زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

پست ترکی

1398/6/1 20:23
نویسنده : زهرا‌بانو
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یولداش لار.

یاخچی سوز؟

من بو ایکی گون یوخدیم. گتمیشدیم شمالا. شمال چوخ یاخچی دیر. آما هواسی چوخ ایستی دی.

ایستیرم بی شی سیزه دئیم.

من ایستیرم هر زمان که اله بیلدیم بوردا ترکی یازام.

ترک لر منیم پست لریمی اوخیوز. نظر دا ایستیرم هااا.

یاخچی.

شهریور ده گلدی.

مدرسه ده گلن آی شروع اولور.

من بی ذره ناراحتم.

اما منیم مدرسم بو ایل تمام اولور. الله شکر.

یاخچی.

گلدیم کی دئیم صاباح خاطره گوئیرم.

اما فارسی یازارام کی هامی بیلسه.

الله گلن گون لریزی خیر السین.

***

***

***

بچه ها ترکی نوشتنم چطوره؟

پسندها (11)

نظرات (9)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 شهریور 98 20:53
خخخخخ خوش گلدون 
چوخ قشه یازیسان 
زهرا‌بانو
پاسخ
چوخ ممنون گوزل
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
1 شهریور 98 22:12
چوخ گورزلدی یاشاسین 👏👏🌷💟
تورکون دیلی تک سئوگیلی ایستکلی دیل لولماز
اؤزگه دیله قاتسان بو اصیل دیل ، اصیل اولماز ...
زهرا‌بانو
پاسخ
چوخ ممنون. لطف الدوز نظر وردوز

1 شهریور 98 23:11
من که متوجه نشدم عزیزم😁😊
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزممم!!!

1 شهریور 98 23:32
عااالی
ولی من هیچی نفهمیدم😉😉
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی که نظر دادی عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
2 شهریور 98 1:20
 ترکی بلد نیستم
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی!

2 شهریور 98 9:21
خیلی عالی نوشتی 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دل

2 شهریور 98 10:35
اگه میشه فارسیشو هم بنویسین
مررررسی
زهرا‌بانو
پاسخ
گلم نوشتم من سه روز نبودم، رفته بودم شمال و امروز خاطره میذارم، الانم گذاشتم، خواستی برو بخون
مامانیمامانی
2 شهریور 98 11:01
کاش میتونستم بفهمم چی نوشتی اما ترکی بلد نیستم🤔
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزم نوشتم من اومدم، شمال بودم و امروز خاطره میذارم، که گذاشتم، خواستین برین بخونین
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
3 شهریور 98 21:48
من که نفهمیدم😁
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزممم!