زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

ناراحتی

1398/6/29 12:20
نویسنده : زهرا‌بانو
265 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها حالم خیلی بده. دارم دیوانه میشم.

یه مشکل خیلی جدی و سخت برای یکی از آشنا های نزدیکم پیش اومده.

اونقدریه که از استرس قلبم تیر می کشه و سوزش معده گرفتم.

باور کنید الان که دارم می نویسم اشکام می ریزن.

تو رو خدا دعا کنید. شدیداً التماس دعا دارم. 

خواهشاً با دلای پاکتون دعا کنید طوری نشده باشه.
دم مدرسه ها اعصابم خرد شده.

دیگه اگه اینجا هم نمی گفتم از غصه می ترکیدم.

واقعاً دلگرمی لازمم.

پسندها (11)

نظرات (6)


29 شهریور 98 13:54
خدانکنه عزیزم چیزی نیس ان شاءالله
خوب کردی گفتی🙇‍♀️
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی حلما جان. دعام کن. خیلییی حالم بده به خدا


29 شهریور 98 15:01
ایشالا مشکلش حل شه گلم خودتو ناراحت نکن 😗😗😗😗
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از دلگرمیت
انشاالله
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 شهریور 98 15:42
ان شاءالله هرچه سریع تر مشکلشون حل بشه زهرای عزیز امیدتون فقط به خدا باشه که قطعا آرومت میکنه♥️
زهرا‌بانو
پاسخ
انشاالله عزیزم
بله. توکل بر خدا

29 شهریور 98 18:40
اینشالا هر چی زود تر خوب خوب خوب بشه 😔
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی پانی جان
نازینازی
30 شهریور 98 10:51
عزیزمم حتما حتما دعا میکنم ایشالله که چیزی نیست 🙏
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم. لطف می کنی
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
30 شهریور 98 15:35
انشاالله که مشکلت هرچی زودتر حل بشه زهرا جان 💕
 
زهرا‌بانو
پاسخ
انشاالله.
ممنون عزیزم