زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

عید فطر مبارک

1399/3/4 13:47
نویسنده : زهرا‌بانو
243 بازدید
اشتراک گذاری


 

سلااام. 

خوبین گلا؟ 

ممنون که برای دوتا پست قبلی کلی نظر گذاشتین. 

حالا من اومدم با یه پست توووپ. 

اول اینکه ماه بندگی تموم شد و عید فطر رسید. به همتون تبریک میگم. البته من امسال نتونستم اونقدر که باب دلمه عبادت کنم. ولی خب تمام احیا ها رو نگه داشتم وبرای همتون دعا کردم. 

فردا میشم 17 سال و 11 ماهه. 

فقط 1 ماه مونده به تولدم. 1 ماه به 18 ساله شدنم، به سن قانونی رسیدنم. چیزی که خیلی وقت بود آرزوشو داشتم. هورااا. 

روز 29 اردیبهشت مامان جونم لطف کرد گوشی منو برد و یه قاب خوشگل برام خرید. اینم عکسشه. دستت درد نکنه مامان جون.

و در آخر... 

امیدوارم همیشه شاد باشین. 

پسندها (12)

نظرات (9)


4 خرداد 99 14:02
زهرا جون عید تو هم مبارک 😘
قاب مبایلت هم خیلی خوشگله😍🤩
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی سلوا جون
چشمات قشنگ میبینه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 خرداد 99 14:21
عیدت مبارک باشه قشنگم....ای جونم چه ناز ودلبره اونم مبارکت باشه عشق من
زهرا‌بانو
پاسخ
عید تو هم مبارک عزیزدلم
مرسی خواهری جونم قابل نداره
سیما خاتونسیما خاتون
4 خرداد 99 14:23
عیدت مبارک زهرا جان🎈🎈
طاعات و عباداتت قبول حق عزیزم♥♥
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شما مبارک مهربون
از شما هم قبول باشه گلی

4 خرداد 99 14:36
عید گل سر سبد نی نی وبلاگی ها ،دختر مهربونم که همه دوستش دارند و بهش می گن آبجی زهرا مبارک انشالله هر چی از خدا می خواهی بهت بده!
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم داداش آرش
عید شما هم مبارک

4 خرداد 99 15:19
عیدت مبارک آبجی زهرا 
تولدتم پیشاپیش مبارک باشه 🎂
ممنون که برامون دعامون کردی من یکی که قشنگ محتاج به.دعا بودم
​​​
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شما هم مبارک داداش حسین
امیدوارم همیشه موفق باشید
✿•selva•✿✿•selva•✿
4 خرداد 99 17:12
به وب منم سر بزن😘
منتظرتم😉
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما عزیزم
الان میام
نرگسنرگس
5 خرداد 99 0:03
عیدت مبارک عزیز دلم ، گارد گوشی هم عالی و خوشگل !!!مبارکت باشه ،
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شما هم مبارک خاله جونم
مرسییی چشماتون قشنگ میبینه
مامان صدیقهمامان صدیقه
5 خرداد 99 1:52
عیدتون مبارک زهرا جانم
قشنگ تر از قاب گوشی مامان مهربون شما و خودتی ک اینجوری هوای همو دارین
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شما هم مبارک خاله صدیقه ی مهربون
ممنون از لطفتون، خدا مادر شما رو رحمت کنه، روحشون شاد
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
5 خرداد 99 11:43
عیدت مبارک زهرای عزیزم
قاب خوشگلت هم مبارکت باشه 
زهرا‌بانو
پاسخ
عید تو هم مبارک فاطمه جان
مرسییی عزیزدلم