زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

عید قربان ۱۴۰۰🥳

1400/4/30 18:39
نویسنده : زهرا‌بانو
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام.

چطورین دوستان؟

بعد از تقریبا دو هفته دوباره اومدم با خبرای این چند وقت. 

خب به ترتیب میریم جلو. 

24 تیرماه بالاخره بعد از 19 روز بعد تولدم با خانواده بابامم جشن گرفتیم. 

عکس کیکشو گذاشتم. 

وای نگم براتون! این روزا شدیدا به ضرب المثل هر چه کنی به خود کنی اعتقاد پیدا کردم. 

جریانش اینه که جمعه برای چند ساعت زیر کولر نشسته بودم.

روز بعدش که دیدم حالم خوبه خیلی خوش خیال گفتم عه، چه خوب که مریض نشدم! 

آقا همین شد. 

دقیقا از یکشنبه تا الان مریضم. باد کولر خورده به سرم و سرما خوردم. یعنیااا. خودم خودمو چشم کردم بددد. 

البته من فکر میکردم تابستون که هوا گرمه مگه کسی مریض میشه آخه؟ چون یادم نمیومد تا حالا توی تابستون مریض شده باشم. ولی شد دیگه. 

خواهشا دعا کنید زودتر خوب بشم. بگذریم. 

دیروز روز عرفه بود با اون دعای قشنگش. تلویزیون که داشت دعاشو میخوند، اونقدر سوزناک خوند که انگار توی یه حال معنوی فرو رفتم و از خدا خواستم حاجت همه رو بده. 

امروز هم عید قربانه. 

اینم متن تبریک برای شما. 

خاک عرفات را، آب زمزم را کوه حرا را …
جرات ابراهیم و طاقت اسماعیل را …
وصال معشوق را صاحب کعبه نصیبت کند …
عید همگی مبارک. وای! فردا تیرماه زیبا تموم میشه. مثل هر سال از تموم شدنش خیلی ناراحتم.

حالا نه که فکر کنین چون ماه تولدمه اینقدر تعریفشو میکنما نه. از بچگی تیرماه رو دوست داشتم. چون مصادف بود با اومدن تابستون و شروع تعطیلات مدرسه.

میوه های این ماه هم خیلی خوشمزه و متنوع هستن. واااای بستنی و یخمک رو بگو. کلا من آدم شکموییم میدونم خخخ. خلاصه که همین دیگه. 

امروز زهرای سرما خورده این پست رو براتون نوشت. 

فعلا خدا حافظ شما. 

پسندها (17)

نظرات (8)


30 تیر 00 20:06
تولدت مبارک 
وای سرما خوردی ؟انشالله خوب شی
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزممم
SujinSujin
30 تیر 00 21:58
همیشه خوش باشین
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین😍
***asal******asal***
30 تیر 00 22:26
عیدت مبارک
ایشالا زودتر خوب شی
نه تو شکمو نیستی ، هیچکس از این چیزای خوش مزه نمیگذره
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم عید شماهم مبارک😍
دقیقااا😀💙
طاهرهطاهره
31 تیر 00 0:15
عزیزدلم ایشالاحالت زودزودخوب میشه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جونم💙💙💙
گوش شیطون کر، امروز خیلی بهترم
مرسی از اینکه جویای حالم بودید💙

31 تیر 00 7:20
ان شاء الله ه زودتر خوب بشید 
عیدتون هم با یک روز تاخیر مبارکتون باشه 🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون
عید شماهم مبارک
مامان آیسلمامان آیسل
31 تیر 00 13:22
زهرا جون عیدتون مبارک..انشالله زود زود خوب میشین
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جون
عید شماهم مبارک
💙
آبجی مهناآبجی مهنا
31 تیر 00 20:16
تولدت مبارک 🎈
ایشالا صد ساله بشی 💕
من که برات دعا می کنم💗
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم
تو همیشه به من لطف داری
mahsamahsa
1 مرداد 00 12:42
عزیزم مراقب خودت باش انشالله زود خوب بشی💜
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جون😍
خوب شدم خدا رو شکر