زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

اوایل آذر 98

1398/9/4 21:10
نویسنده : زهرا‌بانو
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

خوبید دوستان؟

بابت لایک و نظرات همگی مرسی.

اصلا این روزا از من نپرسید که بدجور درگیرم.

امتحانات نیم ترم، خرید کتاب تست، سرماخوردگی وحشتناک، روحیه کم و بیش نامیزون و همه و همه.

آخه من چی بگم؟ بعضیا میگن تو که با استعدادی چرا می نالی؟

کسی از شرایط من که خبر نداره.

نمی خوام آه و ناله کنما. ولی بذارین مثلا یه نمونه از چیزایی که اعصابمو به هم می ریزه بگم براتون، بعد خودتون بگین حق دارم یا نه.

فکر کنین من تا سال نهم عربیم هیچ مشکلی نداشت. یعنی راستش عالی بود. برعکس بقیه بچه ها هم دوستش داشتم عربی رو.

ولی از سال دهم که کتاب بریل (خط مخصوص ما نابینایان) نداشتیم، دیگه من چه جوری می تونستم عربی رو خودم بخونم؟ ناچار مجبور می شدم به دیگران متوسل بشم.

امروزم سر یه چیز الکی و کشکی، سر یه سری قواعد گند عربی باعث شد امتحانمو زیاد خوب ندم.

ولی... به قول دوستم فدا سرت. تو امتحان ترم جبران می کنم انشاالله. شمارم ناراحت کردم. بی خیال بابا. ما که اولین بارمون نیست از این مشکلات داریم.

آه.

حالا از این روزام بگم.

از پنجشنبه شب واسه سهل انگاری خودم از سر چاییدم. بله. منم مثل بعضی از شما دوستان، سرما خوردممم. تا همین دیروز درگیر بیحالی و سوپ خوردن و آبلیمو عسل خوردن و... بودم.

یعنیا. شنبه اونقدررر حالم بد بود که نتونستم برم مدرسه و امتحان فارسی بدم.

یکشنبه هم امتحان دینی داشتیم. بد نبود خوب بود.

امروزم که گفتم عربی بود.

حالا فردا امتحان هویت اجتماعی داریم. یه چیزی مثل مطالعات اجتماعی شما نظام جدیدها و تعلیمات مدنی ما قدیمیاست.

برام دعا کنید که خوب بدمش. چون زیاد جالب نیست درسش. البته بلدمش و در حد لالیگا خوندم.

ولی خب استرسه دیگه. بعضی وقتا سر و کله اش پیدا میشه.

راستی جمعه ظهر مهمون خاله لیلا جانم بودیم و سنگ تموم گذاشته بود عشقم.

دستت درد نکنه عزیزه جان من، خاله ی مهربونم.

البته من اون موقع تازه روز اول سرماخوردگیم بود و حالم اصلا خوب نبود. ولی خوش گذشت.

همین دیگه.

امیدوارم حال دل هممون خوب و شاد شه.

راستییی...

واسه من دعا کنین که امتحانمو خوب بدم. فراموش نکنینا یه وقت. مرسی.

پسندها (16)

نظرات (10)

فاطمهفاطمه
4 آذر 98 21:39
زهرا می گم اگه قرار باشه ما استرس کنکور و داشته باشیم استرس نهایی رو هم داشته باشیم استرس مستمرا هم داشته باشیم که ازمون یه دو تیکه چشم و یه وجب زبون می رسه دانشگاه.
قرار نیست که دیگه به مستمرم فکر کنیم وقتی به با یه نمره خوب ترم همش ماست مالی می شه.
تو هم تمرکزتو بزار رو تست و کنکور.وقتت برای تشریحی می رها.با تست یاد بگیر.
واقعا نمی دونم این هویت اجتماعی و سلامت بهداشت چیه امسال.خیلی چرتن حالا باز سلامت قشنگه اما هویت یه جوریه.
لطفا مراقب خودت باش.
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتت. دقیقا درست میگی. نباید خیلی به جزئیات اهمیت بدیم و از کاه کوه بسازیم واسه خودمون.
آره بابا هویت خیلی مزخرفه.
امیدوارم جفتمون از این درسامون که مثل هفت خان رستم می مونن سالم بگذریم.
مامان صدرامامان صدرا
4 آذر 98 22:01
موفق باشی عزیزم🧡🧡🧡
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 آذر 98 22:06
ان شاءالله بیست میشی زهراجون نشد ۱۹،۱۸ فدای سرت اصلا به خاطر درس خودتو ناراحت نکن.منم دقیقا مثل توهستم وخیلی زود واسه درس ناراحت میشم واین خیلی مشکله بدی هستش اما دیگه تصمیم گرفتم واسه درس خودمو ناراحت نکنم دوستت راست گفته ان شاءالله ترم اول جبران میکنی توخیلی باهوشی دوست من.
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله با دعای شما.
آره مبینا جون خیلی بده آدم واسه درس اینقدر ناراحت بشه. ولی به قول تو نباید اونقدرم خودمونو واسش اذیت کنیم

4 آذر 98 22:17
آبجی زهرا ما دو قلوها هم مشکل دارند الان داداش آردین هم حرف نمی زند اما اتکای ما به خداست همه مون مشکل داریم اما بزرگترین گناه یاس و نا امیدی هست روحیه تو از دست نده خیلی ها آرزوی شاعرانه بودن و روح بلند تو رو دارند خدا هر چیزی که به هرکسی می دهد به همون اندازه ازش انتظار می ده
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون. شما لطف دارید
انشاالله آردین جان به زودی سلامتی کامل به دست بیاره. براش دعا می کنم
نازینازی
4 آذر 98 22:38
عزیزم ایشالله که امتحانت رو عالی بدیی🙏😍
امیدوارم حالت هیچ وقت بد نباشه و زود زود خوب بشی گلم😍😇
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت نازنین جان. مرسی
مامان فاطیمامان فاطی
5 آذر 98 0:32
ان شاالله موفق باشی زهرای عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتتون
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
5 آذر 98 5:03
موفق میشی انشالله 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم
انشاالله با دعای شما عزیزان
بابای ریحانه و حلمابابای ریحانه و حلما
5 آذر 98 9:16
با وجود اینکه روشندل هستی ولی روحیه ت واقعا عالیه
اگه خیلیا از ماها مثل شما روشندل بودیم اصلا اینقد خوب نبودیم
تبریک
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم، لطف دارین
مهرآرامهرآرا
5 آذر 98 15:02
چیزی که اهمیت نداره نمرس 
مهم یادگیریه 
تو تا درسو یاد نگیری نمره بالایی که فقط جوابا رو حفظ کردی و نفهمیدی چه بدرد میخوره 
سعی کن مفهوم و بطن کتابارو یاد بگیری 
انشالله که همیشه موفق و پیروزی گل دختر
زهرا‌بانو
پاسخ
دقیقاً درسته
ممنون مهر آرا جان
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
5 آذر 98 17:06
امیوارم همه امتحاناتت رو عالی بدی😘💖و خیلی زود خوب بشی و هیچ وقت هم حالت بد نشه  💞
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتت