زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

وضعیت مدرسه ام

1398/6/11 17:20
نویسنده : زهرا‌بانو
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

بچه ها باید حرف بزنم.

هیچ جا مثل اینجا رو نداشتم که بگم.

اعصابم خرده.

خواهشاً یه کم دلگرمی بدین.

فقط 20 روز تا شروع مدرسه ها مونده.

پارسالم با کادر مدرسه ام سر یه مسئله ای مشکل پیدا کردیم.

همون سختگیری مزخرفی که در مورد ثبت نام نابینا ها انجام میدن و چیزای دیگه.

حالا مامانم می خواد مدرسه ام رو عوض کنه.

توی سال دوازدهم، سخت ترین و مهم ترین سال تحصیلی.

برای رشته ما هم (یعنی رشته کامپیوتر و شاخه کار و دانش) مدرسه های دخترونه زیادی وجود نداره اینجا.

حالا مامانم یدونه پیدا کرده ها. ولی نمی دونم چه جوریه که مدرسه اش.

یعنی استرس دارم شدیداً.

دعا کنید مدرسه خوبی باشه.

امسال سال آخرمه. خیلی برام مهمه که جای خوب درس بخونم.

یا خدا! کنکور هم دارم.

اصلاً ولش کنین. اگه بخوام بگم میشه غر غر.

دعا کنین دیگه.

متشکرم از همتون.

پسندها (14)

نظرات (16)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 شهریور 98 18:05
ان شاءالله بهترین مدرسه نصیبت بشه زهراجانم😘😘❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزخوشگلممم

11 شهریور 98 18:33
نگران نباش حتما مدرسه خوبیه 😘😘😘😘😘 دعا می کنم که امسال بهترین سالت باشه عزیزم😘😘😘😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت آلای
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
11 شهریور 98 19:09
انشالله یه مدرسه ی خوب،با کادر آموزشی خوب و دوستای خوب و مهربون پیدا میکنید و سال دوازدهم واست یه سال تحصیلی خیلی خوب باشه.😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله فاطمه
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
11 شهریور 98 21:14
انشاءالله که خیره 
با توکل به خدا کارهای سخت آسان می شود ...🌷🌸
 
زهرا‌بانو
پاسخ
بله واقعاً. توکل کردم

11 شهریور 98 21:23
امیدوارم سال آخرت بهترین سال تحصیلیت باشه🌸
توکلت به خدا باشه🌼
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم سیما جان
مامانیمامانی
12 شهریور 98 10:00
توکل کن به خدا و بدون ‌که خودش برات بهترین ها رو رقم خواهد زد.
زهرا‌بانو
پاسخ
انشاالله که همینطوره. ممنون
مامان پریمامان پری
12 شهریور 98 10:49
نگران نباش عزیزم 
ان شاالله که مدرسه خوب پیدا میکنی 
و کنکور سال دیگه هم دانشگاه خوب و رشته خوب قبول می شی حتما
زهرا‌بانو
پاسخ
انشاالله. خیلی ممنون

12 شهریور 98 12:18
انشالله در کنکور موفق بشین
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی

12 شهریور 98 12:46
الهی که توی همه مراحل زندگیت مخصوصاً کنکورت موفق بشی زهراجووونم
راستی زهرا منم امسال کنکور دارم
برای منم دعا کن
زهرا‌بانو
پاسخ
پس انشاالله جفتموم موفق بشیم راستی شما می خواین برای چه رشته ای کنکور بدین؟

12 شهریور 98 12:51
عزیزم من کنکور انسانی می خوام بدم
البته اگه خدا بخواد
زهرا‌بانو
پاسخ
ایشالا به سلامتی. چه رشته ای دوست دارین قبول شین؟ راستی واسه لیسانس یا فوق لیسانس؟

12 شهریور 98 12:54
لیسانس عزیزم
روانشناسی یا وکالت
فلسفه هم بد نیست
حالا انشاالله هر کدومش شد دیگه
زهرا‌بانو
پاسخ
ایشالا 
امیدوارم هر چی خیره قسمتت بشه
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
12 شهریور 98 12:56
زهرا جون نوشتید شما نابینا هستین کنجکاو شدم چطوری میتونید تو گوشی نوشته های مارو بخونید از چه راهی استفاده میکنید 
زهرا‌بانو
پاسخ
خب می دونین مامان بزرگ جون، من برای وبلاگ نویسی از گوشیم استفاده نمی کنم. البته یک گوشی هوشمند هم دارم. ولی تایپ کردن با اون سخته برام. برای این کار از لب تابم که روش نرم افزار گویا نصب کردم استفاده می کنم. من هر کاری انجام بدم این نرم افزار برام می خونه و من متوجه میشم.

12 شهریور 98 12:56
ممنونم عشقم 
همچنین برای تو
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
14 شهریور 98 13:47
ان شاءالله امسالم مث همیشه پر اتفاقای خوب میشه برات
استرس نداشته باش و به این فک کن که مدرسه جدید یعنی دوستان و رفیقای با حال و جدید 😍 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم از نظر خوبتون
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
14 شهریور 98 13:48
عزیزم وبلاگتو دنبال کردم خوشحال میشم دنبالم کنی 
راستی از اینکه با یه دوست نابینا که اینقد پشتکار داره آشنا شدم خوشحالم 😘
زهرا‌بانو
پاسخ
حتماً. باعث افتخاره

31 شهریور 98 18:54
انشاالله امسال رو با موفقیت بگذرونید
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم. همچنین شما