زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

سایت من

1398/4/18 11:35
نویسنده : زهرا‌بانو
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان چطورین؟

متأسفانه من الان خیلییی عجله دارم.

فقط اومدم بگم مرسی که هستین و اینکه...

من یه سایت دارم، خواستین برین بهش سر بزنین به این آدرس:

http://www.zshojaee.ir

البته مدیریتش با مامان گلمه که در مورد زندگی نابینایی من و اتفاقاتی که برام افتاد و... توش مطلب میذاره.

دیدنش خیلی خوبه. از دستش ندین.

همین دیگه.

شاد باشین

پسندها (8)

نظرات (1)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
2 مرداد 99 13:10
من به اين سايت خوشگل سر زدم😊
از عالي هم عالي تره😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربونم
بلههه میدونم