زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

9 سال و 9 ماهه که پیشمون نیستی خواهری

1398/9/18 0:15
نویسنده : زهرا‌بانو
414 بازدید
اشتراک گذاری

خواهر عزیزم!

9 سال و 9 ماه است که نداریمت. که پر کشیدی و روی ماهت را هرگز ندیدیم. که دلتنگتم.

9 سال و 9 ماه نبودنت رو تسلیت میگم گل پرپر شده مون. تاریخ رندیه نه؟ اصلا یک لحظه که تو تولد شمار دیدم قلبم درد گرفت.

قربونت برم همسنای تو دور و برم زیادن. الهی زنده باشنا. ولی وقتی می بینمشون جیگرم کباب میشه که تو بینشون نیستی. اگه توام بودی و دختر می شدی حتما می رفتی دنبال پرنسس مرنسس. پسر هم بودی دنبال بن تن و بتمن و...

کاش بودی عزیز کوچولوی من. کاش بودی و می شدی میوه دل پدر و مادرمان. می شدی محرم اسرار من. می شدی دلخوشی ام.

الهی بمیرم برای دل مامان که غنچه اش هنوز باز نشده بسته شد.

بمیرم برات که هنوز این دنیا رو ندیده پر و بالت سوخت ته تغاری خونمون.

بمیرم واسه قلب کوچولوت که چه نا جوانمردانه و زود ضربانش قطع شد.

دیگه نمی دونم چی بگم. دلم از این زمونه شکسته.

پسندها (22)

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 آذر 98 0:49
عزیزمممم خیلی ناراحت شدم واسه حرفات.
مطمعن باش حتما حکمتی توش بوده هیچ کار خدا بی حکمت نیست. 
زهرا‌بانو
پاسخ
آره عزیزم خیلی ناراحتم
گاهی توی حکمت خدا میمونم
میگم چرا من؟ چرا خونواده من؟
ولی بعد میگم حتما همه مشکل دارن تو زندگیشون
حتما مصلحت بوده
به هر حال مرسی از نظرت
مامان پریمامان پری
18 آذر 98 10:44
آخی عزیزم ...معلومه خیلی برات سخت بوده که بعد این همه وقت یادته هنوز
مطمئن باش خدا برات بهترش جبران میکنه💐
زهرا‌بانو
پاسخ
بله
خیلی سخته خاله جون
گاهی فکر می کنم ما آدما تا یه چیزی رو نداشته باشیم یا خدا ازمون نگیرتش قدرشو نمی دونین
ان شاالله همینطور که شما میگین بشه
من که امیدوارم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 آذر 98 13:16
همه تو زندگیشون مشکل دارن هیچکس بی مشکل نیست،اصلا آفریده شدیم با مشکلات زندگی کنیم.
اما میدونیم که چاره ای نیست پس باید بتونیم شاد زندگی کردن رو یاد بگیریم
زهرا‌بانو
پاسخ
درست میگی عزیزم
اتفاقاً خدا هم فرموده ما انسان رو همراه سختی ها آفریدیم.
همه اینا امتحان الهیه و باید سعی کنیم ازشون سربلند بیاییم بیرون
ZAHRAZAHRA
18 آذر 98 16:01
جات خیلی خالیه عزیزم. کاش بودی. کاش
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
18 آذر 98 16:15
آخی😔😔
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی
فاطمهفاطمه
18 آذر 98 20:19
عزیزم خیلی ناراحت شدم.حتما خدا مصلحتی می خواسته 
از یه عالمی شنیدم که بچه هایی که نیامده آسمانی می شن تا روز قیامت خود حضرت زهرا مادرشون رو به عهده داره.
زهرا‌بانو
پاسخ
ان شاالله که همینطور باشه
اون جاش خوب باشه و خوشحال، ما هم راضی هستیم

19 آذر 98 8:10
خدا بیامرزدشون
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم
mahsamahsa
20 آذر 98 9:05
زهرا جان عزیزم وقتی به دنیا نگاه میکنیم میبینیم هیچ وقت جای خوشی و رضایت محض نیست همه چی زودگذر هست و در هر چیزی مصلحتی نهفته انشالله که زندگیت همیشه به خوشی و سلامتی زیر سایه پدر و مادر گلت باشه دوست خوبم😘
زهرا‌بانو
پاسخ
همینطوریه که میگین
خیلی ممنون خاله جون
ان شاءالله شما هم روزگار خوشی داشته باشین و موفقیت پسرتون رو ببینین

4 اسفند 98 18:30
اخیییی.ببخشید که درباره پست های قبلیت نظر میدم اخه داشتم واسه تقویت نویسندگی وبلاگت رو میخوندم تقویت بشم.
اصلا ما اینهمه خواهربرادر تو نی نی وبلاگ((البته بیشتر خواهریم!))من،مبینا،پانته ا،بهاره،فاطمه و...
​​​​​​اینقدر میخندیم،حال خوب به هم میدیم!!
اصلا من خواهرمجازی تم😂😘فقط متاسفانه یک کم از نه سال بیشتر هستم ده سالمه😂منم که دنبال پرنسس مرنسس هستم😁
خب سلامممم اجی زهرااا!خوب هستی؟😂۱
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جوووونم! جیگر

معلومه که شما ها خواهرامین، واییی چقده دلم برای تابستون که اون همه با هم حرف می زدیم و سرمون خلوت بود تنگ شده
ولی دیگه بچه ها کم میان

راستی اگه خواهری منم الان زنده بود همسن و سال شما ها می شد
ایشالا شما ها همتون سلامت باشین

4 اسفند 98 20:16
ایشالا چند روز دیگه تعطیل میشه تا اونور نوروز کلی باهم دیگه همه ی همه صحبت میکنیم میخندیم.اونوموقعه هم نیلو سرش خلوته میاد😊
زهرا‌بانو
پاسخ
عه چه خوب! ایشالا عزیز دلم