زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

دوباره اومدم

1398/9/21 12:40
نویسنده : زهرا‌بانو
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام.

خوبین بچه ها؟

منم خوبم.

یعنی بهتر از تمام این چند وقتم. دیگه سعی کردم روی خودم کار کنم.

آخه نا امید شده بودم یه کم. استرس آینده رو داشتم. یعنی هنوزم دارم. ولی خب دارم تلاش می کنم دیگه بهشون فکر نکنم. بالاخره آینده رو کی دیده؟

اومدم خبرای این چند وقتو بدم.

جمعه هفته پیش دعوت بودیم خونه مامان بزرگم به صرف آبگوشت.

خیلی خوشمزه بود. جاتون سبز.

من عاشق آبگوشتم. البته از کله پاچه و سیرابی متنفرم. درسته آبگوشت هم از خانواده این غذا هاست، ولی واقعا نمیشه ازش گذشت.

دیگه اینکه تنبل شدم توی کار. یعنی اصلا کار خونه نمی کنم. البته افتخاری نداره ها. فقط چون بنده آدم به شدتتت راستگویی هستم اومدم اعتراف کنم.

می خواستم الویه درست کنم اما نکردم.

نمی دونم چرا حوصله کار ندارم.

معلمم میگه اینا همش تأثیرات پاییزه. آدم کسل میشه کلاً. ای لعنت به هوای پاییز.

خب چی کار کنم؟ امسال پاییز زیاد واسم جالب نبود. مخصوصا آذر ماه که سالگرد بابا بزرگم و فوت اون بنده خدا فامیلمون پیش اومد.

اما خب امیدوارم 10 روز آخرش به خوبی بگذره. هم واسه من هم واسه شما ها.

بگذریم.

یه خبر خوووب هم دارم.

یادتونه گفتم فکر می کنم نمره عربیم بد شده و چقدر ناراحت بودم؟

حالا سه شنبه ای رفته بودم مدرسه. یهویی معلم عربیمون برگه عربیمو داد و برگشت گفت توی کلاس دوازده کامپیوتر نمره زهرا از همه بالا تر شده. زهرا من از دست تو کاملا راضی ام و...

ووواااییی! نمی دونین بچه ها! چقدررر خوشحال شدممممم! یه کمم یواشکی به خودم افتخار کردم. خخخ.

بیخودکی به خودم غصه داده بودم و حرص خورده بودم.

چه کنیم دیگه؟ اخلاق من اینجوریه. همه چیو زیادی گنده می کنم. به قول معروف از کاه کوه می سازم.

دیگه چی مونده؟

آهان.

فردا تولد دختر عمه جان جان جان من حسنا هست که خیلییی شیرینه و دوستش دارم.

اما قراره تولدشو هفته دیگه با برنامه شب یلدایی بگیریم.

به خوشی و مبارکی. خخخ.

همین دیجه. زیاد نوشتم.

پس تا هفته دیگه خداحافظ همگی.

پسندها (13)

نظرات (10)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
21 آذر 98 12:49
همیشه به خوشی زهرا جونم💖😉
برعکس من از آبگوشت متنفرم ولی عاشق کله پاچه😉😆
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزدلم
الهی!
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 آذر 98 13:22
همیشه تمام صفحات وبلاگت پرباشه از خاطرات خوب آبجی زهراجونم.

 
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت
همینطور برای تو
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
21 آذر 98 16:44
خوش بگذره زهرا جان.✨😘
منم کلا از همشون متنفرم چه آبگوشت چه کله پاچه🤢😖
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم
به نظر من ما اشتباه می کنیم که بدمون میاد ازشون
البته دیروز از رادیو شنیدم کله پاچه ضرر داره
اما آبگوشت و سیرابی ظاهرا مفیدن، چه می دونم والا؟

21 آذر 98 16:50
آفرین زهرا جون
انشاالله که همیشه همین طور موفق باشی
و همه جا سربلند.
پیشاپیش هم یلدا و تولد دخترعمه ات و بهت تبریک میگم مهربونم⁦❤️⁩⁦❤️⁩
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
ان شاءالله شما هم در تحصیلتون موفق باشید
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 آذر 98 21:18
آبجی زهراجونم بیا نی نی گپ 
زهرا‌بانو
پاسخ
ببخشید نبودم
الان میام

22 آذر 98 5:49
زهرا جان زندگی لذت های کوچک با هم بودنه پس از زندگی لذت ببر و نخور غمش رو
زهرا‌بانو
پاسخ
درست میگین. ممنون.
فاطمهفاطمه
22 آذر 98 9:24
وای زهرا چقدر به مستمر و امتحان کلاسی اهمیت می دی؟دختر اگه قرار باشه هم حرص کنکور و بخوریم هم نهایی و همم کلاسیا رو هیچ آزمون نمی مونه
زهرا‌بانو
پاسخ
آخه فاطمه جون من شاید بخوام تو همین رشته خودم ادامه تحصیل بدم. اون وقت شرط معدل واسم لازمه
مامانمامان
22 آذر 98 11:37
زهرا جون من نوشته هاتو خیلی دوست دارم و وبلاگت و همیشه میخونم
منم ابگوشت دوست دارم از سیرابی و کله پاچه بدم میاد......
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم، خیلی خوشحال شدم
آخی پس سلیقه ها یکیه
mahsamahsa
23 آذر 98 10:23
آفرین زهرا جانم انشالله که همیشه موفق باشی عزیزم😘
زهرا‌بانو
پاسخ
قربان شما

29 آذر 98 19:37
همیشه به خوشی خاله جون😗
منم عاشق ابگوشتم مخصوصا با نون سنگک🍞🍞🍞 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله ای
آره عزیزم خیلی مفیده آبگوشت