زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

عید و تولد های کرونایی

1400/5/7 15:05
نویسنده : زهرا‌بانو
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبین؟

امروز عید غدیره. یکی از اعیاد بزرگ ما مسلمون ها. عیدتون مبارک.

ولی من اصلا حال خوشی ندارم.

حالا به این باور رسیدم که کائنات واقعا تاثیر زیادی تو زندگیامون داره.

آخر تیر که شد، خیلی ناراحت شدم و گفتم چرا تیر داره تموم میشه و مرداد میاد و مرداد گرم ترین ماه ساله و حوصلشو ندارم و... از این حرفای بی معنی.

دقیقاً همین شد که کائنات اثر بدش رو روی ما گذاشت.

هفته آخر تیر که خودم و مامانم مریض بودیم. البته من زودتر از همه مریض شدم و زودترم خوب شدم.

ولی مامانم چون حالش خوب نبود رفت تست کرونا داد. اون روز تا جواب تستش بیاد نمیدونین چی به من گذشت. ولی خدا رو صد هزار مرتبه شکر جواب تستش منفی بود.

اما الان مامان بزرگ و بابا بزرگم و سه تا خاله ام و خونوادشون همگی کرونا گرفتن.

اعصابم داغونه. آخه من خیلی به خونواده مادریم وابستم.

سه شنبه بدترین روزم بود. همشون حالشون بد بود. نمیدونین چقدر دعا خوندم و به اماما متوسل شدم.

بیچاره پسر خالم آریا. سوم مرداد تولد پنج سالگیش بود. قرار بود امروز که عید غدیره براش جشن بگیریم. بچه چقدر ذوق داشت واسه تولدش. حیف که نشد!

دیروزم تولد یک دونه داییم بود که مجبور شدیم فقط به تبریک واتساپی بسنده کنیم.

نگرانی و دلتنگی و دوری ازشون خیلی بهم فشار میاره بچه ها.

ولی چه میشه کرد؟ باید به خاطر مامانم حفظ ظاهر کنم و ناراحتیمو نشون ندم.

لطفا برامون دعا کنین دوستان.

ببخشید، خیلی از غم و غصه ها حرف زدم.

ولی دیگه نمیتونم اینجا هم حرفامو نزنم.

حالا عیب نداره. یه عکس قشنگ و روحیه ساز توی این پست براتون میذارم.

فعلا خدا حافظتون.

پسندها (14)

نظرات (4)

***asal******asal***
7 مرداد 00 21:18
منم مامان بزرگ مادریم و پدر بزرگ مادریم و خالم و داییم کرونا کرفتن 😐😐😐
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی ایشالا زودتر خوب بشن
خیلی بده کرونا
نرگسنرگس
8 مرداد 00 18:42
سلام زهرا جان ، خوبی عزیزم ؟!
خیلی وقت بود به نی نی وبلاگ سر نزده بودم ...دلم برات تنگ شده بود ...
ولی می بینم که تو پر انرژی ادامه میدی ... آفرین
نگران نباش ، انشالله به زودی زود میگذره و همه شون خب میشن ...
مواظب خودت باش
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله جون
ممنونم شما خوبید؟
منم خیلی دلتنگتون بودم
خیلی عزیزین برام
ممنونم از دعای قشنگتون
انشالله همیشه سلامت باشید
مامانیمامانی
9 مرداد 00 14:35
سلام عزیزم
نگران نباش انشاالله که به زودی حال همشون خوب میشه
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله جون
ممنون از دلگرمیتون
خدا رو شکر بهترن

9 مرداد 00 16:03
واییی حرف کائنات شد یاد بابام افتادم همش میگه مثبت فکر کن کائنتان کمکت کنه 😄😍

انشاءالله رود تر خوب میشن💋🎀
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
آره واقعا. پدرت درست میگن