زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تولد مامان بزرگم و تعریف اتفاقات این چند وقت

1399/1/13 13:17
نویسنده : زهرا‌بانو
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها.


 

خوبین؟

هر سال سیزده به در می رفتیم خونه مامان بزرگم و براش کیک درست می کردیم و تولدشو می گرفتیم.

اما امسال سیزده به در در خانه شده.

باور کردنی نیست. همیشه وقتی قدر یه چیزی رو می دونیم که ازمون گرفته باشنش.

می خوام تولد مامان بزرگمو که امروزه بهش تبریک بگم. مامانی انشاالله عمر با عزت داشته باشی و سایه ات بالا سر ما باشه.

راستشو بخواین دست و دلم نمیره به نوشتن. یعنی اتفاق خاصی هم نیفتاده که بخوام بیام برای ثبت کردنش.

کلا این روزای من شده تو خونه موندن، تا سر ظهر خوابیدن، پرخوری و تا نصف شب بیدار بودن، مثل همه.

یعنی هی به بهونه اینکه داریخیرام و حوصلم سر رفته، مامانم اینا رو مجبور می کنم واسم کیک بپزن و آی می خورمااا. دلخوشی دیگه ای این روزا نیست که.

البته بی انصافیه اگه بگم این بین کارای مفید انجام نمیدم.

دوتا کتاب دانلود کردم.

هر وقتم حسش بیاد تیکه تیکه رمانمو می نویسم.

دیشب خیلی حالم بد شده بود. تلویزیون و اخبار اینقدر کرونا کرونا کرد که حس کردم گلوم به شدت درد گرفت.

یعنی وحشت کرده بودما. گفتم یا ابوالفضل نکنه مریض شدم؟

اما بعد کاشف به عمل اومد که لباسام گرم نبوده.

البته خدا رو شکر امروز خوبم.

حالا بیاین از این بی روحیه بودن در بیاییم. بالاخره این کرونای لعنتی اتفاقیه که افتاده. ما که مقصر نیستیم. انشاالله خدا خودش رحم می کنه بهمون.

یه عکس گذاشتم که اقلا اگه نمیریم تو طبیعت، با دیدن اینا یه خورده روحیمون واشه.

اون یکی عکس هم عکس هفت سین مامان خوش سلیقه امه که البته ماهی قرمز نگرفتیم امسال.

یه آهنگ شاد هم گذاشتم براتون توی پستم.

راستی گالری عکسمو به روز کردم. خواستین برین ببینین.

همین دیگه.

امیدوارم دور از کرونا باشین.

پ.ن: شعار امسال اینه.

پسندها (9)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 فروردین 99 14:28
زهرا جونمممم سیزدهتون به در غماتون در به در خواهری جونمممم.
تولد مامان بزرگت هم مبارک عزیزم ان شاءالله ۱۲۰ ساله بشن.
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزدلم ایشالا شما هم دور از غم و مخصوصا این کرونای لعنتی باشین
ممنونم از تبریکت

13 فروردین 99 14:28
سیزده بدر تان به شادی!
 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون
مامان فاطمهمامان فاطمه
13 فروردین 99 20:43
زهرا خانوم عزیزم سیزدتون بشادی ان شاالله .....تولد مادر بزرگ گلت رو هم تبریک میگم...دست پنجه ی مامان خوشگلتم درد نکنه ۷سین قشنگیه...
راستش منم همش ب خودم تلقین میکنم ک ای وای گلوم درد میکنه بیشترش بخاطر استرسه...خدا بخیر بگذرونه
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم خاله ی مهربونم
بله دقیقا استرسش بیشتر آدمو اذیت می کنه انشاءالله که به خیر بگذره
mahsamahsa
14 فروردین 99 10:56
عزیزم تولد مامان بزرگ جان مبارک باشه و انشالله روزهای خوب و خوش پیش روت باشن💙
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون از تبریکتون خاله جون
انشاءالله شما هم در کنار خانوادتون سلامت باشین
مامان صدرامامان صدرا
14 فروردین 99 14:40
تولد مادرتون مبارک❤❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم
نرگسنرگس
14 فروردین 99 16:32
سیزده ات به در زهرا جان...🦋
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جونم همچنین
نازینازی
14 فروردین 99 17:58
سیزدهتون به شادی و خوشی عزیزمم🤩
تولد مامان بزرگ گلت هم مبارک گلم ایشالله همیشه سایشون بالای سرت باشه😊🙏
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون از تبریکت نازی جان