زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

وبلاگ جدید من

1398/9/19 16:03
نویسنده : زهرا‌بانو
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها.

من تازه این وب رو ساختم:

http://z5481.blogfa.com/

اگه دوست داشتید به آن وبلاگ برید و ببینیدش.

پسندها (17)

نظرات (7)

千.𝓏千.𝓏
19 آذر 98 20:30
عزیزم رفتم ولی جای نظر نداشت 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی زهراجان لطف کردی
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
19 آذر 98 20:50
زهرا جون می تونم مطالبت رو کپی کنم منم برای مدرسم وب ساختم برای اون
زهرا‌بانو
پاسخ
چرا خودت نمی نویسی عزیزم؟
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
19 آذر 98 20:59
نه من از عقلم کار نمی کشم از اینترنت می گیرم😁
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزم اگه خودت بنویسی و از ذهن خودت خیلی زیبا تر میشه نوشتت

19 مرداد 99 2:48
😍😚
:(
4 بهمن 99 16:06
الان دیدم اون پست رو رمزدار کردید.معذرت میخوام مزاحم شدم و خواستم اون پست رو حذف کنید.واقعا هیچ مشکلی در شما یا وبلاگتون یا پستتون نیست ولی متاسفانه خیلی ببخشید احتیاج داشتم که اون پست رو حذف کنید.
خیلی معذرت میخوام.
بازم ببخشید.
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش میکنم. من نمیدونم شما کی هستید. ولی چون دیدم که پستم باعث ناراحتی شده متاسف شدم و رمز دارش کردم که شما دیگه با دیدنش متأثر نشید. موفق باشید.
:(
4 بهمن 99 21:25
خدا دل مهربونتون رو حفظ کنه ولی اصلا پستتون باعث ناراحتی من نشد،فقط،توضیحش سخته در واقع  برای اینکه بتونم چیزی رو حذف کنم به حذف کردن پست شما هم احتیاج داشتم.ولی بازم معذرت میخوام.سلامت و پیروز باشید💙
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون. البته من حرفتون رو درست متوجه نشدم. ولی به هر صورت. موفق باشید.
:(
4 بهمن 99 23:46
توضیحش سخته،ولی برای پاک کردن چیزی،احتیاجه پست شماهم حذف بشه که اگه حذف کنید ممنون میشم.البته اگه امکانش هست
زهرا‌بانو
پاسخ
آخه پاک کردن چی؟ من که رمز دارش کردم دیگه کسی نمیتونه بخونه اونو.
ولی متاسفانه من به دلایلی نمیتونم هیچ کدوم از پست هامو پاک کنم ببخشید. 
ببینم، نکنه شما با یکی از نظرات اون پست مشکل دارید؟ چون فکر نمیکنم داستان مشکلی داشته باشه
به هر صورت من تموم تلاشمو کردم.