زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شاید، خداحافظی موقت

1398/6/7 21:40
نویسنده : زهرا‌بانو
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

حالتون چطوره؟

اومدم کمی باهاتون درد و دل کنم.

اینکه آدم به اشتباهش اعتراف کنه واقعاً جرئت می خواد. اونم تو یه فضای عمومی که همه می خوننش. ولی من میگم. چون این کارو نشونه شکستن غرور نمی دونم.

راستش من تو تابستون 98 اصلاً از خودم راضی نبودم. همش وقتمو به وبگردی و واتس اَپ و چرت و پرت گذروندم. در حالی که وقتو به بطالت گذروندن درستش نیست. چون میگن وقت طلاست و باید ازش خوب استفاده کرد.

من تابستون 97، 96 و حتی 95 خیلی خیلی بهتر بودم و کارهای واقعاً مفید انجام دادم.

6 تا رمان کامل و یکی هم نصفه نوشتم. چهار تاشونم ویرایش کردم.

اینا رو نمیگم که از خودم تعریف کرده باشما. نه. ولی می دونین رمانام چند صفحه ای بودن؟ 170، 200، 310، 340، 420 و 550 صفحه ای. حالا فکرشو کنین که چقدر نوشتنش سخته. ولی من همشونو تو دو سال نوشتم و سه تاشو کامل ویرایش کردم. همین تمرین و ممارست هم باعث شد نوشته هام پخته تر و جالب تر بشه.

امسالم می خواستم سه تا رمان باقی مونده ام رو درست کنم و اون رمان نیمه کاره ام رو تموم کنم که نشد.

لعنتی امسال یه تنبلی و کرخی وجودمو گرفت.

اینترنت هم که الی ماشالله، اگه بخواد آدمو از کار و زندگی بندازه قشنگ می تونه مشغولمون کنه.

الانم خیلییی ناراحتم.

چون سال های قبل مرتب زبان تمرین می کردم و می رفتم کلاس پیانو. ولی امسال خیلی در حق خودم ظلم کردم.

می خوام تا اطلاع ثانوی از دنیای مجازی خیلی محدود استفاده کنم.

چون دوستای گلم، به نظر من همه چیز اینترنت و تلگرام و واتس اَپ و... نیست.

این چیزام صرفاً باعث پیشرفت آدم نمیشه.

من می خوام تلاشمو بیشتر کنم و ترقی کنم و به یه جایی برسم. به امید خدا.

اما می دونم که این کار، با حرف زدن نمیشه. فقط با عمل می تونیم.

من فکر می کنم اگه آدم برای ساختن آینده اش سعی و کوشش نکنه و بره پی یللی تللی حتماً بعداً افسوس و حسرت می خوره.

خونواده من مخصوصاً مامانم برای رشد و پیشرفت من تو این 17 سال خیلی زحمت کشیدن. می خوام پله های ترقی رو طی کنم و به جایی برسم که زحمات مادرم هدر نشده باشه و اون به آرزوش که درخشیدن من توی جامعه امه برسه.

پس تا وقت هست، باید بجنبیم و سعی کنیم در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم و موفق و سربلند باشیم.

و قصد من همینه.

پس موقتاً از همه شما عزیزان که دو ماه نظرات شیرین و مهربانانه برام فرستادین و دوستان خوبم هستین خداحافظی می کنم.

هر وقت تونستم میام به وبلاگ هاتون سر می زنم.

البته مناسبت های مذهبی و رویداد های مهم زندگیمو میام ثبت می کنم که به یادگار بمونه. ولی فعلاً خاطره و عکس و مطالب زیبا و... نمیذارم.

ولی روزی که وقتم کاملاً آزاد شد، این قول رو میدم که دوباره با خاطرات بچگیم برگردم.

امیدوارم همتون به آرزو های قشنگتون برسین.

شمام دعا کنین من موفق بشم. مخصوصاً تو کنکور 99 که من سال دیگه دارم. دعا کنین یه دانشگاه خوب تو همین تهران قبول شم.

خداحافظ همگی.

دوستدار شما: زهرا شجاعی.

پسندها (14)

نظرات (13)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
7 شهریور 98 21:45
موفق باشی زهرا جان😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی بهاره جان. همچنین شما دوستم
آلای
7 شهریور 98 21:59
موفق باشی زهرا جون راستی چه رشته ای می خونی؟؟ دانشگاه چی دوست داری قبول بشی؟؟  😘😘😘😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون. همچنین شما آلای جان. راستش من تو دبیرستان کامپیوتر میخونم. ولی دوست دارم برای سال دیگه کنکور زبان بدم و ایشالا مترجمی قبول بشم.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 شهریور 98 0:29
اول بگم که من یه بار این نوشترو نوشتم نمیدونم مشکل نت داشتم یاچی نرسید دست شما😑
دوم اینکه ان شاءالله هرجاکه باشی موفق باشی🥰🥰
وبه هرچی که دوست داری برسی وبهترین چیزا برات رقم بخوره😘😘😘
یهویی نزاری بریا دلمون برات تنگ میشه حتما به نی نی وبلاگ سربزن😜💗💗💗💗🌹🌹🌹🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزدلم
انشاالله شمام به هر چی دوست داری برسی و توی انتخاب رشته ات بهترینو انتخاب کنی.
حتماً عزیزم. هر از چند گاهی سر می زنم

8 شهریور 98 6:28
موفق باشی زهرا جان
با پشتکاری که من از شما می بینم انشاالله و به لطف خدا می تونی تو کنکورت هم موفق باشی👌👌
​​​​​​
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم سیما جان. شما لطف داری
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
8 شهریور 98 11:19
موفق باشی عزیزم
تصمیم درست و بجایی گرفتی😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مامان محیا خانوم مهربون
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
8 شهریور 98 12:06
زهرا جون انشالله موفق بشی😘😘
​​​​​​تند تند سر بزنی ها 😉😜😋💞
زهرا‌بانو
پاسخ
همچنین عزیزم.
حتماً میام فاطمه جون
سارابانوسارابانو
8 شهریور 98 14:59
هرجا هستی موفق باشی عزیزم😘
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون سارا جان
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 شهریور 98 21:20
عزیزم موفقیت تو ارزوی قلبی منه ولی قول بده گاهی به ما سر بزنی مارا از یاد نبر خوشحال میشم پیشرفت کنی همیشه دعا میکنم برات موفق باشی دوستت دذرم میبوسمت هرجا باشی بسلامتی انشالله خدا به ارزویت برسونه♥♥♥♥♥😘
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون مامان بزرگ جون.
شما لطف دارین به من.
چَشم. تند تند بهتون سر می زنم.
منم دوستتون دارم.
نرگسنرگس
9 شهریور 98 3:07
برات آرزوی موفقیت می کنم زهرا جان و با این همه هوش و ذکاوت مطمئنم تو کنکور هم سربلند میشی ... فعلا بهترین تصمیم و گرفتی ... 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون از دلگرمی و مهربونیتون خاله نرگس عزیزم

9 شهریور 98 11:59
ان ساءالله موفق باشی عزیزم
ارزو بهترینها برات دارم شاد باشی👍❤😗
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیز دلم. منم برای تو بهترینا رو آرزومندم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
9 شهریور 98 16:22
عزیزم رمزتون یادم رفته الان نتونستم جوابتونو بخونم
زهرا‌بانو
پاسخ
الان براتون می فرستم
مامان صدرامامان صدرا
10 شهریور 98 15:46
موفق باشی زهرای دوست داشتنی💗💗💗
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون خاله جون
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
10 شهریور 98 17:21
انشاالله هر جا که هستی موفق باشی
فقط هر از گاهی بهمون سر بزن خوشحال میشیم.
زهرا‌بانو
پاسخ
حتماً سر می زنم عزیزم. مرسی.