زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شام غریبان 1398

1398/6/19 22:10
نویسنده : زهرا‌بانو
439 بازدید
اشتراک گذاری

عجب لحظات غریبیست این شام غریبان.

نمی دونید چقدر دلم گرفته.

دلم هوای غصه داره. هوای گریه.

انگار به همه جا گرد غم پاشیدن.

دیروز که رفته بودیم بیرون، مامان می گفت انگار تو شهر خاک مرده پاشیدن. اینقدر که هوا بوی ماتم گرفته و شهر غمگینه.

آره. دل خیابونا هم الان غم داره.

غم بی بی زینب. غم حضرت رقیه ی کوچولو که از غم پدر دق کرد.

می دونین، دل منم غم داره. یه غم بزرگ. یه غم سنگین.

خدایا بغض دارم. می خواهم مثل آسمان ببارم.

ولی می دانم که حتی اگر مانند باران هم بشوم، نمی توانم داغی که یزیدی ها به دل اهل بیت و عاشقان آن ها گذاشته اند را کم کنم.

خدایا در این وقت عزیز به همه صبر بده و حاجت روایشان کن.

آمین.

شام غریبان رو هم به تموم دوستام تسلیت میگم.

از ته دل، التماس دعا دارم.

پسندها (13)

نظرات (11)

♡fatemeh♡♡fatemeh♡
19 شهریور 98 23:04
👌❣️👌❣️😔😔
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی فاطمه

19 شهریور 98 23:07
خیلی زیبا نوشتی زهراجانم
دلم به درد اومد
منم التماس دعا دارم
تو با اون دل پاکت منو دعا کن که به آرزوم برسم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم مهربونم
رو چشمم.
انشاالله به همین زودیا به هر چی می خوای برسی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 شهریور 98 23:14
زهراجونم واقعا عالی نوشتی 
خیلی زیبا حس وحال این روزارو توصیف کردی
ان شاءالله به حاجت دلت برسی من که همیشه دعات میکنم
شماهم منو دعاکن
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای تو
آخه تو چقدررر گلی مبینا!
حتماً دعات می کنم عزیزم. البته اگه قابل باشم

19 شهریور 98 23:17
آخه فدای تو بشم من الهییی
زهرا‌بانو
پاسخ
شمام چقدر ماهییی!
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 شهریور 98 23:28
مررسی خوشگل من 
شما لطف داری 
مرسی که افتخار میدی
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش می کنم عزیز خوشگلممم، گلی خانم

20 شهریور 98 0:01
عزاداری هاتون قبول باشه
التماس دعا زهرا جان🌹🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت سیما

محتاجیم به دعا
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
20 شهریور 98 2:22
واقعا شب دلگیری بود...
معلوم نیست چ بر امام و خانوادش گذشت ک غمش ۱۴۰۰ سال هنوز تازه س😔😔 
زهرا‌بانو
پاسخ
واقعاً، واقعاً.
خیلی داغ بزرگیه
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 شهریور 98 2:52
خیلی زیبا نوشتی واقعا زهرا جان... 
زهرا جان دلت خیلی پاکه برای آنیسای من دعا کن
اخه مریضه فقط خدا میتونه براش کاری کنه 
التماس دعای زیادی دارم گلم
ان شالله توام ب حاجت دلت برسی گلم 🌹🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
خاله جون من همیشه به یاد شما هستم
به خدا اگه دروغ باشه، اون روزی نذری داشتیم، من حسابی آنیسا جونو دعا کردم.
الهی به همین زودی خبر سلامتی کوچولوی قشنگمون رو بشنویم، این دل من شاد شه.
آمین.

20 شهریور 98 10:46
زیبا نوشتی عزیزم🖤
عزاداری هاتون قبول🖤
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم حلمای عزیزم
همچنین برای شما
مامان پریمامان پری
20 شهریور 98 11:03
قبول باشه عزیزم و التماس دعا
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون خاله جون. محتاجیم به دعا
نازینازی
24 شهریور 98 23:59
اخی💙 زهرای عزیزم چه قدر قشنگ نوشتی ایشالله همیشه همیشه حال دلت خوب باشه و هیچ وقتت اسمون ولت ابری نباشه 💜
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نازی جونممم