زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

پست آخر آبان 98

1398/8/30 15:57
نویسنده : زهرا‌بانو
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها خوبید؟

منم خوبم بد نیستم.

نیم ساعت پیش کلی نوشتم همش پرید لعنتی.

حالا خلاصه میگم. عیب نداره.

گفته بودم این ماه آبان زیاد واسه هممون خوب نبود دیگه.

قطع شدن اینترنت و همه و همه مشکل درست کرد.

دیروزم من مسموم شده بودم متاسفانه. خیلی بد بود. یه کیک برده بودم مدرسه ولی نمی دونستم تاریخ گذشته هست و خوردم. یعنیا. تا شب مردم و زنده شدم اینقدر که حالم بد بود.

این روزا هم یه سر درد و سرگیجه فوق العاده بد دارم. خدا آخر و عاقبتم رو به خیر کنه. نمی دونم چی شده به من. خدا هیچکس رو مریض و گرفتار نکنه.

بالاخره هر کی از دست این دنیا یه جوری می کشه دیگه. کاریش نمیشه کرد.

ولش کنید.

امروز بازم آشپزی کردم. یه کوکو سبزی توپ به کمک خاله جانم درست کردم. ولی نمی دونم چرا هر کار می کنم عکسش آپلود نمیشه.

حالا باز سعی می کنم تا شب بذارمش.

امتحانات نیم ترم هم از شنبه 2 آذر شروع میشه.

همین دیگه.

عصرتون خوش.

پسندها (9)

نظرات (6)

مامی و سارامامی و سارا
30 آبان 98 16:04
سلام زهرا.
ایشالله حالت زودی خوب شه!
🤗😺🤗😺🤗😺🤗😺🤗😺
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم
مرسی
لطف کردی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 آبان 98 16:11
ان شاءالله زودتر خوب شی زهراجان.منم این روزا با سرماخوردگی ودندون درد مشغولم
زهرا‌بانو
پاسخ
می دونم عزیزم. خیلی بده. ایشالا توام زود خوب شی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
30 آبان 98 16:27
انشالله تو امتحان ها بهترین نمره رو بگیری
مراقب خودتم باش زهرا جون😍😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از دعای قشنگت
حتما عزیزم
نازینازی
30 آبان 98 16:49
عزیزممم ایشالله که حالت زود زود خوب بشه 🙏🙏
خیلیی مراقب خودت باشش😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نازنین عزیزم
فاطمهفاطمه
30 آبان 98 17:03
اوا دختری خدا بد نده.دختر بیشتر مراقب باش امسال.
منم خیلی از دوستام امسال این طوری شدن.اما نباید بزاریم امسال ضعیف شیم.زهرایی حتما دکتر برو.
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه عزیزم حتما
ممنون از محبتت