را بر همگی دانش آموزان عزیز، تسلیت، عه نه، یعنی تبریک می گویم.

:D

یعنی این اول مهر ضد حاله هااا.

خب دیگه. برای همه آرزوی سلامتی و شادی دارم.

خدا یار و نگه دارتون.

پسندها (10)

نظرات (8)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
31 شهریور 98 14:13
سال تحصیلی خوبی داشته باشی زهرا جونممم😍😍😍😘
تو کنکور موفق و پیروز باشی🤗😍
به قول کره ای ها:فایتینگ😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خوشگلم همچنین شما

31 شهریور 98 14:26
موفق باشی زهرا جااان امیدوارم کنکورتو هم عالی بدی و هر رشته ای که دوست داری قبول شی و از تک تک مراحل زندگی سربلند بیرون بیای❤❤❤❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از دعای قشنگت عزیزم
انشاالله شمام همیشه موفق باشی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
31 شهریور 98 14:40
ان شاءالله همیشه ودرهمه جا موفقیت همراهت باشه زهرای مهربونم
به امید آینده ای درخشان برای تو دوست خوبم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خانوم گل
ایشالا تو هم همیشه شاد باشی عزیزدلم
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
31 شهریور 98 19:14
زهرا جون  فضولی نباشه ولی قضیه خواهر و برادرت چیه؟
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهر و برادرمو از دست دادم گلم
نازینازی
31 شهریور 98 20:01
زهرایی عزیزممم ایشالله خیلی خیلییی موفق باشی و هر چی که از خدا میخوای رو بهت بده😍🤩🙏
خیلیی موظب خودت باش 🤩دلمم برات خیلیی تنگ میشه😘
زهرا‌بانو
پاسخ
توام همینطور نازی جان
منم دلتنگ شما و بقیه دوستای گلم میشم
مامان پریمامان پری
1 مهر 98 10:10
موفق باشی عزیزم 😘
از خدای مهربون بهترینها را برات آرزومندم 😍
 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم عزیزم، انشالا دخترای شمام موفق بشن
آتریسا جونآتریسا جون
1 مهر 98 23:43
سلام زهرا جون
آرزوی موفقیت دارم واست عزیزم😘
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام. ممنونم از شما

5 مهر 98 16:48
زهرا جان من وبلاگتو دنبال کردم خوشحال میشم شمام دنبالم کنی
زهرا‌بانو
پاسخ
باعث افتخاره
حتما دنبالتون می کنم