زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

ولادت امام رضا (ع) امام هشتم ما شیعیان مبارک

1398/4/24 11:38
نویسنده : زهرا‌بانو
239 بازدید
اشتراک گذاری

آمده ام، آمدم ای شاه، پناهم بده.

خط امانی ز گناهم بده.

ای حَرَمَت، ملجأ در ماندگان.

دور مران از در و راهم بده.

.....

سلام دوستان. ولادت امام رضا (ع) رو به همتون تبریک و تهنیت میگم.

اگر بدونید چقدر دلم هواشو کرده! هوای عطر حرمش رو!

آقا ما رو نمی طلبی؟ آقا کاش می شد منم می شدم یکی از کبوترای حرمت. آقا دلم گرفته. خیلی هم گرفته. آقا خسته ام. خسته از بی رحمی های این دنیا. خسته از قضاوت ها. از ترحم ها.

آقا کاش می شد به سویت پرواز کنم که آرامش تنها در پیشگاه توئه.

بگذریم دوستان. یه خورده بیشتر بنویسم بغضم می گیره.

ولی واقعاً امیدوارم آقا امام رضا (ع) هممون رو بطلبه. من که خیلی دلم تنگه. خیلی.

پسندها (5)

نظرات (4)


24 تیر 98 13:12
قبله هشتم، امام عشق، هرکس که وصف تورا گفت شاعر است 🥀
زهرا‌بانو
پاسخ
چقدر زیبا بود! راستی که درست گفتی حلما جون
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
25 تیر 98 11:23
خوب بود 💐
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون مامان بزرگ عزیز
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 تیر 98 15:28
برشماهم مبارک خانمی
زهرا‌بانو
پاسخ
مرررسی عزیزم
مامان زهرا
26 تیر 98 20:13
نور چشمم! انشالله زیارت امام رضا قسمتت بشه.
زهرا‌بانو
پاسخ
انشاالله قسمت هر کی آرزوشو داره بشه مامان جونم.