زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

حال و هوای هفته اول اسفند ماه

1398/12/7 10:10
نویسنده : زهرا‌بانو
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان.

خوبین؟

منم هی بد نیستم.

اما این روزا دل و دماغ پست گذاشتن نداشتم.

شیوع بیماری کرونا و اضطراب های مخصوص به خودش تموم فکر و ذکر مردم بیچاره شده.

این روزا همه عصبی ان.

جالبیش اینه که به جای اینکه قوت قلب هم باشیم، سر کوچیک ترین چیزا جوش میاریم و با هم بحث می کنیم.

این هفته کلا تو خونه بودم. می ترسیدم برم بیرون مریض بشم.

یعنی از پنجشنبه شب تا یکشنبه هم بد حال بودم تقریباً. باد خورده بود سرم، سرما خورده بودم.

از دیروز صبح تا همین الان، بارون اومده و داره میاد. هی تند و کند میشه شدتش. ولی قطع نشده فکر کنم. خدایا شکرت بابت این رحمت الهی. ولی امیدوارم سیل نیاد.

من صدای برخورد قطره های بارونو به پنجره اتاقم خیلی دوست دارم. اصلا همین باریدن بارون یه خورده خوشحالی آورده واسم.

چهارشنبه رفتیم خونه مامانه بابام و عمه هام و دختر عمه هامو دیدم. پنجشنبه هم خونه مامان عزیز مهربونم رفتیم و داییمو دیدم. من عاشق داییمم. یدونه است به خدا.

راستی بچه ها، امروز اخبار رو نگاه می کردیم می گفت تا حالا هیچ دانش آموزی کرونا نگرفته. فکر کنم از شنبه دوباره مدرسه ها وا بشه. انگار فکر می کنن این یه هفته تعطیلی خیلی خوش گذشته بهمون.

جمعه هم تولد احسان جون، پسر عمه ی کوچولو و شیطون منه.

پس تا اون موقع.

پسندها (6)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 اسفند 98 11:23
همیشه به خوشی وشادی عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون مبینا جون

7 اسفند 98 11:46
من که از صبح تا حالا..شلپ شلپ شلپ شلپ!!
منم که وسط پذیرایی میخوابم((چون اتاقم سرده،فمر کنم گفته بودم))ادم حس میکنه تو حموم خوابیده😂😂
خوش باشی زهراخانوم😘😘
حداقل تعطیلی خوبیش اینه که داستانم تو دفترم رو به پایانه،مونده به تو نشون بدم و ویرایشش کنی و بعد ببینم چیکارش کنم
ویراستار😘
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جونم اتفاقا منم دو روزه با صدای بارون صبح ها از خواب پا میشم
چه خوب عزیزم باشه حتما بنویسش بذار تو وبت میام می خونمش