زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تا عشق بی پایان

1398/9/15 11:30
نویسنده : زهرا‌بانو
363 بازدید
اشتراک گذاری

پیرمردی صبح زود از خانه اش خارج شد. در راه با یک ماشین تصادف کرد و آسیب دید عابرانی که رد می شدند به سرعت او را به اولین درمانگاه رساندند

پرستاران ابتدا زخمهای پیرمرد را پانسمان کردند. سپس به او گفتند: "باید ازت عکسبرداری بشه تا مطمئن بشیم جائی از بدنت آسیب دیدگی یا شکستگی نداشته باشه

پیرمرد غمگین شد، گفت خیلی عجله دارد و نیازی به عکسبرداری نیست.

پرستاران از او دلیل عجله اش را پرسیدند:

او گفت : همسرم در خانه سالمندان است. هر روز صبح من به آنجا می روم و صبحانه را با او می خورم. امروز به حد کافی دیر شده نمی خواهم تاخیر من بیشتر شود

یکی از پرستاران به او گفت : خودمان به او خبر می دهیم تا منتظرت نماند.

پیرمرد با اندوه ! گفت : خیلی متأسفم. او آلزایمر دارد . چیزی را متوجه نخواهد شد ! او حتی مرا هم نمی شناسد

پرستار با حیرت گفت: وقتی که نمی داند شما چه کسی هستید، چرا هر روز صبح برای صرف صبحانه پیش او می روید؟

پیرمرد با صدایی گرفته ، به آرامی گفت: اما من که می دانم او چه کسی است

پسندها (16)

نظرات (9)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
15 آذر 98 14:44
چ زیباااا👌👌
شبیه دیالوگ معروف فیلم اصغر فرهادی
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 آذر 98 18:08
این نوشته رو به صورت عملی تو تی وی نشون داده عزیزم،خیلی قشنگه
زهرا‌بانو
پاسخ
واقعا؟ نمی دونستم!
مرسی عزیزم
نازینازی
15 آذر 98 21:25
عزیزم عشق واقعی خیلی چیز قشنگیه🤩😍
مرسی بابت متن قشنگت مهربون😊👏
زهرا‌بانو
پاسخ
همینطوره گلم
خواهش می کنم عزیزدل
mahsamahsa
20 آذر 98 9:09
👌😍🌷

29 آذر 98 19:39
اینو به صورت پیام بازرگانی هم نشون داده بودن !😗
زهرا‌بانو
پاسخ
آره عزیزم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
2 دی 98 18:50
سلام عزیزم وبت دنبال شد
بیو وبت یکم اشکال داره از نظر نوشتاری
لاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم
درستش اینه گلم
 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم
مرسی که گفتی
آخه من چون بعضی چیزا رو بلد نیستم به خط شما بنویسم اینجوری شد
الان درستش می کنم
بازم ممنون
:(
4 بهمن 99 0:45
سلام.اگه ناراحت نمیشید و مشکلی نداره از نظر خودتون میتونید این پستو حذف کنید؟
ببخشید چنین درخواستی کردم اما اگه امکانش هست حذفش کنید.
بازم ببخشید💗
 
زهرا‌بانو
پاسخ
چرا؟ مگه چه مشکلی داره پستم؟
:(
4 بهمن 99 10:55
نه هیچ مشکلی نداره پستتون ،بی ادبی منو ببخشید.
میشه گفت یک دلیل خصوصی هست که ازتون میخوام این پستو پاک کنید.
ولی هیچ اجباری نیست،تا رضایت خودتون نباشه من دیگه درخواست نمیکنم پاکش کنید.
بازم منو ببخشید.موفق باشید💓
زهرا‌بانو
پاسخ
نه خواهش میکنم. آخه... چی بگم والا؟