زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تولد عمه مریم و دختر گلش عطیه

1398/5/20 9:53
نویسنده : زهرا‌بانو
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها. خوبید؟ مرسی از دعا هایی که برام کردین. امروز خدا رو شکر بهتر شدم.

الانم حسابی شارژم.

اومدم اینجا تولد عمه مریم مهربونم و دختر نازنینش رو تبریک بگم. (کلاً ما مردادی زیاد داریم)

عمه مریم و عطیه ی عزیزم، من از همین تریبون تولدتون رو بهتون تبریک میگم.

عمه جان، انشالله که موفقیت و خوشبخت شدن عطیه و پسرت محمد جان رو ببینی.

عطیه جونم، انشالله تو هم توی تموم مراحل زندگیت از جمله دانشگاه و تحصیلت موفق باشی گلم.

برای جفتتون آرزوی سلامتی دارم.

و همینطور برای شما دوستای گلم که اینقدر مهربونین و دیروز و امروز با نظرات قشنگتون و همدلی کردنتون بهم انرژی مثبت دادین.

انشالله شما هم همیشه شاد باشین.

پسندها (4)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 مرداد 98 15:35
تولدشون مبارک زهراجووونمممم😍😍🥰🥰
خواهری به وب من سرنمیزنیا😉
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عشق جون. اومدم که عزیزم. بهت نظرم دادم. برو ببین.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 مرداد 98 15:45
مرسی عسلیه من😍😍❤❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش می کنم مبینایی