زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شعر

1400/5/15 15:51
نویسنده : زهرا‌بانو
260 بازدید
اشتراک گذاری

چشمها را بايد شست

جور ديگر بايد ديد

چترها را بايد بست

زير باران بايد رفت

فکر را خاطره را زير باران بايد برد‌

با همه مردم شهر زير باران بايد رفت

دوست را زير باران بايد ديد‌

عشق را زير باران بايد جست

هر کجا هستم٬باشم‌

آسمان مال من است

پنجره، فکر، هوا، عشق‌

زمين مال من است

چشمها را بايد شست

جور ديگر بايد ديد

چترها را بايد بست

زير باران بايد رفت

سهراب سپهری

پ.ن: دوستان اگر خواستید نظرتون رو در باره این شعر بگید. من که خیلی ازش خوشم اومد. 

پسندها (12)

نظرات (9)


15 مرداد 00 16:02
خیلی خوب بود عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 مرداد 00 16:31
قشنگ بود لاولي😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عشق دلم
RayaRaya
16 مرداد 00 11:07
سلااام زهراجونم
شعری که نوشتی خیلی قشنگه💜
دلم برات تنگ شده بود
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عشقم خوبی فاطمه؟
قربونت
منممم خیلی دلم برات تنگ شده بود
آبجی مهناآبجی مهنا
16 مرداد 00 13:00
خیلی قشنگه منم خیلی از شعر نو و این مدلی خوشم میاد خیلی هم از نثر های شاعرانه مثل نثر هایی که آن شرلی میگه خوشم میاد.
زهرا‌بانو
پاسخ
آفرین عزیزم خیلی عالیه
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
16 مرداد 00 15:27
چقدر قشنگ بود😍😍❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم

18 مرداد 00 19:03
واااااییی چقدر جذابه ♡_♡ 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم

18 مرداد 00 19:03
پست جدیدم لایک و کامنت میدی جذابم ♡_♡ 
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما
نرگسنرگس
22 مرداد 00 22:04
عاالی بود ... مثل همیشه.
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جونم
RayaRaya
23 مرداد 00 14:00
من عالیم تو چطوری؟ 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی عزیزم
چه خبر؟ چی کارا میکنی؟