زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شعر

1398/9/3 15:00
نویسنده : زهرا‌بانو
710 بازدید
اشتراک گذاری

نگاه کن که غم درون دیده ام

چگونه قطره قطره آب می شود

چگونه سایه سیاه سرکشم

اسیر دست آفتاب می شود

نگاه کن

تمام هستیم خراب می شود

شراره ای مرا به کام می کشد

مرا به اوج می برد

مرا به دام میکشد

نگاه کن

تمام آسمان من

پر از شهاب می شود

تو آمدی ز دورها و دور ها

ز سرزمین عطر ها و نور ها

نشانده ای مرا کنون به زورقی

ز عاجها ز ابرها بلور ها

مرا ببر امید دلنواز من

ببر به شهر شعر ها و شور ها

به راه پر ستاره می کشانی ام

فراتر از ستاره می نشانی ام

نگاه کن

من از ستاره سوختم

لبالب از ستارگان تب شدم

چو ماهیان سرخ رنگ ساده دل

ستاره چین برکه های شب شدم

چه دور بود پیش از این زمین ما

به این کبود غرفه های آسمان

کنون به گوش من دوباره می رسد

صدای تو صدای بال برفی فرشتگان

نگاه کن که من کجا رسیده ام

به کهکشان به بیکران به جاودان

کنون که آمدیم تا به اوجها

مرا بشوی با شراب موجها

مرا بپیچ در حریر بوسه ات

مرا بخواه در شبان دیر پا

مرا دگر رها مکن

مرا از این ستاره ها جدا مکن

نگاه کن که موم شب به راه ما

چگونه قطره قطره آب میشود

صراحی سیاه دیدگان من

به لالای گرم تو لبالب از شراب خواب می شود

به روی گاهواره های شعر من

نگاه کن

تو میدمی و آفتاب می شود

پسندها (15)

نظرات (8)

امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
3 آذر 98 16:58
عالی👏🌷
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز
هلیآهلیآ
3 آذر 98 17:09
همیشه به شیرین کلامی!
موفق باشی عزیزم.
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون گلم
فاطمهفاطمه
3 آذر 98 17:19
قشنگ بود.
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 آذر 98 17:51
قشنگ بود زهراجون.
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مبینا جان
mahsamahsa
3 آذر 98 18:39
من عاشق شعرم خیلی زیبا بود عزیزم انشالله همیشه شاد باشی😍
زهرا‌بانو
پاسخ
منم دوست دارم، دو سه تایی هم شعر گفتم البته در بچگی
ممنون عزیزم
شمام شاد باشین

3 آذر 98 19:46
دختر هنرمندی مثل تو نباید چیزی کم داشته باشد چرا اینقدر ناراحتی و غم؟
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عمو جون. خب بالاخره مشکلات زیاده. ولی به قول معروف همه چی با توکل بر خدا آسان می شود
مامان فاطیمامان فاطی
3 آذر 98 22:28
خیلی عالی بود💞
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون گلم
نازینازی
3 آذر 98 22:51
عالی بودمم گلم🤩😇
زهرا‌بانو
پاسخ
بله که شما عالی هستی